Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V75 Jägersro 23/3 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/15585-uppsnack-v75-jaegersro-23-3-a/)

Pilkast 2013-03-22 23:14

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 239256)
Vet du om den stod stallad tillsammans med andra av hans starthästar i morgon...? Skall man behöva ta detta med sjukdom med nu också... Stryker han någon mer är det alla anledning att passa hans hästar - i "negativ" bemärkelse, alltså...

Ursäkta att jag citerar mig själv men Åke har även strukit en innan V75-loppen... Skall vi vara oroliga för att han har någon skit i stallarna...?

Trinity 2013-03-22 23:19

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 239201)
Mitt system i Nuläget!

5 Pingus Vang (som han såg ut senast med det loppet han fick på den tiden.. wow!)
6,8 (tror mest på 8 Saladino som är stark som en björn och har mest pengar på kontot... kan va en spik.. är snabb ut och Voldemort är seg så han kan nog smita ut och kan vinna från dödens med lätta Ingves i sulkyn:)
6 Sebbe K bara vinner.... gå viddare.
Alla ( lärlingslopp och många startsnabba med galoppvarningar) 5 Lucky Sec tror jag mest på.
1,2,3,4,6,7,8,11,12,14 (öppet om inte ludde rinner undan efteratt ha övertagit spets från 1 eller 2)
1,2,5,6,7,8,9,10,11,12 (bästa hästarna med sämsta lägen gör att jag tar många)
3,4,5,7 (skulle vilja ta alla här men har inte råd.. dem som jag tror mest på är först 3 sen 4 och 7 och sist 5. Blir det högt tempo på loppet är 2 Penalty Fare en skräll att se upp med .. stark! Måste även varna lite för 11 Icebear oxå:) Som sagt mycket öppet om inte 3 Åge Hornline råkar rinna undan från spets på Jägers snabba bana... som det talar mycket för.

Kostnad 4800kr delat på 12-15 pers

Att Sebastian K bara vinner, Tror så med men garderar ändå. :)
Lär göra så att om/när Sebbe vinner har jag kryssat i för V7, De jag garderar med är med på den vanliga v75:an..

De andra spikförslagen vi har som är samma är..
Pingus Vang i avd:1
och
Åge Hornline i den avslutande avdelningen. :)

Och har även spik i avdelning fyra och Lucky Sec.

4:ra spikar om man vill, Har den femte med.

Men detta är på chans och betrodd tyvärr men fler kan se. :)
Tänker att den femte vinnaren är Keeping Julia i avd:5..

Lycka till!

magnushansson82 2013-03-22 23:24

Citat:

Ursprungligen postat av sportnisse (Inlägg 239275)
omgångens kioskvältare avd 5 nr 2 G.K.Alias ujippa
såg att Stora Vinster har den som tipsetta!!
även spelguiden varnar för henne.
6 % just nu

Vill informera att Catrin Fajersson inte vunnit V75 på de senaste 500 körda avd ..men även en blind höna ..

Asprilla 2013-03-22 23:28

Citat:

Ursprungligen postat av magnushansson82 (Inlägg 239324)
Vill informera att Catrin Fajersson inte vunnit V75 på de senaste 500 körda avd ..men även en blind höna ..

Låter som en redigt överdimensionerad siffra. Har den kusken ens 20 starter om året på V75? Hon hade 5 starter 2011.

Däremot Adrian som rankad etta. Han har väl fortfarande inte vunnit en V75-avdelning på 50 försök?
Han har inte ens den bästa hästen sett till seger-%, plats-%, rekordtid eller poäng. :gun_bandana:

Pilkast 2013-03-22 23:34

Citat:

Ursprungligen postat av tototorsten (Inlägg 239148)
Se upp för Robban ! Han har slagit Ready cash :ohmy:

Jo, men det var för över två år sedan - titta på vad denne gjort på sistone istället - inte mycket positivt där inte, inte ens i monté, vilket de brukar pröva när hästen, mer eller mindre, gjort sitt framför sulkyn...

Inget elakt ment, oftast slår form klass, men Robert Keeper har ju inte visat detta på länge, eller hur? Här är klasskillnaden så stor att detta inte ens hade haft betydelse om RK haft form...

