![]() |
Citat:
Skulle gärna bli med, men tror Indescribable vinner avd.6 :sad: |
Kan real showman vara en spik?? :)
|
|
Citat:
Take a shot och var med oss på 1 andel iaf och gå med i teamet och se hur du gillar följande omgångar, och givetvis är vi öppna för förändrigar och förslag då det ändå är v75 tillsammans :drunk: |
Citat:
Men finns andra lopp som jag tycker är bättre att spika i än lopp 5 |
Bra travsida![/QUOTE]
Tack |
1 4 5 9
5 (Jorma pressar till spets och sen händer inte mycket mer...) 1 2 4 11 1 3 4 1 2 4 5 6 8 9 12 (överpace beställt...) 12 " var jäkligt bra senast och hade krafter kvar i mål trots ett rejält slutvarv. Tränar mycket bra och vi har stora förhoppningar på honom i år. Stallets bästa chans i omgången, säger Oskar Florhed". Där satt den! |
Borde inte Oleander ha en bra chans i avd5?
Här borde det bli fartfest från början och då kommer Oleander in i matchen. Den var ju grym efter uppehåll senast och Savin hävdar att han går mycket renare i travet nu(och det syntes inte minst senast) Även Lennart Forsgren(hand son är granne med Savin) tror mycket på denne då han och Markus pratar mycket och öppet med varandra. Blir spik på mina system! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nöjer med med att mycket hänger på oleander på streckspelen. |
Citat:
Det jag ville få fram är att jag är förvånad över att både Arazi Boko och Real Showman är mer betrodd än oleander och att han inte är mer än 3:e favorit i nuläget. Vinnare till fast odds 6 var riktigt bra :) Hoppas på att han tar det nu Citat:
|
Citat:
Atg:s web program Ronden vs. ViTipp hade en liten utläggning om det där igår bland annat. |
En häst som startar utanför V75 som jag ämnar spika på V4:an och även köra vinnare på om oddset är rätt är Bradley. Tyvärr verkar den bli betrodd men tycker likväl att den är intressant som spik då den inte blir lampa (än ialf).
Såg ju bländande ut i comebacken för Bergh senast, satt fast i rygg ledaren länge och fick inte riktigt chansen. Får bli spik på denne, kortlopp i en annan avdelning samt två heltäckta där jag hoppas på skräll! 3x1x11x14=462r = 924kr eller något liknande får det bli. |
inte konstigt att ni vinner så mkt lax allihop.. ni verkar ju ej jobba!:)
|