![]() |
Örjan har verkligen inte gjort det bra idag..? Nu vinner han säkert med Pink Elephant, bara för att jag skriver så... Han o jag går sällan hand i hand... Fast till 1.50 är det ospelbart, sneglar in mig på DD istället. :)
|
Gick avd5 på Täby galopp eller????
|
Citat:
För att spara ett par kronor så blev det till slut så att jag flyttade ner David Sisu till C-häst i första. Så istället för att sitta med 3 - alla eller 7 - 4, sitter jag med 3x4. Åhhh, det kommer skrälla i sista känner det på mig Edit: Plus att jag bytte plats på Keep Well och Dead Wood. Jobba Westholm!!!! |
Citat:
|
Northern spy barfota runt om, blir körning från start, kom igen nudå, fixa dubbelpengarna!!!!
DD 1 12 DD 2 1 5 8 9 |
Den jobbade vi in:clap:
|
order by koffe i sista, sen e middagen betald på Speakers corner ikväll...
|
Citat:
|
Jag tar bara ansvar för vad jag säger, inte för vad folk förstår :p
|
Registrerat spel
Datum: 2013-04-27 Bana: Umeå Spelform: V75, omg. 17 Du har valt V7 - endast vinst vid 7 rätt Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4, 6, 7, 9 (2, 5) 2 4 Scoot to Score (11, 5) 3 5 Up Date Hoss* (10, 6) 4 7 Hallsta Lotus (4, 6) 5 6 Pink Elephant (3, 9) 6 1, 2, 5 (3, 9) 7 1, 2, 5, 9 (3, 4) Vadet gäller startnummer 48 rader x 1 x 0,50 kr = 24,00 kr Kvittonummer: 4D0C B180 **** 8801 :moneybag: |
Snyggt Lillis! Grattis!
|
Citat:
STORT GRATTIS |
Grattis Lillis! :clap:
Tur att du var gräsänkling idag så att du trots tron på låg utdelnig valde att lägga en rad. Det är inte ofta att favoriten faller i samtliga lopp som man har garderat samtidigt som fyra spikar sitter. Hoppas att du får fira lite ikväll nu också :drunk: |
Citat:
|
Citat:
|