![]() |
Erik kör inte för att vinna detta är för dåligt
|
Citat:
|
han har lucka i sista men skiter i den
|
Citat:
Försöker redan med en dubbel, Får hoppas det kan reparera Plånboken.. 2 - 9 X 50kr |
Citat:
|
Ni som spruckit får jobba in detta tv-system istället jobba Åke Untersteiner jobba
2-6 1-2-3-5-6-10-11 4-6-8-10 4-8-13-15 2.Gisela ås 5.Overtaker by sib |
Nu ska vi se hur det blir med Quick Freeze!
SS lämnar Klart! Travspetsen lämnar klart! Travtjänsten utgång? ( har inte läst, men tolkat rubriker) Läge för Sergio H att rensa......? :-) |
Citat:
nu iaf 500 v på 6 quick fis |
eller papa camto
|
Halmstad 22 2013-07-05 TVILLING
Lopp 5 Hästar 1, 6 U-hästar 300,00 kr * 1 = 300,00 kr 2013 8702 xxxx xxxx 8145 5 juli 2013 |
:sad44:
|
Är det bara hos mig eller funkar liven väldigt dåligt ? ljudet flyter på bra men direkt när loppen börjar så kommer laggen.
|
Underbart när dessa betaltjänster kan prata upp en häst..Och allt som oftast går det åt helvete:clap:Och detta gällde nu nr6...
|
Citat:
|
Citat:
får leta mat i container eller chita i mat... :ful: |
reijo måste tränat galopp i veckan. alfas del pi igår och open mind och quick freeze idag
|
Citat:
|
Citat:
Kör din DD 100 kr med :thumbup: |
Citat:
Här får du några öl :cheers::cheers::cheers::cheers::cheers::cheers: |
Fan valde mellan 2 o 6 som spik 10 värmde inte bra att man alltid tar fel häst.
|
Citat:
på sur- reijos hästar |
Citat:
Å så härligt!! Tack vännen :cheers: Du vet vad man behöver.... efter att ha spelat bort lönen igen.... (nåväl så illa är det inte rigtgit,,,) Plats på nån 5a i slutet och dd kvar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hattenav: |
Men nu kör vi en chansning på att storfavoriten faller bort, en tvilling med 4 som u-häst o sen fyller vi på med 1,2,3 o 5, det är ju 1609 o auto så....
|
crysti dream ser inte ut som en 17 oddsare. dunderfin. provar en peng
|
tvilling 1/8 nu
|
Citat:
|
Ja jisses, där har ni en kuse minsann. Trots att Örjan fick varenda jävla galopperande häst framför sej under hela loppet sitter han & finåker upploppet ner, tack för den
|
Kim hade ju mycket att köra i spets med..........?
|
Tack robfri du som lämnade klart på den! Tyvärr övertygade dom här jävla speltjänsterna mig att byta spik från Staro Green River till Quick Freeze :idiot:
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2013-07-05 Bana: Halmstad Spelform: Dagens Dubbel, omg. 371 Avd Ordinarie hästar 1 2 Gisela Ås 2 9 Real Showman Vadet gäller startnummer 1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 0584 983C 1122 8141 |
Citat:
|
Citat:
Men visst är det så, man har ngn idè & så börjar man läsa alla bet.tjänster & de tror på ngt annat, o vips ändrar man. Jag var själv nära förut, jag sitter här & skriker ut Rossella Ross som bästa banken, sen börjar man läsa & se att flera av dem inte ens har den som A-häst....ja börja grubbla, men tog mej sen en funderare: "Är jag på väg & bli dum i huvet??" Jag har själv suttit på elitloppshelgen & hört Jerry Riordans ord live, & nu möter han skit i detta lopp, & det slutade som tur var med att jag stod kvar med min givna spik...puh. |
bra det!!
|
Citat:
|
tvilling här 4-10
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2013-07-05 Bana: Halmstad, omg. 22 Lopp: 7 Spelform: Vinnare Hästar: 7 Just Magic Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 8304 3A16 |
för liiiiite sätt 3000 eller nåt !!
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2013-07-05 Bana: Halmstad Spelform: Dagens Dubbel, omg. 371 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2 2 1, 7 |
Citat:
|
Nån som har en bra DD som jag kan rygga känner mig total iskal
|