Och ja, 88% mot 1% är nog hur förhållandena mellan dessa hästar är, i dagsläget. Sebastian K. vinner ett liknade lopp nästan 9 gånger utav 10 medan Robert Keeper högst gör det 1 av 100 - detta är dagens sanning...

Det är ju inte bara Sebastian K. som Robert Keeper skall slå - han skall slå resten utav fältet också, och av dessa är fem, sex bättre och/eller har bättre läge och/eller form...

Så jag tror att public är helt rätt ute här... Förstår inte varför Robert Keeper är med i loppet ens. Kanske en billig försäljning på gång...

Det som gör att Sebastian vinner detta lopp så ofta som ALLA tror är, förutom överlägsen kapacitet, att han får överta och kommer få bestämma i spets till kanske 1.15-1.16, första varvet - då räcker det med 75% form för att göra det!

Inte ens Björn Goop kommer kunna väcka liv i detta lik, I´m sorry, men fakta är fakta...

Men, även jag kan ha fel - har hänt mååånga gånger förr, men jag tror inte det, denna gång!

Men, lycka till, hur du än väljer att spela! :cheers:

Pilkast 2013-03-22 23:39

Citat:

Ursprungligen postat av magnushansson82 (Inlägg 239324)

Kan inte stämma - kommer ihåg att hon vunnit något lopp de senaste åren på V75...

http://www.catrinfajersson.se/

Vet dock inte vilket år...

Klanke 2013-03-22 23:48

Miljonsystemet Lördag.

avd1. När två trätter vinner en trejde min ide går till OBI WAN som är ganska speedig och har gjort många fina lopp dessinnan. Blir Ludde gassugen så kliver mitt drag in i handlingen.

avd2. Vidöppet streckar alla utom nr 4 och 5. Tipset till TRAVEL M.S som tar spets om kusken träffar starten, blir inte lätt att plocka längder på sedan. nr 12 är bästa hästen men spåret?

avd3. Sebastian K är knappast på topp efter fem månaders vila, högt spelvärde om han bränner och då jag hittat andra bra spikar i omgången försöker jag fälla. Clear Sign fick äntligen vinna senast har innan dess många gånger suttit fast och sätt fin ut en tid. 2% idag är förståligt men å andra sidan häst i toppform skall alltid passas! Harry H är jämnheten själv, spurtar alltid vasst på jägers kan bero på att ekipaget "älskar" jägers. 1%

Avd4. Här tror jag Adrian sitter i spets med Punk efter en bit och han räknar med att vinna detta eftersom han har bästa hästen, kommer han sedan till spets så är det +++. Bra fart för sin klass! Jag rockar fet hela vägen till banken.

Avd5. Ludde bör ha fina chanser att nå spets och leda loppet hela vägen men skulle det strula så vill jag inte kliva av här, en jätterysare kan G.K.Alias Ujippa vara hon är väldigt kvick från start om felfri, söker rygg på nr 4 och som vi alla vet ger ju alltid Ludde luckan till slut. Streckvärd! Öppet bakom. Passa även G.K.Signatur som kan spurta sylvasst om en fin resa till 600 kvar.

avd6. Här tror jag mycket på By Air som skall köras barfota runt om, chefen upp = +++. Obesegrad för sin tränare = +++. Distansen en fördel. Ser ut som en vettig chans. och jag chansspikar!

avd7. Åge Hornline blir normalt inte lätt att slå efter sina senaste insatser, Bolt börjar få aktionen att stämma mer och mer vilket han inte fick tidigare. Penality Fear har gjort det riktigt bra på slutet och nu kanske man kan få rygg på nr 3, chans om lucka och klaff. Icebear har form synd på spåret, vid klaff!

avd1. 5-9 (8-7)
avd2. alla utom 4 och 5
avd3. 5-6-10 (3-7)
avd4. 4 Punk (1-3)
avd5. 1-2-3-4-8-9-11-12 (14)
avd6. 12 By Air (11-1)
avd7. 2-3-4-11 (7-5)
= 864 kr

Om_sommaren 2013-03-22 23:50

Citat:

Ursprungligen postat av Asprilla (Inlägg 239325)
Låter som en redigt överdimensionerad siffra. Har den kusken ens 20 starter om året på V75? Hon hade 5 starter 2011.

