![]() |
Citat:
"Galopp för nummer 2 i första kurvan tack...." |
Citat:
Hehe, känner igen känslan - många gånger man sitter och önskar skit åt andra ekipage, hehe! Jag menar mest de som står på bakspår på 20 och de med 40 meters tillägg! :cheers: |
Pilkast! Hjälp en förvillad själ att sätta tvillingen i lopp 13! :)
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-05-25 Bana: Solvalla, omg. 35 Lopp: 13 Spelform: Tvilling Hästar: 2, 12 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 146,00 kr Totalt: 146,00 kr Kvittonummer: EBA0 E8AE 2320 8B01 Obs - detta är en chansning! |
Citat:
2-4-7-13 utgång 3 Parkin 50 x 4 komb |
Snälla Kontio - varför kör du inte tidigare??? Hade ett platsspel till 6 gånger pengarna på nätet!!! Och tvilling med 2:an!
Satana, perkele, vitto!!! |
Ja det var som vanligt då..:rolleyes:
Men fasiken vad trist lopp det blev - buuh för Harpers! Hände ingenting trots att dom sprang i 3 varv... |
Grattis till er som sjöa
Capone snygga spik o Grattis |
Citat:
|
Snyggt Capone och pesven! Snygga rader, helt klart - lär mig, för i helvete!!!
:clap::moneybag: |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-05-25 Bana: Solvalla, omg. 35 Lopp: 15 Spelform: Plats Hästar: 13 Paranoia* Vadet gäller startnummer 1 x 180,00 kr Totalt: 180,00 kr Kvittonummer: CB68 E48A 0944 8D41 |
Skulle spelat lite vinnare, hehe! Surt också då jag hade nummer 6 plats till 5.00 på nätet...
Jaja, är nöjd ändå - lillsjö idag, trots att jag låg minus 3500 ett tag...! :clap: |
Inte behöver du lära dig något om spel, 58ggr stålet. Hoppas du hade nån 10a på v oxo?
Trodde du körde vinnare men såg tyvärr efter loppet att de va plats. Mera sådana drag tack;) |
Citat:
Tack skall du ha - ja, det går oförskämt bra, peppar, peppar på det mesta UTOM streckspelen nu! Nej, hade aldrig en tanke på vinnarspel, faktiskt! Fick 15 gånger på plats förra veckan på Paranoia, på nätet. Skulle spelat även nu på nätet men hann inte - hade fått 15 gånger nu med, men 9 gånger får fungera, men lite surt ändå - mycket, vill ha mer! :moneybag: |