![]() |
Bytte från nummer 2 till denna då den såg så fin ut i värmning/provstart!
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-06-08 Bana: Östersund, omg. 14 Lopp: 4 Spelform: Vinnare Hästar: 7 Bebop's Hunken Vadet gäller startnummer 1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 0D68 B6FB 8168 0905 |
€ felar här i fjärde...ser usel ut....
|
Citat:
Time Machine - traots bakspår! Luringar: -She Loves Me -Twigs Tarzan Luringarna kommer jag också spela! Lycka till! :cheers: |
Snyggt Pilkast!
|
Citat:
|
Fin vinnare! Tror jag skulle gjort en V4 idag! Hehe - nejdå, denna hade jag nog aldrig fått med utan värmning/provstart - skulle vara på kusken då...
:moneybag: |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-06-08 Bana: Östersund, omg. 14 Lopp: 4 Spelform: Vinnare Hästar: 7 Bebop's Hunken Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: E7AC XXXX 8F48 0141 Tack Pilkast, ryggade bara på din fantastiska form :clap: |
fan pilkast vilka vinnare! vad kommer näst?
|
Frågan är vart ditt system är Pilkast?
|
har en liten ide om oppoppopp med takter visserligen från spår 12 men den hästen kan när han är i form. och varför inte nu till 3% liten chansning.
|
Pilkast spelar flest vinnarspel på hela sharps...jag är inte ens i närheten av så många .... men han är duktig! Har stor respekt för den killen...ofta rätt ute... ser fram emot att träffas någon gång och sjöa ihop!.......:)
|
Känns som att någon kommer vara rätt nära 7an idag.Pilkast sjöar obegränsat.
|
Molnen har skingrat sig
Vädret är kanon och banan smaskfin Fick banrekord per omgående |
Citat:
|
Citat:
|