![]() |
Uppsnack V75 Jägersro 23/3
|
– Sahara Fairytale är en underbar häst, klok för förnuftig. Vi ställde av henne i precis rätt tid i fjol och hon har haft en mycket bra vinter där hon utvecklats rejält. Årsdebuten var riktigt bra då hon fick trava utvändigt ledaren hela vägen och gick en bra tid. Hon kan springa lika fort över full distans på lördag och att hon står lite tufft inne på pengarna hade jag koll på när jag anmälde. Jag tror att hon vinner det här, lätt Säger Lufti Kolgjini.
Hur hårt ska man ta Luddepojken på orden egentligen? Men hemmaplan, offensiv styrning och inte superhårt emot känns det som att det är spets & slut.. Spik? |
Sebastian K spik eller? vad säger andra?
|
Citat:
Jag gillar keeping Julia, men hon har svårt spår och står hårt inne här. Ändå en fin travare |
Beatles och global mazerine ser ut att rensa betydligt bättre än chansen
Inte så enkelt för Åke från spår tolv |
Tror en hel del på Saladino i andra V75 - skrivit en rek om denne...
Obi Wan och Capello Bob måste med och det måste ju bara sluta med seger för den sistnämnde snart... Sebastian K. är totalt stenklar! Kommer få så mycket gratis (garantispets), inte för att han behöver det trots årsdebut, men han har sådan respekt med sig så första varvet lär väl gå i trakterna kring 1.15.5-1.16.5 - vem skulle vilja offra sin häst, nej här kör de till slut och om andrapriset. Flemming har ju en stark häst men han kommer enbart bevaka dödens och köra sista 500, när loppet redan är över. Lucky Sec i fjärde... Var grymt bra senast! Strecka på i femte! Många galopplystna och knepiga i sjätte - jag kommer gå på de travsäkra och speediga, samt självklart starka i detta lopp - de okomplicerade, helt enkelt. Prada Secret, Discovery Håleryd, By Air är några av dem... Sugen på spik på Bolt i sista - men så var det det här med Hanné i sulkyn, vad sitter han och tänker på i dessa tunga sjukdomsdagar...? Sjukt låga 13% i nuläget är ett fynd! |
Jag väldigt långt ifrån en travexpert och inser att det är tidigt, men hur kan 12 Cloria Victis i avd 1 bara vara streckad på 2% och ha vinnaroddset 3, vilket är samma som Pingus Vang som är streckad på 72%?
|
Citat:
ps står i 30 gånger på unibet nu :) (fast odds) |
Citat:
Det beror på att någon satsat ett par hundra på Cloria Victis - omsättningen är ju än så länge låg, enbart 1599 SEK, då gör ett par hundra att oddset hamnar så lågt för stunden men detta "rättar" till sig ju högre omsättningen blir - Cloria Victis kommer hamna runt 15 gånger pengarna i slutodds hos ATG - hos nätbolagen varierar ju oddsen stort... Lycka till med de lir du gör...! |
...
|
Citat:
Ser att flera svarat i samma veva som mig... |
Citat:
:cheers: Nog med :offtopic: |
Citat:
|
Citat:
Hur länge sedan var detta? |
Citat:
|