Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Östersund 8/6 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/16488-v75-ostersund-8-6-a/)

SuprMario 2013-06-08 15:54

Citat:

haha ja på det sämsta systemet det gör alla.. på något.... du verkar ha svårt att fatta.... om 6 vunnit första hade jag haft alla i alla lopp kvar.... du har väl även garderat en ide någon gång... eller?? Har du ingen lapp där du garderat hard livin??? eller dubblade du bara med SIB haha dagens absolut mest chanslösa!Väx upp för fan! och visa lite kunskap någon gång... att vara mister NEGATIV och mr BITTER som din polare på jobbet är väl inget att sträva efter!
vet inte hur många fel som det finns i denna text egentligen men försöker börja stapla upp dom:
- Du hade definitivt INTE alla hästar i alla lopp kvar, troligtvis enbart alla som DU tror på, jävla stor skillnad på det borde man kanske säga till dig...
- "om 6 hade vunnit första..." - ja OM finns ju aldrig i trav eller hur? ;)
- "väx upp för fan" - que? Denna fras kanske skulle studeras lite extra av magistern själv?

Observera att det är trevligt att sticka ut och ha sina åsikter klara men när man dumförklarar alla andra som har åsikter så undrar man ju om det står rätt till där upp på kontoret?
Du må kunna trav, har lite kontakter och har spelat trav i alla år, men du är inte ensam om det.
Önskar att du kunde visa lite ödmjukhet men att kombinera med dina tankar om trav - det är ju som sagt alltid underhållande..

God jul

ps- :cheers:

sandro 2013-06-08 15:55

Saint Louise är ju en annan häst som det MÅSTE vara dax för snart, värmt som en demon i 6 månader nu innan varje start.

Gick ju ett brutalt bra lopp i dödens senaste starten och blev 2.a efter målfoto tror jag.

Får bli 100kr plats på den och 50kr vinnare nu.

laxdasen 2013-06-08 15:56

jobbar in Metior nu tror den rensar bäst av alla... ingen tror ju på den alla är borta då:)

Pilkast 2013-06-08 15:58

Loke So Lovely, plats!

laxdasen 2013-06-08 16:00

Citat:

Ursprungligen postat av SuprMario (Inlägg 256119)
vet inte hur många fel som det finns i denna text egentligen men försöker börja stapla upp dom:
- Du hade definitivt INTE alla hästar i alla lopp kvar, troligtvis enbart alla som DU tror på, jävla stor skillnad på det borde man kanske säga till dig...
- "om 6 hade vunnit första..." - ja OM finns ju aldrig i trav eller hur? ;)
- "väx upp för fan" - que? Denna fras kanske skulle studeras lite extra av magistern själv?

Observera att det är trevligt att sticka ut och ha sina åsikter klara men när man dumförklarar alla andra som har åsikter så undrar man ju om det står rätt till där upp på kontoret?
Du må kunna trav, har lite kontakter och har spelat trav i alla år, men du är inte ensam om det.
Önskar att du kunde visa lite ödmjukhet men att kombinera med dina tankar om trav - det är ju som sagt alltid underhållande..

God jul

ps- :cheers:

jag hade alla i alla lopp som var kvar om det blivit 6-1-6-... fattar du inte att vissa spelar större system än 48 rader....du har väl ingen aning o vilka system jag spelar........jag är inte ensam om systemet men vi hade alla i fyra sista....men då kllas det väl robotsystem.... inse att du spelar i en annan division....det gör de flesta....vissa spelar mer andra mindre,..

Olsson43 2013-06-08 16:01

Quadrupedans...

laxdasen 2013-06-08 16:04

kostar 8100 att helgardera fyra sista... är väl inget konstigt alla har jag gjort 50 gånger....men lev i din värld och tro att ingen gör det..... inte ens det kunde du unna mig om det suttit trots att du fick sjöa i onsdags... tragiskt....

draken 2013-06-08 16:05

Varför ska man ödsla en massa streck när man är så vass. Bra mycket kaxigare att sätta en 7a på 300 rader än 100000.

NicklasJ 2013-06-08 16:08

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 256127)
kostar 8100 att helgardera fyra sista... är väl inget konstigt alla har jag gjort 50 gånger....men lev i din värld och tro att ingen gör det..... inte ens det kunde du unna mig om det suttit trots att du fick sjöa i onsdags... tragiskt....

Nej kostar 9900kr denna omgång.

draken 2013-06-08 16:11

Jobba in Amaru nu dasen så får du vinna men självklart hoppas jag på sib så man får se dig dansa naken

Pilkast 2013-06-08 16:12

Ser ut som jag enbart åker på min favoritduo, Jorma/Nurmos i första! Surt, sade räven...

:sad:

laxdasen 2013-06-08 16:13

ja en del är för bittra människor...ska sluta ge ut klara av ren snällhet....adjö sharps..... har aldrig varit med om större bitterhet.... ingen tacksamhet bara snålhet och tjurighet....men tippa vidare... jag kommer inte ge en enda klar mer... ska använda mina ideer helt själv från och med nu....att vara snäll och bidra uppskattas inte alls....så jag lägger ner,....det vinner jag massor på....men som sagt jag gillar att vara snäll....

laxdasen 2013-06-08 16:15

ha det bra alla jag lägger ner... orkar inte med all skit... en djävla skitsida där det sitter bittra tråkiga människor....hur fan orkar en del....klart jag får in v7 det visste alla....

ajvide 2013-06-08 16:15

Heja Dasen

Jag gillar dig laxdasen. Du är kunnig och underhållande:clap:

Fyran 2013-06-08 16:17

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 256133)
Ser ut som jag enbart åker på min favoritduo, Jorma/Nurmos i första! Surt, sade räven...

:sad:

Jag är ju inte helt nöjd med att plocka bort Time Machine på sex hästar... Alla i guld o spik Tidied...:ohmy:

draken 2013-06-08 16:17

Du måste inse att ger man får man ta också. Är inte bitter ett dugg. Självklart ska du ge klara men lite ödmjukhet skadar inte heller. Och såklart vill alla se dig dansa naken i en fontän hellre än att du vinner kaffe. Odugligt för alla andra. Lite skadeglädje höjer allas humör. Bara är så.:clap:

laxdasen 2013-06-08 16:17

Citat:

Ursprungligen postat av ajvide (Inlägg 256136)

spelar tyvärr ingen rol vissa har fått mig att tröttna kommer i framtiden enbart att skriva med ca 5 peroner privat.... inget för alla.... har bestämt mig....så är det.....Sverige i ett nötskal.....jantelagen ligger i.... kommer alltid göra...

elwiz 2013-06-08 16:18

Citat:

Ursprungligen postat av ajvide (Inlägg 256136)

Dito.... Laxen!

Jag har iallafall stor respekt för dig. :claps:

Fyran 2013-06-08 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 256135)
ha det bra alla jag lägger ner... orkar inte med all skit... en djävla skitsida där det sitter bittra tråkiga människor....hur fan orkar en del....klart jag får in v7 det visste alla....

Ge dig nu, du klarar inte av att vara utan oss..! ;)

Fokusera på rätt saker i stället så blir det bra!! :)

SuprMario 2013-06-08 16:19

Citat:

jag hade alla i alla lopp som var kvar om det blivit 6-1-6-... fattar du inte att vissa spelar större system än 48 rader....du har väl ingen aning o vilka system jag spelar........jag är inte ensam om systemet men vi hade alla i fyra sista....men då kllas det väl robotsystem.... inse att du spelar i en annan division....det gör de flesta....vissa spelar mer andra mindre,..
som någon skrev ovan - du slänger bort streck på chanslösa hästar som du själv klankar emot när folk spelar som dom själv vill.

Sedan hade inte DU haft alla hästar kvar utan du hade mest troligtvis i sådana fall någon % i ett system som hade denna täckning - också en stor skillnad.

Ja vi spelar helt i olika divisioner som du - sedan om det är till din fördel låter jag vara osagt.
Det jag opponerar mig emot är ditt sätt att klanka/hantera/diskutera etc när det handlar om trav är enbart "your way or the highway" - fruktansvärt trist.

Citat:

Vem har sagt att jag inte tror att man gör det, eller kan göra det? Vad vet du om mitt spelande genom åren? Ingenting kan man säga men det är som vanligt att de som SKRÄVLAR och pratar vitt och brett om sina insatser/vinster är de som mest just bara snackar.
Det rinner in någon vinst då och då men det rinner ut mer pengari det långa loppet och man vägrar inse sin roll i spelhierarkin - om man är fisken som matar eller hajen som äter.
Tror mig veta vilken kategori du tillhör..:)
Men va inte ledsen - det är de flesta som tillhör denna och inget att skämmas över.

Bjuder på en :cheers: en vacker dag..

TOBYTYKE 2013-06-08 16:20

Går det inte att införa en block list eller ignore eller motsvarande så kan de som är sura på varandra slippa munhugget. Finns ju på avanza;)

oHYRA 2013-06-08 16:23

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 256135)

Ja man blir brydd över hur många som gnäller. Tråkigt som bara den. Lycka till Laxdasen!

TOBYTYKE 2013-06-08 16:25

5,6
8, 12
nu kör vi

laxdasen 2013-06-08 16:25

jag lägger ner vissa kommer få PM inga nadra redan bestämt jag kommer vara osynlig här....redan bestämt.

SuprMario 2013-06-08 16:26

Citat:

ja en del är för bittra människor...ska sluta ge ut klara av ren snällhet....adjö sharps..... har aldrig varit med om större bitterhet.... ingen tacksamhet bara snålhet och tjurighet....men tippa vidare... jag kommer inte ge en enda klar mer... ska använda mina ideer helt själv från och med nu....att vara snäll och bidra uppskattas inte alls....så jag lägger ner,....det vinner jag massor på....men som sagt jag gillar att vara snäll....
Handlar väl fan inte om jantelagen eller ngt utan om att ha lite ödmjukhet och vett och etikett. Säger som du själv säger - väx upp för fan..

Så nu ska du gråta för att vi ska krypa för laxpitten att han inte ska gå..? Ja man blir inte förvånad - vissa är då bara ute efter uppmärksamhet.

Fan - ta tag i diskussionen på rätt sätt och dela med dig av tipsen som du gör, men låt folk också spela som dom vill med sina egna pengar utan syrliga kommentarer om dåliga spel etc.

Du som säger själv att du är kaxig och kastar skit på dåliga spel etc måste ju kunna ta emot med samma medel om man konfronterar dig utan att börja lipa?

Börjar ju undra om det är barnungar som man diskuterar med här...

Pilkast 2013-06-08 16:26

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-06-08
Bana: Östersund
Spelform: Dagens Dubbel, omg. 317

Avd Ordinarie hästar
1 3, 8
2 4, 6

Vadet gäller startnummer

4 x 100,00 kr Totalt: 400,00 kr

Kvittonummer: 8D84 1479 8D86 0141

zondaplayer 2013-06-08 16:27

4-10 enkel

Pilkast 2013-06-08 16:31

Vilken bortkörning utav Takter - djävla sopa!!!

sandro 2013-06-08 16:31

Amaru Boko vilket skämtlopp den gör haha, sjuuuuuuuukt värdelös den här starten.

Olsson43 2013-06-08 16:32

Det fatta väl alla som kan nåt om trav att Amaru Boko var överstreckad:p

laxdasen 2013-06-08 16:32

alla får ha vilken åsikt som helst....om allt.. men jag kommer lägga ner och enbart kommunicera med några få utvalda....det ger mig absolut inget att vissa inte fattar något och att sitta i sandlådan....sån är jag jag har något högre krav.....men lycka till at sitta här och skriva i framtiden....ni får det säkert kul...

TOBYTYKE 2013-06-08 16:33

Det är knappt man hinner torka tårarna efter prinsessbröllopet innan de sprutar nya efter Kung Conrad regerade:popcorn:

laxdasen 2013-06-08 16:35

Ni som vill kommunicera kan göra det via PM ...ni som inte vill(alla som är bittra och sura) ni får skriva vidare här och inta all bra info från andra bra spelare...

zondaplayer 2013-06-08 16:39

Citat:

Ursprungligen postat av zondaplayer (Inlägg 256044)
En liten V7 från mig!!

Avd1.4-5-6-8 ( nr.4 med Kajsa 4% )
Avd2.1 SOS! O.P.s Flirt
Avd3.3 SOS! Hallsta Lotus
Avd4.1-2-10 ( nr1. med Daniel i spets )
Avd5.2-3-7-8-11
Avd6.4-5-9
Avd7.1-4-5-6-8-10-12

Må vi sjöa enormt idag:)

Nära skjuter ingen hare :whoco5: ej råd dubbla med Månprinsen

sheriffen78 2013-06-08 16:42

Nu vinner Sundviks Saigon avslutningen! Tyvärr är man borta från V75. Men Tonis vinst räddar dagen!

Trinity 2013-06-08 16:42

Spelar 50 V på Carlos Lightning, Då han nu är kastrerad.

TOBYTYKE 2013-06-08 16:45

Citat:

Ursprungligen postat av sheriffen78 (Inlägg 256162)
Nu vinner Sundviks Saigon avslutningen! Tyvärr är man borta från V75. Men Tonis vinst räddar dagen!

Sorry men det finns inte en chans i världen att den gör det. Kommer den på plats så borde ägaren som man gjorde på nyår 2000.

Haltmathe 2013-06-08 16:49

Jag hittade ett litet 250kr lir på Bagley@8ggr på bet365. Nu blir det lite tyngre på min idé för dagen KakaA.AT.
Jobba Erik!!

Fyran 2013-06-08 16:49

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 256156)
alla får ha vilken åsikt som helst....om allt.. men jag kommer lägga ner och enbart kommunicera med några få utvalda....det ger mig absolut inget att vissa inte fattar något och att sitta i sandlådan....sån är jag jag har något högre krav.....men lycka till at sitta här och skriva i framtiden....ni får det säkert kul...

Men skärp dig, nu..! Lite jäkla mothugg får du väl räkna med, det är ju inga nybörjare som är här. Även om du tycker det, emellanåt... ;)

laxdasen 2013-06-08 16:52

Citat:

Ursprungligen postat av Fyran (Inlägg 256167)
Men skärp dig, nu..! Lite jäkla mothugg får du väl räkna med, det är ju inga nybörjare som är här. Även om du tycker det, emellanåt... ;)

99% nybörjare som inte fattar något resten är bra...det håller alla med om men de flesta håller tyst om det... tyvärr.....jag har lagt ner...skicka Pm om du vill mer än så.....det gör alla andra...