Däremot Adrian som rankad etta. Han har väl fortfarande inte vunnit en V75-avdelning på 50 försök?
Han har inte ens den bästa hästen sett till seger-%, plats-%, rekordtid eller poäng. :gun_bandana:

adrian har haft en del fina chanser utan att sätta dit dom. Bästa kuskarna måste med kasper k andersen och oscar nilsson är överlägsna i detta gäng och sitter bakom 2 bra hästar.

tototorsten 2013-03-22 23:59

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 239326)
Jo, men det var för över två år sedan - titta på vad denne gjort på sistone istället - inte mycket positivt där inte, inte ens i monté, vilket de brukar pröva när hästen, mer eller mindre, gjort sitt framför sulkyn...

Inget elakt ment, oftast slår form klass, men Robert Keeper har ju inte visat detta på länge, eller hur? Här är klasskillnaden så stor att detta inte ens hade haft betydelse om RK haft form...

Och ja, 88% mot 1% är nog hur förhållandena mellan dessa hästar är, i dagsläget. Sebastian K. vinner ett liknade lopp nästan 9 gånger utav 10 medan Robert Keeper högst gör det 1 av 100 - detta är dagens sanning...

Det är ju inte bara Sebastian K. som Robert Keeper skall slå - han skall slå resten utav fältet också, och av dessa är fem, sex bättre och/eller har bättre läge och/eller form...

Så jag tror att public är helt rätt ute här... Förstår inte varför Robert Keeper är med i loppet ens. Kanske en billig försäljning på gång...

Det som gör att Sebastian vinner detta lopp så ofta som ALLA tror är, förutom överlägsen kapacitet, att han får överta och kommer få bestämma i spets till kanske 1.15-1.16, första varvet - då räcker det med 75% form för att göra det!

Inte ens Björn Goop kommer kunna väcka liv i detta lik, I´m sorry, men fakta är fakta...

Men, även jag kan ha fel - har hänt mååånga gånger förr, men jag tror inte det, denna gång!

Men, lycka till, hur du än väljer att spela! :cheers:

Jag har tänkt lira !! bokar du till hundra gånger ?

magnushansson82 2013-03-22 23:59

Citat:

Ursprungligen postat av Asprilla (Inlägg 239325)

Har statistik över de 550 senast körda avd (inte hennes senaste 500)...hon har inte 1 seger!

statistiskt sett kan man chansa bort henne varje gång och skicka en grattistårta med bud när hon vinner var 4e palmsöndag :thumbup:

Pilkast 2013-03-23 00:05

Citat:

Ursprungligen postat av tototorsten (Inlägg 239331)
Jag har tänkt lira !! bokar du till hundra gånger ?

Det gör jag gärna! Hur många sharps vill du satsa? Har inte så många att satsa, jag... ;-(

Eller vill du satsa i kronor...?

tototorsten 2013-03-23 00:12

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 239334)
Det gör jag gärna! Hur många sharps vill du satsa? Har inte så många att satsa, jag... ;-(

Eller vill du satsa i kronor...?

100 Kr vinnare! vad ger du på plats ?

Pilkast 2013-03-23 00:18

Citat:

Ursprungligen postat av magnushansson82 (Inlägg 239332)
Har statistik över de 550 senast körda avd (inte hennes senaste 500)...hon har inte 1 seger!

statistiskt sett kan man chansa bort henne varje gång och skicka en grattistårta med bud när hon vinner var 4e palmsöndag :thumbup:

Blir alltså, i runda slängar, lite drygt ett år som du har statistik på... Hon har vunnit V75-lopp, de senaste två åren, i alla fall... Ganska säker på detta...

magnushansson82 2013-03-23 00:22

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 239336)
Blir alltså, i runda slängar, lite drygt ett år som du har statistik på... Hon har vunnit V75-lopp, de senaste två åren, i alla fall... Ganska säker på detta...

Japp ...kanske behöver 1000 lopp för att hitta en seger! Jag står över ...tycker man att 1 på 1000 är bra så är det bara o lira :claps:

Pilkast 2013-03-23 00:31

Citat:

Ursprungligen postat av magnushansson82 (Inlägg 239337)
Japp ...kanske behöver 1000 lopp för att hitta en seger! Jag står över ...tycker man att 1 på 1000 är bra så är det bara o lira :claps:

Men saken är den att bättre kuskar än henne INTE har vunnit inom hennes intervall... Att inte vinna på V75 på dryga ett år är inte alls konstigt bland hennes "klass"...