Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-05, 08:58   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Stosprintern v64 Halmstad 5/7


Ännu en kväll i halmstad!

Riktigt bra klass på första avd, öppet! Pantholops kanske?

Jag tror Pin kronos har bra chans i finalen av stosprinten!!

alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 10:34   #2
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Ännu en kväll i halmstad!

Riktigt bra klass på första avd, öppet! Pantholops kanske?

Jag tror Pin kronos har bra chans i finalen av stosprinten!!

Det är väl ingen som kan slå Gisela ås
Har ju varit totalt överlägsen
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 10:40   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Pin Kronos tar väl spets, men tvivlar på att de kör där, släpper nog till Gisela när frågan ställs. En bra tvilling tror jag vi har där iaf
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 11:12   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det är väl ingen som kan slå Gisela ås
Har ju varit totalt överlägsen
Tyckte åkes hästar underpresterade igår, kul att gå emot!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 11:20   #5
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Tyckte åkes hästar underpresterade igår, kul att gå emot!
Alla ska förlora någon gång
1 och 4 också snabba ut
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 11:27   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Svante båth info

Drillbit Ås: (Lopp 4) Fick inte fritt i tid senast och trots en sylvass avslutning så hann hon inte dit. Jag tror aldrig att hon har känts finare än vad hon gjorde och formen är nog så bra den kan bli. Motståndet här är tufft men läge och form gör att jag ändå har lite förhoppningar. På en garderad bong är hon ett givet streck. Inga ändringar, barfota runt om.

Staro Green River: (Lopp 5) Fick elakt tryck varvet kvar senast och det är inget att säga om att han därefter inte kunde svara en smygkörd. Han utvecklas i alla fall konstant och jag tror att han kommer att duga en bra bit upp i klasserna. Det blir första gången han provar på bilen och dessutom är det debut över kort distans. Bägge känns som att det är en fördel och jag tycker inte att min ska räknas bort. Jag har förhoppningar om att han ska sluta långt framme. Inga ändringar, barfota runt om.

Pledge Allegiance: (Lopp 6) Är en jättefin märr som har varit duktig i bägge sina starter. I debuten hann hon inte fram riktigt och senast vann hon mer eller mindre okörd. Här har vi anmält henne lite tufft men jag tror inte att hon gör bort sig. Vinna blir kanske svårt men en vettig platschans tycker jag att hon ska ha. Det blir barfota fram och rycktussar för första gången, inga andra ändringar.

Quadrupedans: (Lopp 8) Var jättefin i försöket även om hon blev upphunnen kort före mål. Hon fick ett ganska tufft lopp men höll ändå farten bra till slut. Det ska bli intressant att se vad hon kan göra här och jag har förhoppningar om att vi ska få med oss en fin slant hem. Åkes häst blir naturligtvis svår men bakom den hoppas jag att vi kan vara med och slåss om en plats. Inga ändringar, barfota runt om.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+1)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 11:37   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Donna di Quattro, var hårt spelad mot d'one senast.. nu ny regi, nyss blivit såld därav regi bytet.. detta ska enligt tidigare regi varit en kanon häst.. intressant!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 11:59   #8
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Tankar:

Drillbit Ås till spets - ska nog gå där också?

Jag har svårt att bena ut avd-2.

SOS på M.T.I'Measygoing? Jag gillar Kim Eriksson brukar få fart på hästarna direkt. Just nu i 18%.

Alchemilla Rich helt bortglömd, 8%, bör få ett bra lopp.

Oleander som det skreks om senast, hoppade då, status nu? Bortglömd? Ska Occasion Kronos gå i spets? Om inte - hinner Overtaker By Sib ställa frågan först och får överta eller kommer han gå i dödens?

Senast redigerad av Misär den 2013-07-05 klockan 12:06.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 12:25   #9
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Tankar:

Drillbit Ås till spets - ska nog gå där också?

Jag har svårt att bena ut avd-2.

SOS på M.T.I'Measygoing? Jag gillar Kim Eriksson brukar få fart på hästarna direkt. Just nu i 18%.

Alchemilla Rich helt bortglömd, 8%, bör få ett bra lopp.

Oleander som det skreks om senast, hoppade då, status nu? Bortglömd? Ska Occasion Kronos gå i spets? Om inte - hinner Overtaker By Sib ställa frågan först och får överta eller kommer han gå i dödens?
Rosella ross är bästa hästen men läget är ju värdelöst
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 12:28   #10
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Bästa spik utan tvekan rosella ross, vi var några som lämnade den klar senast, den gjorde oss inte besvikna då & motståndet idag är ännu billigare. För er som glömt tar jag infon på nytt, inför loppet elitloppshelgen meddelade Jerry riordan i en intervju att rossela Ross är en av de bättre hästarna i hans stall, hästen var inte riktigt klar inför det loppet men ha sa att hästen kommer vinna många större lopp under sommaren. På Solvalla var den 3a, gick riktigt bra över upploppet & efter det här den bara sett bättre ut. Således, 5 lopp kvar att lösa ikväll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+1)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 12:34   #11
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

långloppet ser väldigt svårt ut och många kan vinna. kanske dags för avanti lm. ju längre distans ju bättre för den känns det som.

