![]() |
Citat:
Ursäkta att jag citerar mig själv men Åke har även strukit en innan V75-loppen... Skall vi vara oroliga för att han har någon skit i stallarna...? |
Citat:
Lär göra så att om/när Sebbe vinner har jag kryssat i för V7, De jag garderar med är med på den vanliga v75:an.. De andra spikförslagen vi har som är samma är.. Pingus Vang i avd:1 och Åge Hornline i den avslutande avdelningen. :) Och har även spik i avdelning fyra och Lucky Sec. 4:ra spikar om man vill, Har den femte med. Men detta är på chans och betrodd tyvärr men fler kan se. :) Tänker att den femte vinnaren är Keeping Julia i avd:5.. Lycka till! |
Citat:
|
Citat:
Däremot Adrian som rankad etta. Han har väl fortfarande inte vunnit en V75-avdelning på 50 försök? Han har inte ens den bästa hästen sett till seger-%, plats-%, rekordtid eller poäng. :gun_bandana: |
Citat:
Jo, men det var för över två år sedan - titta på vad denne gjort på sistone istället - inte mycket positivt där inte, inte ens i monté, vilket de brukar pröva när hästen, mer eller mindre, gjort sitt framför sulkyn... Inget elakt ment, oftast slår form klass, men Robert Keeper har ju inte visat detta på länge, eller hur? Här är klasskillnaden så stor att detta inte ens hade haft betydelse om RK haft form... Och ja, 88% mot 1% är nog hur förhållandena mellan dessa hästar är, i dagsläget. Sebastian K. vinner ett liknade lopp nästan 9 gånger utav 10 medan Robert Keeper högst gör det 1 av 100 - detta är dagens sanning... Det är ju inte bara Sebastian K. som Robert Keeper skall slå - han skall slå resten utav fältet också, och av dessa är fem, sex bättre och/eller har bättre läge och/eller form... Så jag tror att public är helt rätt ute här... Förstår inte varför Robert Keeper är med i loppet ens. Kanske en billig försäljning på gång... Det som gör att Sebastian vinner detta lopp så ofta som ALLA tror är, förutom överlägsen kapacitet, att han får överta och kommer få bestämma i spets till kanske 1.15-1.16, första varvet - då räcker det med 75% form för att göra det! Inte ens Björn Goop kommer kunna väcka liv i detta lik, I´m sorry, men fakta är fakta... Men, även jag kan ha fel - har hänt mååånga gånger förr, men jag tror inte det, denna gång! Men, lycka till, hur du än väljer att spela! :cheers: |
Citat:
http://www.catrinfajersson.se/ Vet dock inte vilket år... |
Miljonsystemet Lördag.
avd1. När två trätter vinner en trejde min ide går till OBI WAN som är ganska speedig och har gjort många fina lopp dessinnan. Blir Ludde gassugen så kliver mitt drag in i handlingen. avd2. Vidöppet streckar alla utom nr 4 och 5. Tipset till TRAVEL M.S som tar spets om kusken träffar starten, blir inte lätt att plocka längder på sedan. nr 12 är bästa hästen men spåret? avd3. Sebastian K är knappast på topp efter fem månaders vila, högt spelvärde om han bränner och då jag hittat andra bra spikar i omgången försöker jag fälla. Clear Sign fick äntligen vinna senast har innan dess många gånger suttit fast och sätt fin ut en tid. 2% idag är förståligt men å andra sidan häst i toppform skall alltid passas! Harry H är jämnheten själv, spurtar alltid vasst på jägers kan bero på att ekipaget "älskar" jägers. 1% Avd4. Här tror jag Adrian sitter i spets med Punk efter en bit och han räknar med att vinna detta eftersom han har bästa hästen, kommer han sedan till spets så är det +++. Bra fart för sin klass! Jag rockar fet hela vägen till banken. Avd5. Ludde bör ha fina chanser att nå spets och leda loppet hela vägen men skulle det strula så vill jag inte kliva av här, en jätterysare kan G.K.Alias Ujippa vara hon är väldigt kvick från start om felfri, söker rygg på nr 4 och som vi alla vet ger ju alltid Ludde luckan till slut. Streckvärd! Öppet bakom. Passa även G.K.Signatur som kan spurta sylvasst om en fin resa till 600 kvar. avd6. Här tror jag mycket på By Air som skall köras barfota runt om, chefen upp = +++. Obesegrad för sin tränare = +++. Distansen en fördel. Ser ut som en vettig chans. och jag chansspikar! avd7. Åge Hornline blir normalt inte lätt att slå efter sina senaste insatser, Bolt börjar få aktionen att stämma mer och mer vilket han inte fick tidigare. Penality Fear har gjort det riktigt bra på slutet och nu kanske man kan få rygg på nr 3, chans om lucka och klaff. Icebear har form synd på spåret, vid klaff! avd1. 5-9 (8-7) avd2. alla utom 4 och 5 avd3. 5-6-10 (3-7) avd4. 4 Punk (1-3) avd5. 1-2-3-4-8-9-11-12 (14) avd6. 12 By Air (11-1) avd7. 2-3-4-11 (7-5) = 864 kr |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
statistiskt sett kan man chansa bort henne varje gång och skicka en grattistårta med bud när hon vinner var 4e palmsöndag :thumbup: |
Citat:
Det gör jag gärna! Hur många sharps vill du satsa? Har inte så många att satsa, jag... ;-( Eller vill du satsa i kronor...? |
Citat:
|
Citat:
Blir alltså, i runda slängar, lite drygt ett år som du har statistik på... Hon har vunnit V75-lopp, de senaste två åren, i alla fall... Ganska säker på detta... |
Citat:
|
Citat:
Men saken är den att bättre kuskar än henne INTE har vunnit inom hennes intervall... Att inte vinna på V75 på dryga ett år är inte alls konstigt bland hennes "klass"... |