Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 uppsnack Solvalla 25/5 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/16318-v75-uppsnack-solvalla-25-5-a/)

NicklasJ 2013-05-24 18:57

Att öppna snabbt i Usa och här är tyvärr inte riktigt samma sak. Däremot är den nog rätt snabb ut men tror faktiskt inte ens Johan försöker svara Beatasine imorgon. Han kommer nog inte forcera hästen i alla fall. Om hästen själv bestämt sig för att ta ledningen kan det kanske gå.

draken 2013-05-24 19:30

Är väl garantispets på Beatasine. Vinner med 100 om inte Tamla har en bra dag

laxdasen 2013-05-24 19:30

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 252631)
Att öppna snabbt i Usa och här är tyvärr inte riktigt samma sak. Däremot är den nog rätt snabb ut men tror faktiskt inte ens Johan försöker svara Beatasine imorgon. Han kommer nog inte forcera hästen i alla fall. Om hästen själv bestämt sig för att ta ledningen kan det kanske gå.

ok kul att ni tror....att den inta kan öppna...har inte trott på hästen i en enda start i sverige men det gäller att ha förmågan att inse när det är klart och det är det nu!!!!!!! men som sagt jag är tacksam för att så många här har andra ideer... det ju just det som gör at jag får både bra odds och bra procent på v7!

laxdasen 2013-05-24 19:34

tydligen är SS, TT och snoken överens med mig... de har tydligen läst här hela veckan!! bara skrattar!:)

draken 2013-05-24 19:39

Hoppas att du har rätt för din egen skull. Jag tillhör de fega och garderar men hoppas såklart att den är klar om du spikar.

laxdasen 2013-05-24 19:43

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 252642)
Hoppas att du har rätt för din egen skull. Jag tillhör de fega och garderar men hoppas såklart att den är klar om du spikar.

T-shirten är fixad... blir show på valla i morgon... tyvärr ingen annan på hela sharps som vågar skylta med vem man är...

MelloDillo 2013-05-24 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 252644)
T-shirten är fixad... blir show på valla i morgon... tyvärr ingen annan på hela sharps som vågar skylta med vem man är...

Det hade jag inte haft några problem med men ska dessvärre inte dit i morgon...

Helge 2013-05-24 20:06

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 252641)
tydligen är SS, TT och snoken överens med mig... de har tydligen läst här hela veckan!! bara skrattar!:)

Haha, då har tydligen SS missat ditt spetsresonemang iaf ;)
Dom tror ju Beastine spetsar.

laxdasen 2013-05-24 20:38

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 252647)
Haha, då har tydligen SS missat ditt spetsresonemang iaf ;)
Dom tror ju Beastine spetsar.

möjligt att de tror de tror 1 är stenklar i alla fall... och beatesine kan aldrig spets... de som tror det har aldrig varit på trav...jag bara njuter av alla div 5 spelare som knappt börjat med trav!:):cheers:

Helge 2013-05-24 20:47

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 252650)
möjligt att de tror de tror 1 är stenklar i alla fall... och beatesine kan aldrig spets... de som tror det har aldrig varit på trav...jag bara njuter av alla div 5 spelare som knappt börjat med trav!:):cheers:

Tror nog dom varit på trav.:p

Stenklar? Nej, då hade dom inte betalat för SEX hästar.

:cheers:

laxdasen 2013-05-24 20:51

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 252652)
Tror nog dom varit på trav.:p

Stenklar? Nej, då hade dom inte betalat för SEX hästar.

har du inte insett varför????????????? de är fegisar som 99% av befolkningen....vill ej spricka...syndromet......att skriva här är som att stängas med tjurar! men jag tål allt så ingen fara... ska bli så skönt att sjöa på valla i morgon...kommer du ens dit????????????????????????

Helge 2013-05-24 20:56

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 252654)
har du inte insett varför????????????? de är fegisar som 99% av befolkningen....vill ej spricka...syndromet......att skriva här är som att stängas med tjurar! men jag tål allt så ingen fara... ska bli så skönt att sjöa på valla i morgon...kommer du ens dit????????????????????????

Är ju jämt skägg på strecken mellan den och Beastine, inte direkt en 1 procentare du hittat :p Snudd på andrahandsfavorit just nu.

Är väl inget att stångas om? Tro på den och låt andra tro vad dom vill.

laxdasen 2013-05-24 21:27

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 252656)
Är ju jämt skägg på strecken mellan den och Beastine, inte direkt en 1 procentare du hittat :p Snudd på andrahandsfavorit just nu.

Är väl inget att stångas om? Tro på den och låt andra tro vad dom vill.

du fattar verkligen ingenting att spika och att är tro olika saker....men vissa har verkligen svårt att fatta hur man vinner pengar på trav....men lycka till med spelen i morgon....det är svårt att diskutera med spelare som spelar div 5 och det finns många här som håller med mig om det..

-Iceland- 2013-05-24 21:49

Tamla Celeber har hon gått med jänkarvagn förut? Hur gick det då i sånna fall?

dyrer 2013-05-24 22:37

lite ny på dehär, vilket/vilka lopp har störst chans att bli överpacade och varför?

tack alla för lärorikt forum