sen tycker jag det luktar spets o slut på splendid value i sista. gjort två svettiga insatser de två senaste och verkar ha toppform. Om han inte få dundertryck av overtaker by sib så vinner han detta. bör kunna hålla ut övriga från start. gick ju bra från spår ett igår.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 12:41   #12
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Vill minnas att vi var många som la you two som nästagångare efter senast. Frågan är om det är idag ? Kommer den till i loppet ? Körning lär det bli. För mej är trots allt overtaker by sib förstahäst, blir det jänkarvagn som sist plockar han ner detta från dödens om det behövs.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 12:43   #13
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
långloppet ser väldigt svårt ut och många kan vinna. kanske dags för avanti lm. ju längre distans ju bättre för den känns det som.

sen tycker jag det luktar spets o slut på splendid value i sista. gjort två svettiga insatser de två senaste och verkar ha toppform. Om han inte få dundertryck av overtaker by sib så vinner han detta. bör kunna hålla ut övriga från start. gick ju bra från spår ett igår.
Obs är ju stark så tryck lär det bli
Falsig är så j-a dålig
Beatles bör ha lite chans
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 12:52   #14
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Skulle va kul o se ngn intervju med lindgren om hans häst i långloppet, björn upp, 16% bara, given för mej på kupongen
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-05, 12:58   #15
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Skulle va kul o se ngn intervju med lindgren om hans häst i långloppet, björn upp, 16% bara, given för mej på kupongen

Intrevjuer från Marcus hemsida.

Halmstad, fredag 5 juli:



Nalda Nof
- Hon värmde fruktansvärt bra inför Sweden Cup senast men blev stressad och konstig till loppet och galopperade direkt. Sedan fick hon gå en mycket tuff upphämtning och vi lät henne därför få det lite bra efteråt för att hämta sig. Hon känns nu underbart fin i backjobben igen men än så länge är hon lite väl rund om magen så jag tror att det kan bli svårt att vinna redan nu. Spåret var också helt iskallt så vi får antagligen backa ner och köra för bästa placering till slut. Men en häst som Nalda är givetvis aldrig riktigt avsågad. Barfota runt om, säger Marcus.



Vamour Djob
- Han travade bättre än nånsin senast men hade tyvärr inget svar sista 100 när det ställdes en fråga. Han gick dock 1.13 sista varvet på Axevallas lösa bana och inför denna start har vi tränat lite extra på speed. Han kommer att gå med helstängt huvudlag, jänkarvagn och barfota för första gången. Hästen är inte alls så tokig och kan säkert springa under 1.13 på distansen och startsnabb är han så att det räcker. Åtminstone i voltstart, han har inte provat bilen ännu. Men motståndet såg stenhårt ut och jag tycker att han känns svår att bedöma denna gång, säger Marcus.



Crysti Dream
- Hon satt fast för länge näst senast och höll fortfarande andraplatsen till 50 kvar senast efter en otacknämlig resa i dödens. Hon var fortsatt jättefin i veckans jobb och nu blir det helstängt och jänkarvagn för första gången. Hon borde kunna rekordsänka rejält men motståndet är stenhårt och skulle hon vara trea, fyra är vi jättenöjda, säger Marcus.



Terence de Chambe
- Han var nära döden på juldagen då han fick en monsterkorsförlamning. Så att han över huvudtaget har kommit till start igen ser vi som en seger. Men han vann ett provlopp på 15,6/2160 volt från dödens för två veckor sedan och har tränat fint efter det också. Han är bäst barfota fram men måste gå med lätta skor nu. Dessutom blev spåret vanskligt eftersom han inte är så startsnabb. Men han är urstark och garderar man loppet ska han nog med på kupongen.



Pin Kronos
- Hon höll mycket bra som knappt slagen tvåa i försöket, hon och vinnaren lämnade ju faktiskt resten med 20-25 meter över upploppet med 1.10 sista 400 så det var inget blufflopp. Jag ber innerligt att Pin fortsatt får vara lika frisk och fräsch på fredag som hon har varit varje dag det senaste halvåret. Hon är i sanning matchad för detta och har suttit fast fyra gånger under året och endast startat hemma i Halmstad för att byggas upp. Hon gick med jänkarvagn för första gången i försöket och nu lägger vi dessutom på helstängt. Barfota runt om fungerar hon bra på och jag hoppas att Örjan fixar det här, hur han lägger upp taktiken kan jag inte sia om men hästen är i alla fall kullens i särklass snabbaste från start. Men hon är nog minst lika bra på rulle, säger Marcus.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td