![]() |
Uppsnack v-65 lönedagen
i min värld borde Acriter i sista vara stenklar!! möter ju ingenting jämfört med starterna innan.
Får bli spik på den i sista idag:D |
Jag förordar Nygårds Bolinder med Jorma...dagens bästa spik!
|
O ja tror 6 fashion diva i avd 5 är klar, lopp i kroppen o går ner i klass.
|
Fashion diva är helt klar om den ej blir het.... behöver troligen inte laddas så hårt nu så då är det toppchans
|
Fashion diva vinner med 100. Bara Monas invercote emot men kass kusk
|
Nu blev det sådär lätt igen!1
1) 2,3 2) 10 Nygårds 3) Alla 4) Alla 5) 6 Fashion 6) 7 Acriter 330rader :moneybag: |
Är inte Sandrngham Hanover & Fashion Diva kvällens bästa spikar ???
:thumbup: |
Släpper David Sisu och Jorma? Inbillar mig att Finnen svarar om DS har känts bra...
|
De som tar två hästar i första måsta alla bygga det på att Jorma svarar... annars är det ju över...
|
Blir det tuff körning vinner 7 Magic Space ;)
Var med i ett tuff lopp senast. En rolig skräll:) |
Blue Canyon kan få loppet kört i halsen i avd1...
Lill Balder har toppform! avd2 Bokli Pil är kvick ut ur groparna och stig siktar på ledningen runt om. 21% avd3, idag ska man rycka alla skorna. George sånna har jag hört mycket surr om, vet dock inget om hästen ?? avd4. Fashon Diva bör vinna nu när motståndet bleknar. avd5 ACRITER får visa vad han går för idag. Lite upp till bevis....avd6. |
2,3
10(överlägsen kapacitet och jorma) Alla 6(kan ej se den förlora, kusken okänd men inte dålig) 6(borde vara klar) Alla |
2 3
10 11 6 1 2 4 5 6 12 15 6 2 6 7 tycker i o f s att Krusens kusk tillhör bottenskrapet av kuskar . men nån gång måste även en blind.... |
Linda Fastensson:
År Starter 1:a 2:a 3:a Segerprocent Inkörda pengar 2013 5 1 0 1 20,00% 33 500 kr 2012 61 5 7 7 8,20% 312 618 kr 2011 50 7 10 5 14,00% 348 812 kr 2010 16 2 1 0 12,50% 43 000 kr 2009 14 1 0 1 7,14% 39 131 kr Tränarstatistik |
Citat:
Du är älskad och saknad:thumbup: |
Citat:
|
Toronto Love...hur ska den kunna torska????
|
Citat:
|
Citat:
|
DD2_nr 12 Look La Marc tror ju tränaren en del på. Underskattad idag? Möjligen är den ngt gammal_tio år.
DD2 _Är inte nr. 7 Acriter en ickevinnare..? 20 starter, en vinst, 4a tvåor och 4a treor...Visst den har mött tuffa gäng, men i alla fall... DD2_nr 2 Thunderbird. Robert Berg. Min DD: 1: 2,6,8 2: 2, 12 |
Låter inte som att Salmela beordrar Kontio att toksvara va?
Citat:
|
Citat:
|
Doob: du har en stor poäng i att man kan stirra sig blind på en man har klar...man kan missa att verkligen kolla motståndet. Man är redan inställd på att spika.. bra synpunkt.
|
Citat:
6 och 10 och 8 har jämfört med pisstider resten har.. sen har du rätt om spåret och ledning osv.. rank A.6,10,8 B.2 mvh :) |
Hur skall Nygårds Bolinder kunna slå Lill Balder fick styk sist med flera längder av LB trots en bra resa + på traktorn med Jorma Hans Brunlöv mkt bra kusk och tränare !
|
Klasskillnad.. Bolinder en mkt bättre häst i grunden och det kommer visas ikväll! Jorma får ur den 2 s till.
|
Nu har jag inte råd att dubbla i femte men då Fashion i nuläget bara är andrahandare och det är jämnt mellan 2 och 6 så tar jag ställning...
Registrerat spel Datum: 2013-03-25 Bana: Bollnäs Spelform: V65, omg. 41 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3 Sandrngham Hanover (2) 2 2, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11 (5) 3 3, 6 (10) 4 1, 5, 6, 11, 12, 14, 15 (4) 5 6 Fashion Diva (2) 6 2, 6, 13 (7) Vadet gäller startnummer 336 rader x 1 x 1,00 kr = 336,00 kr Kvittonummer: 0D04 9404 XXXX XXXX Kommentarer: Andra avdelningen tror jag står mellan 2 Essis Lille Alfred som spurtade starkt och bara ökade in mot mål sist! Avslutade runt 29 sista 500 och sträckte på sig när den blev utmanad! Fast i kall rygg och loss med fin spurt var 4 Barrfaksen som kan vara ett sunt motbud! Målar på men tror mest på dessa två! SS och TT är ute efter 6 Krusen och intrycket sist var gott med full löd över mål! Kan dock häxa från detta läge och det är inte Örjan i vagnen direkt... Dubblar med en annan lallare som kan vinna om luckan uppenbarar sig 100 kvar! Speedig som attans och nu barfota!? Förmodligen fast och bortkörd men jag vill inte spricka om luckan kommer... Fynden i monté är 5 George Sånna som jag länge var inne på att chansspika... Får bli trio-spiken istället! 17% är för lite! 11 Oh Yeah till 3%! Är folk fulla? Två lopp i kroppen efter vila och har sett smällfin ut! Inte minst i monté som tvåa efter galopp! PASSAS!! Vad kan den franska hästen på 2180? 14 Yanantin Boko är en kanon i grunden som kan få nytändning under sadeln? Räds inte det här gänget! 15 Manos General är också understreckad! I sista har jag noll koll på Berghs men vågar inte lämna. Tar bort Acriter som inte imponerat på mig, har alldeles för gott rykte... |
Citat:
|
Varför tror ingen på toronto love??? Är ju totalt överlägsen i ett sånt här skitgäng...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Glöm inte att detta är monte |
Citat:
|
Citat:
|
ja alla har vi olika bedömning av motstånd......
|
När det gäller monte spela de bästa ryttarna stor klasskillnad en som utbildar monteryttare.
|
Skulle vilja se jorma kontio och örjan kihlström köra monte som de stora franska kuskarna raffin och nivard:D
|
du kan ha rätt :) men får hoppas att den inte hoppar som ovan i monté
|
Kan inte Staro Fendi vara vinnaren i sista startsnabb 12,2 sista 800 sist
|
Någon med info om Berghs i sista??
|