![]() |
Citat:
- Du hade definitivt INTE alla hästar i alla lopp kvar, troligtvis enbart alla som DU tror på, jävla stor skillnad på det borde man kanske säga till dig... - "om 6 hade vunnit första..." - ja OM finns ju aldrig i trav eller hur? ;) - "väx upp för fan" - que? Denna fras kanske skulle studeras lite extra av magistern själv? Observera att det är trevligt att sticka ut och ha sina åsikter klara men när man dumförklarar alla andra som har åsikter så undrar man ju om det står rätt till där upp på kontoret? Du må kunna trav, har lite kontakter och har spelat trav i alla år, men du är inte ensam om det. Önskar att du kunde visa lite ödmjukhet men att kombinera med dina tankar om trav - det är ju som sagt alltid underhållande.. God jul ps- :cheers: |
Saint Louise är ju en annan häst som det MÅSTE vara dax för snart, värmt som en demon i 6 månader nu innan varje start.
Gick ju ett brutalt bra lopp i dödens senaste starten och blev 2.a efter målfoto tror jag. Får bli 100kr plats på den och 50kr vinnare nu. |
jobbar in Metior nu tror den rensar bäst av alla... ingen tror ju på den alla är borta då:)
|
Loke So Lovely, plats!
|
Citat:
|
Quadrupedans...
|
kostar 8100 att helgardera fyra sista... är väl inget konstigt alla har jag gjort 50 gånger....men lev i din värld och tro att ingen gör det..... inte ens det kunde du unna mig om det suttit trots att du fick sjöa i onsdags... tragiskt....
|
Varför ska man ödsla en massa streck när man är så vass. Bra mycket kaxigare att sätta en 7a på 300 rader än 100000.
|
Citat:
|
Jobba in Amaru nu dasen så får du vinna men självklart hoppas jag på sib så man får se dig dansa naken
|
Ser ut som jag enbart åker på min favoritduo, Jorma/Nurmos i första! Surt, sade räven...
:sad: |
ja en del är för bittra människor...ska sluta ge ut klara av ren snällhet....adjö sharps..... har aldrig varit med om större bitterhet.... ingen tacksamhet bara snålhet och tjurighet....men tippa vidare... jag kommer inte ge en enda klar mer... ska använda mina ideer helt själv från och med nu....att vara snäll och bidra uppskattas inte alls....så jag lägger ner,....det vinner jag massor på....men som sagt jag gillar att vara snäll....
|
ha det bra alla jag lägger ner... orkar inte med all skit... en djävla skitsida där det sitter bittra tråkiga människor....hur fan orkar en del....klart jag får in v7 det visste alla....
|
Heja Dasen
Jag gillar dig laxdasen. Du är kunnig och underhållande:clap:
|
Citat:
|
Du måste inse att ger man får man ta också. Är inte bitter ett dugg. Självklart ska du ge klara men lite ödmjukhet skadar inte heller. Och såklart vill alla se dig dansa naken i en fontän hellre än att du vinner kaffe. Odugligt för alla andra. Lite skadeglädje höjer allas humör. Bara är så.:clap:
|
Citat:
|
Citat:
Jag har iallafall stor respekt för dig. :claps: |
Citat:
Fokusera på rätt saker i stället så blir det bra!! :) |
Citat:
Sedan hade inte DU haft alla hästar kvar utan du hade mest troligtvis i sådana fall någon % i ett system som hade denna täckning - också en stor skillnad. Ja vi spelar helt i olika divisioner som du - sedan om det är till din fördel låter jag vara osagt. Det jag opponerar mig emot är ditt sätt att klanka/hantera/diskutera etc när det handlar om trav är enbart "your way or the highway" - fruktansvärt trist. Citat:
Det rinner in någon vinst då och då men det rinner ut mer pengari det långa loppet och man vägrar inse sin roll i spelhierarkin - om man är fisken som matar eller hajen som äter. Tror mig veta vilken kategori du tillhör..:) Men va inte ledsen - det är de flesta som tillhör denna och inget att skämmas över. Bjuder på en :cheers: en vacker dag.. |
Går det inte att införa en block list eller ignore eller motsvarande så kan de som är sura på varandra slippa munhugget. Finns ju på avanza;)
|
Citat:
|
5,6
8, 12 nu kör vi |
jag lägger ner vissa kommer få PM inga nadra redan bestämt jag kommer vara osynlig här....redan bestämt.
|
Citat:
Så nu ska du gråta för att vi ska krypa för laxpitten att han inte ska gå..? Ja man blir inte förvånad - vissa är då bara ute efter uppmärksamhet. Fan - ta tag i diskussionen på rätt sätt och dela med dig av tipsen som du gör, men låt folk också spela som dom vill med sina egna pengar utan syrliga kommentarer om dåliga spel etc. Du som säger själv att du är kaxig och kastar skit på dåliga spel etc måste ju kunna ta emot med samma medel om man konfronterar dig utan att börja lipa? Börjar ju undra om det är barnungar som man diskuterar med här... |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-06-08 Bana: Östersund Spelform: Dagens Dubbel, omg. 317 Avd Ordinarie hästar 1 3, 8 2 4, 6 Vadet gäller startnummer 4 x 100,00 kr Totalt: 400,00 kr Kvittonummer: 8D84 1479 8D86 0141 |
4-10 enkel
|
Vilken bortkörning utav Takter - djävla sopa!!!
|
Amaru Boko vilket skämtlopp den gör haha, sjuuuuuuuukt värdelös den här starten.
|
Det fatta väl alla som kan nåt om trav att Amaru Boko var överstreckad:p
|
alla får ha vilken åsikt som helst....om allt.. men jag kommer lägga ner och enbart kommunicera med några få utvalda....det ger mig absolut inget att vissa inte fattar något och att sitta i sandlådan....sån är jag jag har något högre krav.....men lycka till at sitta här och skriva i framtiden....ni får det säkert kul...
|
Det är knappt man hinner torka tårarna efter prinsessbröllopet innan de sprutar nya efter Kung Conrad regerade:popcorn:
|
Ni som vill kommunicera kan göra det via PM ...ni som inte vill(alla som är bittra och sura) ni får skriva vidare här och inta all bra info från andra bra spelare...
|
Citat:
|
Nu vinner Sundviks Saigon avslutningen! Tyvärr är man borta från V75. Men Tonis vinst räddar dagen!
|
Spelar 50 V på Carlos Lightning, Då han nu är kastrerad.
|
Citat:
|
Jag hittade ett litet 250kr lir på Bagley@8ggr på bet365. Nu blir det lite tyngre på min idé för dagen KakaA.AT.
Jobba Erik!! |
Citat:
|
Citat:
|