![]() |
Uhrberg om Jägers:
Spoiler:
|
Citat:
|
Citat:
|
Mitt system i Nuläget!
5 Pingus Vang (som han såg ut senast med det loppet han fick på den tiden.. wow!) 6,8 (tror mest på 8 Saladino som är stark som en björn och har mest pengar på kontot... kan va en spik.. är snabb ut och Voldemort är seg så han kan nog smita ut och kan vinna från dödens med lätta Ingves i sulkyn:) 6 Sebbe K bara vinner.... gå viddare. Alla ( lärlingslopp och många startsnabba med galoppvarningar) 5 Lucky Sec tror jag mest på. 1,2,3,4,6,7,8,11,12,14 (öppet om inte ludde rinner undan efteratt ha övertagit spets från 1 eller 2) 1,2,5,6,7,8,9,10,11,12 (bästa hästarna med sämsta lägen gör att jag tar många) 3,4,5,7 (skulle vilja ta alla här men har inte råd.. dem som jag tror mest på är först 3 sen 4 och 7 och sist 5. Blir det högt tempo på loppet är 2 Penalty Fare en skräll att se upp med .. stark! Måste även varna lite för 11 Icebear oxå:) Som sagt mycket öppet om inte 3 Åge Hornline råkar rinna undan från spets på Jägers snabba bana... som det talar mycket för. Kostnad 4800kr delat på 12-15 pers |
Säger som laxdasen. 2 klara. Bara att spika och hämta ut:rolleyes:. Jag spikar Sebbe och Lucky sec.
|
Nr 6 Igloo Skift i sjätte avdelningen får Johnny Takter i sulkyn. Streckad på 6%
|
V75-1 2, 5, 7, 9, 10
V75-2 8 V75-3 1, 3, 6, 7, 8, 10 V75-4 4 V75-5 3, 4, 7, 11 V75-6 1 V75-7 11 120 rader x 1 x 0,50 kr = 60,00 kr Rövar raden. På det seriösare systemet kommer jag att köra på två av spikarna i detta system bästa värmningen avgör. Sebastian k kommer inte bli lika garderar om inte spik. |
1. 5, 7, 8 (Capello Bob. Ett måste på kupongen trots spår 8)
2. 1,2 ,3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Öppet som fan.. Tror inte Åkte bara vinner detta loppet.. 3. SEBASTIAN K. Kommentar överflödig.. 4. 1, 4, 5, 11 Lärlingar i sprinterlopp. Här kan det gå undan.. Remember Laser över upploppet? 5. 4. Sahara Fairyale. Ludde övertar spets kort efter start och sen är loppet över... 6. 1, 5, 8, 11, 12 Freeman T. Porter. Conny mycket uppåt på denna häst. PASSAS! 7. 3, 4, 5, 7, 10, 11 Broslätts Rapide får inte glömmas i avslutningen.. Kommer rensa gott i kuponghögen om Kenneth får en fin resa trots sitt spår. LYCKA TILL! |
Avd 1: Om Ludde kör felfritt med 7 Opitergium, så öppnar loppet upp sig och både 8 Capello Bob och 9 Obi Wan kommer in i matchen. Glöm inte hur Opitergium tryckte sönder Brad de Veluwe i maj förra året och jag tror inte att 5 Pingus Vang är så speciellt mycket bättre häst. Tyckte Opitegium såg fin ut efter galopp sist och utgår från att den är upptrimmad ytterligare inför himmaplan - eller så stryker han!
|
Citat:
|
Tror faktiskt ni har fel. Troligtvis blir det stenhårt tempo sista varvet. Det här är starka hästar som kommer gå ända in i mål. Ingen av de andra hästarna kommer hänga med utom möjligtvis Obi Wan. Tror man kan låsa på Pingus Vang och Obi Wan. Opitergium är inte tillräckligt vass än för att vinna tror jag, Ludde kommer dra upp tempot men jag tror det fattas lite fortfarande för att räcka till i detta sällskap. Letar man skrällar utanför tycker jag Nimbus Hackstable till 1% är mest intressant.
|
Unibet har 9x pengarna i platsodds på Discovery Håleryd. Bör ha bättre chans än 11% att nå en pallplats.
|
lucky sec har Micke Nybrink spikat i sin krönika, där försvann det spelvärdet. (afton bladet)
|
Citat:
Knarkstrecket i omgången är 11 Sanssouci i första. Har inte varit så pjåkig mot bra kusar men visst den står hårt inne och visst finns det massor som talar emot men streckar man inte dom chanslösa så vinner man inte stor deg heller. Jag lyxar till mitt system med ett streck för den men viktar lågt. God tur där ute! /AA |
9 Conrads Voldemort (V75-2 struken. Orsaken är halsinfektion.
|