![]() |
Om inte Saladino blir diskad för orent trav så kan dom lika gärna börja galoppera hela tiden....
Skandal enligt mig om ekipaget får behålla andra platsen. |
Ahahahahaha, CATRIN FAJERSSON... :cheers:
|
Catrin
Vann hon första V75 nu :-)
Hon hade i alla falla all hjälp från travguden som öppnade upp spetsfilen från spår 12. Grattis !!! |
Enligt en polare som följt atg live, så retard snubben Anton Lundqvist suttit och sågat Footloose Neo totalt innan tävlingarna!?
Hur länge skall dessa snubbar få jobba där? Anton skriker ut hästar till stenklara till höger och vänster, och sågar hästar också, i detta fall Footloose Neo. Men dom får aldrig stå till svars..:idiot: |
Citat:
|
Här har jag spelat 100kr på att REMEMBER LASER slår PUNK, 100kr X2.55
och att REMEMBER LASER slår både PUNK och FRANS G., 100kr X3.40 Tror mycket på LASER trots spåret :) |
Så hoppar den fan mitt i sista sväng precis som senast, stenklar var han ju! Adrian bombade helt enligt plan i alla fall.
|
Expekt gav mig 20ggr pengarna på KIPLING FACE i avd. 6, taget direkt! Ser vinnaren, tröstade mig även med plats till 4.5, 100+100kr...
Har även 700kr på att ECHAUFFOUR slår LEXUS LAVEC till 1.95 |
Mkt tveksam om Adrian har alla hästar hemma.
|
Citat:
|
Kung han är Flemming!
|
Citat:
|
tack Ludde - du lyckades köra bort din styrning igen. Sista kurvan - " ska man åka invändigt eller utvändigt bla bla", missar h2h duellen på hans jävla velande...
|
dagens bortkörning av favoriten i sista. släpp till Erik direkt och överta igen istället för att öppna 09,5 :whoco5:
|
Citat:
|