![]() |
Citat:
Ja, första V75 visade i alla fall att det stämmer att man skall sitt långt framme vid kort upplopp! |
luddes obegr bra den tog man som chanslös visade sig rätt:)
|
Citat:
|
Citat:
Det visade sig att 61% av spelarna hade rätt och du var bland minoriteten som hade fel...! :whistling: |
firar med en god grogg nu...... har så oerhört mkt rader kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citat:
|
Anser att min rek på Pioneer F.H. var värd ett bättre öde - 4 gånger fläsket på plats, blev fyra med krafter kvar från tredje inner. Faan, att Dragon Tooma var så snabb ut - har jag aldrig sett förut... Att denne hann ned framför gjorde att jag/vi missade platsen - surt! En nästagångare, helt klart!
:hurt: |
Kolla kärringen i V75 LIVE på sjuan, inga kläder på ungen, ingen mössa..
|
Citat:
Och en låååång dag och kväll - särskilt om det börjar gå dåligt... Jag har smygöppnat med en fulöl... :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Här är rätta raden:
Citat:
|
Vad pysslade Adielsson med där, tog tredjespår när det var helt uppenbart att ledaren skulle svimma och det bara skulle vara att fortsätta rakt fram i rygg på Hanné när Figaro tar över. Tappade kanske loppet där.
|
trodde inte mycket på figaro men klart man hade med den på 5 hästar.....spik på nougat på det mesta....ett system kvar.....bara en spik kvar.....och den vet ju alla....:)
|
Registrerat spel
Datum: 2013-04-06 Bana: Mantorp, omg. 12 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10 2 6 Picasso 3 3, 4, 6 4 1, 4, 10 5 5, 10 Vadet gäller startnummer 144 rader x 1 x 1,00 kr = 144,00 kr Kvittonummer: 2D02 B2B3 01FD XXXX |
OTROLIGT upplopp utav Maharaja - GH. Nemo rikgtigt bra den med...!
|
Kör den igen då :)
"Lopp i kroppen är den största myten i travsporten, går man ut i viktiga lopp är det alltid iordningställt!" |
Lillis utses till årets chanslösa:)
|
Citat:
Riktigt kul, om inte annat för travsporten, nu blir det rejält fokus på Olympiatravet. Visst allt j-la tjat om Marahajah i alla tidningar och tv kan bli tröttsamt, men kul att han visade lite form. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
En gång är ingen gång - skulle jag stapla upp alla hästar som INTE vinner i årsdebuten och/eller efter vila, så skulle jag få sitta till dödagar och skriva upp dessa... Men, fortsätt att lira dessa - jag kan slå vad om att du är forloraren, i det långa loppet... :holms::holms::holms: |
Citat:
|
Citat:
Iskall man e |
Citat:
Citat:
Du får ju antingen rätta våra tips utifrån dagens resultat ELLER efter loppens utseende och hästarnas prestationer, inte alltid välja det som är fördelaktigast för din del. :holms: |
09,5/400 på Maharajah med full spänst över mål.
|
två hatmatcher som pågår på sharps:
Laxdasen vs David P Black cobra vs Pilkast hahahahaha |
Jag ska inte gå lottlös:
Registrerat spel Datum: 2013-04-06 Bana: Mantorp, omg. 12 Lopp: 8 Spelform: Vinnare Hästar: 9 Atilla Boko Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr = 100,00 kr Kvittonummer: 4D46 1C9B 0*** 8845 |
Citat:
|
Citat:
Din :holms:! Jag svarade bara på att du ansåg att Rocky Winner var mer eller mer chanslös från åttondespår!: Citat:
Du är en clown och en bifigur - lev med det...! :gun_bandana::holms::hurt: |
Priset för årets smädelse går till Pilkast som drar till med "bifigur" :popcorn:
Nu pratar vi trav igen. |
Citat:
Du är bara för mycket - din signatur har du tolkat efter dina egna tankar! Läs en gång till vad som står där... Jag skrev att för att statistiskt sett kunna avgöra något så behövs det flera hundra lopp för detta. Sedan finns det andra "sanningar" än statistik, eller hur? Eller, lever du ditt tråkiga och inrutade liv, efter statistiska modeller...? :holms::whoco5: |
då var denna v7a över när världens tråkigaste häst vinner.... så djävla tråkigt!!!!!!!!!!!!!!!
|
Black cobra lägg ner! du är en sur f-tta och du bidrar inte med något alls....kom med lite tips istället har aldrig sett dej lämna en klar någonsin!bara sura miner.....alltid!
|
Oväntat att favven vinner när man sitter med alla:)
|
klart man hade alla man hoppades ju på att något skulle hända men så klart inte bara fags som spikar den...
|
Usch, jackpotomgång. Alltid lika förkastligt...
Checkar ut för idag och hoppas på V64 istället. Besviken över att den där förbannade Sjunesson släppte med Önas Grym. Lycka till ni som är kvar. Följ laxens råd och lägg ner den hektiska stämningen, bidra med lite trevliga tips istället. Ibland är det värre stämning här än på Aftonbladet's travchatt, och den chatten har sina gräsliga stunder. Sista spelet för idag blir på Nimbus Hackstable. :hattenav: |
Citat:
Jag har ju lämnat 3 klara idag. Kolla min spikar så ser du att både: Figaro såna - tredjehandare till 24% och GH Nemo - andrahandare till 35% VUNNIT. Nu är det bara Oasis Bi kvar så har jag satt 3 av 3 spikar idag. De jag spikar anser jag tokvärda vinnarspel och således även värda V75-spikar. Och är det någon som aldrig bidrar till nåt förrutom trashtalk så är det väl du? Skriker ut storfavoriter som "klara" och sen vinner 1 gång på 10 typ? |
Citat:
|
Nummer 9, Fruitcake bör ha en hyfsad chans här...
|