Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Extra V75 uppsnack Solvalla 14/8 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17179-extra-v75-uppsnack-solvalla-14-8-a/)

tupelochris 2013-08-13 23:05

Mitt klara tips och spik tills imorgon hittar vi avd 1. Många gamla rävar som ser detta som en rolig grej och inte bara tävling. Mitt tips är att att Olle släpper spets till Berglöv... Sen tror jag det blir att trolla bort ett varv och saken ska biff! Tror ingen av kuskarna vill sätta sig i dödens och trycka som en idiot för att sedan stå med dumluvan på om det inte håller. Havbergs Mimmi hela vägen!!

robust 2013-08-14 00:06

Johnny Takter vinner väldigt sällan som favorit... Större chans att han vinner med Canaka B.F.

robust 2013-08-14 00:29

Avd1: Skräll
Avd2: En favorit
Avd3: Skräll
Avd4: Mittemellan
Avd5: Skräll
Avd6: En favorit
AVd7: Mittemellan

robust 2013-08-14 00:46

Lätta pengar imorgon.

capone 2013-08-14 09:41

JORMA KONTIO:
CADDIE COMET Nurmos Timo,
är en gedigen travare i bra form. Han gör bra insatser mest varje gång även om han inte vinner speciellt ofta numera. Han är startsnabb och från andraspåret bör vi få en fin resa. Tar men med tre, fyra hästar på V75-systemet är även han värd en markering.

ASKENS VALENCIA Nurmos Timo,
är ett toppsto som levererar bra insatser i varje start. Nu är motståndet stenhårt och tyvärr fick vi ett iskallt utgångsläge. Vi är utlämnade gentemot motståndarna och åttondespåret sänker förhoppningarna på förhand. Hon gör säkert ett bra lopp men vi behöver en del tur med positionerna om vi ska blanda oss i segerstriden.

ABBORREN Nurmos Timo,
är jämn och säker och hon kämpar på så gott hon kan i loppen. Den korta distansen är inget som gynnar henne men får vi ett hårt och jämnt tempo i loppet ökar hennes möjligheter till en framskjuten placering. Motståndet är tufft och det kan bli tufft att vinna. Jag är nöjd om hon slutar bland de tre, fyra främsta.

CHELSEA BOKO Nurmos Timo,
har gjort bra insatser i årets starter även om segrarna har uteblivit. Formkurvan pekar åt rätt håll och han vinner lopp inom kort. Vi har haft trista utgångslägen i årets starter och det fick vi även nu. Hittar 5 Indigious till ledningen kan han bli svårfångad men jag hoppas att vi kan ge denne en match om segern.

GOING FOR GOLD ZAZ Nurmos Timo, återkom efter vila senast och han levererade en bra insats direkt. Jag gav honom en snäll resa i tredjepar invändigt och när vi hittade fritt över upploppet spurtade han piggt till en enkel seger. Nu är motståndet betydligt tuffare och jag tvivlar på att vi kan mäta oss med de bästa. Jag är nöjd om vi får med oss en del av den fina priskakan.

DIF 2013-08-14 09:45

Ska bli kul att se Mäster sätta dit Jaguar Broline ikväll. Snacka om kuskplus!! Ni säger att han inte kör lopp, ok, men han kör hästar varje dag. Flemming kontra Mäster, som att jämföra en cykel med en raket.
Måste ha med både Prussia och princess Grif också, tror ej STQ är klar.
Massive Babe får bli spik också.
On track Piraten?
Love n Hate?
Johnny B Kemp?

alle 2013-08-14 09:57

New moon face blev struken.. bittert.. var ju min spik! Men det enorma loppet senast slet nog lite!!

capone 2013-08-14 10:10

Avd1 står det tror jag mellan Berlusconi , Balticas Yahoo & Jaguar Broline(bästa hästen)

Helge 2013-08-14 10:13

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 266835)
New moon face blev struken.. bittert.. var ju min spik! Men det enorma loppet senast slet nog lite!!

Ja, mycket tråkigt, då den dragit streck som stor favorit och sedan hoppat bort sig på stressiga 1640 och mycket publik...

lejjan 2013-08-14 10:33

Ger 2 st stenklara Haraldinho avd 2 kommer spurta ner allt juggle face och new line trycker i för hårt tempo sen blåser han förbi på upploppet... formen är på topp och kihlström är ett plus.. Massive babe avd 4 spika och vänd blad var lekstuga sist den var på valla 5e platsen senast fick den gå länge i fjärde spår den känns helt klar!

spalato 2013-08-14 11:08

Citat:

Ursprungligen postat av Friskus90 (Inlägg 266763)
Det hoppas jag för då kan man spika Britt.H alla dagar i veckan, att DD skulle runda detta fält från bakspår finns inte....0/13 säger sitt

Britt är ju också bakspår! Digital Darling är snabbaste stoet i Sverige i år!!! Vann ett silverlopp på Mantorp på vassa 10,1 !!! Bryr mig som sagt inte om statistik

alle 2013-08-14 11:17

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 266838)
Ja, mycket tråkigt, då den dragit streck som stor favorit och sedan hoppat bort sig på stressiga 1640 och mycket publik...

Stor favorit hade den nog aldrig blivit, och tror inte den hoppat bort sig heller.. Ludde har kommit rätt med honom nu och det kommer nog vara hans näst STORA stjärna.. hade vunnit loppet pissenkelt om han bara varit sånär som förra gången tror jag!

Men det kommer vi aldrig få veta.. :) :cheers: