Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-06, 09:42   #1
 
allaballakaitozs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 480
Sharp$: 1125
Standard

V75 Östersund 8/6


Dags att börja tugga igång lite gubbar. OP´s Flirt, Gylder Balder och Time Machine ska alla ha bra chans. Vad säger ni ? Sjöa antar jag
__________________
Micke Nybrink. Kungarnas Kung!
allaballakaitoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 10:51   #2
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Finns bara en klar... och det är MÅNPRINSEN...dags för tronskifte på allvar!!!Tro på din häst nu gunnar!!!!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 10:55   #3
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3280
Standard

OPPOPPOPP chans till att skrälla i första?
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 11:00   #4
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Tågbiljetterna beställda
Nu är det bara att hämta ut :-)
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 11:03   #5
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Dags att börja tugga igång lite gubbar. OP´s Flirt, Gylder Balder och Time Machine ska alla ha bra chans. Vad säger ni ? Sjöa antar jag
OP lär ha bra chans, han lär ju sitta i ledningen.
Men ett minus är att han ska gå med skor bak.
Blir det tempo kan Gigantic River vara intressant.
Men det kan bli så att jag spikar OP, trots skorna.

Gylder Balder ska så klart med men det finns en del intressanta emot. Halsta Lotus och Månprinsen såklart men jag vill också varna för Odin Tabac som höll bra i dödens sist och går barfota igen. Får han ett bättre lopp nu kan han vinna.
Men framför allt vill jag varna för Lomar som två ggr i rad gått mkt stark med sen lucka från ryggledaren.
Lär få rygg på ledaren Hallsta Lotus här.
Tar även med Särpefanten. Norska hästar ständigt underskattade. Han tog bra på Tekno Odin senast över upploppet. Finns dock risk att han går med skor nu, då går han nog bort.

Time Machine går bort för mig. Han går bäst i ledning och där lär han inte hamna nu.
Just nu lutar det åt spik på Montery för mig.
Han har gått mkt bra med ny balans i två överlägsna segrar på slutet.
Även Bolt Boko kan va intressant. Barfota runt om nu.

Senast redigerad av slask den 2013-06-06 klockan 11:13.
slask är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 14:59   #6
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Jag tror att Månprinsen möter alldeles för bra motståndare denna gång och tror inte han har något med segerstriden att göra. Hallsta Lotus från spets är trolig vinnare men Gylden Balder är bra och kommer att utmana. Faksen J.r är en annan och den ende av övriga som kan utmana men det skall nog mycket till.
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 15:12   #7
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Jag tror att Månprinsen möter alldeles för bra motståndare denna gång och tror inte han har något med segerstriden att göra. Hallsta Lotus från spets är trolig vinnare men Gylden Balder är bra och kommer att utmana. Faksen J.r är en annan och den ende av övriga som kan utmana men det skall nog mycket till.
han krossar allt! ska bli så kul att se!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 16:02   #8
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Gylden Balder borde ta detta
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 17:26   #9
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Denna v7a ska sättas! är bara så!
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 17:36   #10
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Jackpot och bra utdelning.... den ska håvas in!
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 19:13   #11
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Denna v7a ska sättas! är bara så!

Nu jävlar sätt vi den
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 19:28   #12
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Denna vecka väljer jag att spela med utgångar på favoriterna Nr.5 Caddie Galant (Avd-1) som är bästa hästen om den är på topp men samtidigt gallopperar i 4av10starter och Nr.6 Mr.Chicago (Avd-7) som har en fin rad och bra form, men ställs i ett väldigt tufft silver försök denna gången.

Har 3 platser kvar i mitt lag på v75 tillsammans och detta är systemet jag kör där, andelarna kostar 75kr/st och max är 10 andelar (atg:s regel).
Är någon intresserad av att vara med, skicka mig ett PM!

V75-1:
Klar tipsetta här är Nr.5 Caddie Gallant som har perfekt utgångsläge och normalt sett ska vinna detta om den presterar på topp och håller sig på benen, dock visade den inget extra sist samtidigt som den galopperat i 4 av dom 10 senaste starterna. Vi väljer att spela den utgång och
gardera upp med främst Nr.6 Up Up and Away som var mycket fin senast och ska vara den första att utmana favoriten eller ta över ledningen om den felar, med på lappen åker också 1,2,4,8 och vi stannar där.
Hästar/Rank: 5-6-2-4-8-1 Här spelar vi Nr.5 Caddie Galant som utgång

V75-2:
Här tycker jag att jag har hittat den bästa spiken och singelstrecket i omgången hamnar på Nr.1 O.P.’s Flirt med Erik Adielsson i sulkyn som vann enkelt i V75 på Gävle senast efter ledning runtom, här har den det perfekta spåret för samma upgift igen och ska givetvis enkelt hålla upp ledningen och sen finns det ingen annan i loppet som ska orka hålla upp tempot eller som är bra nog att slå favoriten. Jag tror på Spets - Slut
Häst: 1 O.P.´s Flirt

V75-3:
Min tipsetta här är Nr.3 Hallsa Lotus som galopperade senast men hämtade upp sig fint, men det finns 3 andra som jag tror kan blanda sig i striden, värst emot är nog Nr.12 Gylden Balder som verkligen hittat formen och tränaren själv ser med god vinstchans trots sitt krångliga läge samt Nr. 6 Månprinsen A.M som är en fin 6-åring som alltid är långt framme i sina lopp, sista strecket går till 5. Faksen J.r som jag tror är påväg mot rätt form igen.
Hästar/Rank:3-12-6-5

V75-4:
Min tipsetta här är Nr.4 Offshore Man som var mycket fin sist trots alla omstarter den är väldigt kvick ut bakom bilen och jag tror den kommer till spets direkt, att detta lopp avgörs på kort distans är nog en fördel för tipsettan. Hästen som är värst emot och verkligen har prickat formen är Nr.10 Time Machine som tyvärr fått ett krångligt läge men vi streckar tidigt ändå. Men på kupongen tar vi också 1,5,6 samt skrällbudet Nr.12 Spring Break som har bra form och normalt sett möter lite tuffare gäng och ska räknas trots läget.
Hästar/Rank: 4-10-5-6-12-1

V75-5:
Min tipsetta här är 15 Metior Easy som brukar möta mycket tuffare motstånd och trots att hon står på dubbla tillägg tror vi att hon rundar allt om det löser sig lite på vägen, med på kupongen vill jag även ha Nr.11 Quadrupedans som tyvärr satt fast senast, men varit i bra form och mött tuffa gäng, samt Nr.7 Loke So Lovely som garanterat kommer vara med där framme. Jag streckar även nr 4 och 9.
Hästar/Rank: 15-11-7-9-4

V75-6:
Min tipsetta här är Nr.4 Amaru Boko som har fått bra spår och en passande uppgift, kommer Amaru upp till ledningen och sedan bestämma farten kommer dom andra få det svårt, med vill vi självklart ha Nr.8 Sanity som jag tycker är bästa hästen men med spår.8 kan det bli tufft, sista strecket här går till Nr.10 Shaq Is Back som gick bra i elitloppsförsöket senast och trots spår 10 så räknas den tidigt.
Hästar/Rank: 4-8-10

V75-7:
Min tipsetta här är självklart Nr.6 Mr Chicago som har 2raka vinster på v75 bakom sig men detta är ett väldigt tufft silverförsök och blir det bra fart i loppet är jag inte säker på att Mr.Chicago håller därför spelar vi även den som utgång. Första motbudet är Nr.10 Credit Fayline som varit värst emot tidigare och Nr.1 Sundsvik Saigon som kan hålla upp ledningen om den är i form. Vi streckar även 5,8,12 som alla är kapabla att ta ner favoriten en bra dag
Hästar/Rank: 6-10-1-8-12-5

Systemet
Avd-1: 1,2,4,5,6,8
Avd-2: 1 O.P.´s Flirt
Avd-3: 3,5,6,12
Avd-4: 1,4,5,6,10,12
Avd-5: 4,7,9,11,15
Avd-6: 4,8,10
Avd-7: 1,5,6,8,10,12

Skrivs ut på 2kuponger
1x1x4x6x5x3x6
6x1x4x6x5x3x1
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 20:41   #13
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Platstvilling på op's flirt och mr chicago betalar för alla andra spel.
Bägge vinner väl, men det gäller att täcka upp insatserna
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-06, 21:03   #14
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Tror Redén kommer äga
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 08:01   #15
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

avd-1: 6 (trycker Caddie till galopp å så är det klart)

avd-2: 6,8,4 (robban har stallform, tomas p har stallform å hästen ä fin, skräll-örjan?)

avd-3: 6 (Gunnar gungar prinsen till månen på ny rekordtid)

avd-4: 5,9,12 (Toköppning=9bfroffg elller spring break, annars är monterey ett spikförslag)

avd-5: 5,7,11,2,4 (mest oklart! har inte analyserat färdigt)

avd-6: 3,7 (ingen längre analys men bra värde å vassa hästar-kuskar)

avd-7: 6,10,1 (är väl klart för mrC men hoppas Toni vill köra för spets å då kan han rinna hem det samtidigt som att det öppnar sig för demonen Credit Fayline)
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td