![]() |
Citat:
|
Vinnare 4 50
1 x 50,00 kr = 50,00 kr Testar 50:- Vinnare på Bananen ifrån Guana. Skulle gå bro ? Då vinner den väl ? |
Citat:
Och hur ofta vinner du när du plockar bort stenklara som Rocky Winner, vilket jag även sade/skrev, INNAN loppet?! Kvittar ju att du sätter dessa spikar när du i övrigt spelar med huvudet under armen! Nummer 6, Picasso, plockade du bort - överlägsen vinnare, bra där! |
eftersom v7 inte kommer ge nåt nu så kliver jag in rejält på Brenna Boko frank leker... han är överlägsen och svanen tyckr hästen är kanon!
|
Fancy Candy från innerspår som har gjort det bra från dåliga lägen på slutet. Hyperintressant till 10 gånger fläsket!
|
Citat:
|
Citat:
Ja, vem fan vinner INTE hellre 10 gånger mer???!!! :claps::whoco5::moneybag::holms: |
Citat:
Du försöker få det att låta som att du kan så mycket mer än vad du gör, men du gör ju hela tiden massa tabbar som visar att du är en förlorare i långa loppet vad gäller spelteori. OnT: Fancy Candy fastlåst. Är en bra nästagångare. Här slutar jag diskussionen med dig. Bättre att ignorera tomtar som dig. Någon (admin?) som vet om man kan "spärra" vissa användare så man slipper se deras meningslösa inlägg? |
hur orkar ni........
|
Tvilling nu 4-5 en lax helt klart spets och rygg
|
ja va fan ska man falla ska man falla med flaggan i topp:
DD1: 4 DD2: 5,12 2 komb 300:- Edit: Raffe läser du här?? Edit: kör en lite mot Cayenne Käbb |
Citat:
|
Dubbel nu...1,4-10...totalt 2 lax!
|
Spelat 4-5,11
23 resp 65 ggr pengarna. Vore inte första gången gubben i lådan vinner V75-7 direkt. Hade varit trevligt att se statistik på bara just sista loppet på V86 och V75 hur ofta Örjan vinner gentemot sin vanliga segerprocent. |
Citat:
|
Citat:
Oasis va mitt stora drag (om man nu kan kalla det drag) för idag, nu ger det ju nada på V7. Men sitter med alla på V5 och 5&12*300:- och 8*100:- + 4*50:- på DD. Joker Stursk kanske..... |
bara årets klarste DD att hoppas på 4-10 7 gånger... men det blir ju inte ens spännande.... var ju klart redan när startlistan kom ut,,,, då sjöar man rejält trots att v7 blev trååååååååååååååååkigt
|
Pantholops en nästagångare, helt klart...!
|
Obi Wan vinner nu - bra odds, nu sjöar jag!
|
Citat:
Nästan så man tror att det finns någon där uppe som bara vill jävlas med en. Såhär såg mitt ut, rök på Adielsson :( 1,4,5,6,7,8,10 res 2,3 7 res 12 4 res 1 1,2,3,4,6,8,9,10,11,12 res 5 alla res 4,7 4 res 1 2,4,8,10,11,12 res 5 |
Citat:
|
SSSSJJJJJJÖÖÖÖÖÖÖAAAAA!!!!!
|
Pingus usel bara lägga denna dag till historien....god natt!
|
Så j-la avslöjad Pingus Vang
Flemming du kan starta den på Åby och Ålborg. Solvalla i Maj gör du dig icke besvär |
Stall Johansson/Adielsson är ett jävla lantortstall numera! Fy fan!
|
Bara jag som tror Maharadja återigen kommer bli hårt betrodd och vara riktigt dålig i finalen? Raffe verkar tro han är tillbaka och kan utmana Commander Crowe på allvar :ohmy:
|
Dubbeljackpott på hemmabanan nästa vecka, wohoooo!!!
|
Citat:
alltid usel precis lika usel idag,,, |
Citat:
Luddes är ingen skit :clap: |
Dubbel Jackpot, då sätter vi den!!
|
Citat:
Har du sett hur Commander Crowe sett ut i år - inte alls lika fin som förra året, sett riktigt risig ut! Är det någon som kommer floppa så är det Commander Crowe, om denne ens startar... |
Citat:
GÖTT! Då sitter jag på restaurangen och sjöar, återigen!!! Obi Wan - årets överodds, med facit i hand...! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
alla var usla... visste alla opitergium lika skallös som vanligt |
Citat:
Sebastian K. |
Citat:
Skor har den gått riktigt bra med förut, Jörgen bra facit med den och såg otroligt lysande ut senast och bäst läge... |
Citat:
kanske kommer dit jag med då får vi sjöa ihop:) |
Citat:
Haha ser riktigt weird ut att se sitt namn 3 gånger i ditt inlägg efter att jag gav sharpsen för hästnamnet :D Du gillar inte mig i smyg va? :evilgrin39: |
Registrerat spel
Datum: 2013-04-06 Bana: Mantorp, omg. 12 Lopp: 12 Spelform: Vinnare & plats Hästar: 9 Red Rose America* Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr = 200,00 kr Kvittonummer: 8F2C 30D5 xxxx 0005 Skönt att inte många hittade denna vinnare |