Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-11, 23:20   #1
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Extra V75 uppsnack Solvalla 14/8


V75-1
(Ahlsells Legends Lopp)

1 Berlusconi* (US) kan få sitt smörlopp från innerspår med Olle Goop, och Stig H lär sitta i front tidigt med Flemming Jensens 7 Jaguar Broline, som nu fått ett lopp i kroppen efter vila. Dessa två herrar får bilda ett lås!

V75-2
6 On Track Piraten körs nu av Daniel Olsson , som känner hästen väl. Känner man kusken väl, blir dt ett offensivt upplägg mot front. Väl där lär han inte sitta länge, då Herr Lutfi kommer stormandes och utmanar. När två träter kan 4 Haraldinho blanda sig i leken. Kraftig uppåtform och Örjan upp är stora plus. Se upp!

V75-3
3 Vendi var otrolig senast. Vilken uppvisning!!! Givet streck, men ingen spik. 5 Drillbit Ås måste bara få till dt snart och trägen kan vinna nu istället. Långt framme. 2 Save the Quick* (FR) körs nu av Björn Goop ffg. I striden.

V75-4
Små fält bör garderas och här kan alla utom Isa Sånna vinna. Dt blir ändå bara två streck , då andra lopp måste garderas. 7 Massive Babe* (US) ska räknas tidigt, trots plumpen senast. Vann sitt senast besök på Solvalla. Skrällbudet i loppet är 1 Rue Du Bac * (IT). Innerspåret kan vara en fälla , men hittar man bara ut, så går ingen säker. I övrigt vill jag nämna 6 Rufoli Lung , som har gjort dt bra på slutet. RoseMary Gar har knappast "rosat" marknaden , men dt finns frågetecken för formen. Favorit i fara? Luddes häst 4 New Moon Face vinner eller försvinner.

V75-5
5 O. U. Glide körs nu av Takter ffg. Plus! Spetskandidat eller bäst i ryggar ? Går nog bra vilket som. 1 Latitude Broline riskerar att bli över från start, men vi har tidigare sett Örjan lyckas behålla ledningen och då är mkt vunnet. Man har aldrig tryckt av hästen från start, men nu kan dt vara dags! 11 Britt Hudson är en bra häst och trivs med Peter Ingves. Min vinnare i loppet hittar jag i 12 Digital Darling , som nu åter får Stefan Melander i sulkyn. Kan svepa allt! Den modige chansspikar.....

V75-6
2 Magic Tonight verkar vara av rätt virke och har bra chans att utöka segerraden. Dt finns dock några andra som är bra. 5 Indigious har tänt till barfota och är oöm för positioner. Skulle man nå spets blir den inte lätt att passera. 8 Digital Ink har stor kapacitet och trots spåret är man inte borta. 9 Chelsea Boko är bäst barfota och blir säkert aningen underskattad denna gång. Löphuvud av guld och är säkert med på målfotot.

V75-7
1 Occhione Jet är kanske Stig H:s bästa i stallet f n. 7 Panne de Moteur har ett tråkigt spår , men Örjan hittar säkert ner nånstans (som vanligt) och knäpper många till slut. 9 Edward Ale är en riktigt bra häst som har sett helläcker ut på slutet.

Systemförslag
v75-1: 1.7
v75-2: 4.6.7
v75-3: 2.3.5
v75-4: 1.7
v75-5: 1.5.11.12
v75-6: 2.5.8.9
v75-7: 1.7.9

864 rader (bolagsspel)

Senast redigerad av spalato den 2013-08-11 klockan 23:25.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-11, 23:39   #2
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Digital Darling som har vunnit alla sina lopp från spets och är knappt körduglig från bakspår är VÄÄÄÄLDIGT långt ifrån någon spik. Är t.o.m väldigt långt ifrån ett streck.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 00:10   #3
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Digital Darling som har vunnit alla sina lopp från spets och är knappt körduglig från bakspår är VÄÄÄÄLDIGT långt ifrån någon spik. Är t.o.m väldigt långt ifrån ett streck.
Hej Nicklas. Jag har hört detta förr. Många som trotsar. Vi får väl se efteråt om min "FEELING" är rätt. Säker på att hästen kommer göra ett bra lopp i varje fall,,,,kommer att rygga Ingves häst under slutvarvet.....har dessutom rekordtiden över aktuell distans. Hade aldrig poängterat detta om man varit ute på medeldistans, men ekipaget är klart vassast över kort distans och tål göra grovgörat, men behöver ändå lite hjälp på vägen med tempot. Forumet är fritt att skriva vad man vill. Man avgör själv om man vill rygga eller inte. Jag är här främst för att förmedla mina kunskaper inom trav och för att dt är kul att skriva på forumet. Tar inte ditt inlägg som kritik, men räknar alltid med starka reaktioner. Hade nog aldrig vunnit stora pengar om jag inte trott på mig själv, när dt blåser som hårdast. Har också lärt mig att vara försiktig med uttalanden som man kanske får käka upp efteråt........lite ödmjukhet skadar inte. Men i detta fallet sticker jag ut hakan.

Senast redigerad av spalato den 2013-08-12 klockan 00:21.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 08:09   #4
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Kommer att finnas extra klara vinnare från laxdasen så lika bra att ni följer även på twitter. Där kan det komma info och vinnare som ger er lax.
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 09:19   #5
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Hej Nicklas. Jag har hört detta förr. Många som trotsar. Vi får väl se efteråt om min "FEELING" är rätt. Säker på att hästen kommer göra ett bra lopp i varje fall,,,,kommer att rygga Ingves häst under slutvarvet.....har dessutom rekordtiden över aktuell distans. Hade aldrig poängterat detta om man varit ute på medeldistans, men ekipaget är klart vassast över kort distans och tål göra grovgörat, men behöver ändå lite hjälp på vägen med tempot. Forumet är fritt att skriva vad man vill. Man avgör själv om man vill rygga eller inte. Jag är här främst för att förmedla mina kunskaper inom trav och för att dt är kul att skriva på forumet. Tar inte ditt inlägg som kritik, men räknar alltid med starka reaktioner. Hade nog aldrig vunnit stora pengar om jag inte trott på mig själv, när dt blåser som hårdast. Har också lärt mig att vara försiktig med uttalanden som man kanske får käka upp efteråt........lite ödmjukhet skadar inte. Men i detta fallet sticker jag ut hakan.
Smaken är som baken Det är ju det som skapar en diskussion
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 09:22   #6
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Smaken är som baken Det är ju det som skapar en diskussion
Js och annars skulle det altid finnas en häst som stod i 1.00 i varje lopp......
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 09:39   #7
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

Dileva käll lär bli farlig sylvass från start, kanske kör där också
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 09:50   #8
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Save the Quick är en mordvinnare.
Gick grymt bra senast och det finns inte en chans att Goop släpper till Vendi.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 09:50   #9
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lejjan Visa inlägg
Dileva käll lär bli farlig sylvass från start, kanske kör där också
Bör vara bra chans att den kan hålla upp om Reden vill. Men finns många snabba utvändigt som jag tror är sugna på spets. Tycker det luktar hård öppning här. Inne på att det gynnar Save the Quick som bara möter ston den här gången.
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 09:53   #10
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

Nån som har koll på nr 12 princess grif?
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 10:18   #11
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lejjan Visa inlägg
Nån som har koll på nr 12 princess grif?
Absolut.
En komplett travare och en av Frankrikes bästa 4 åriga ston.
Men Goop går 12 från spets, och då är hon chanslös från spår 12.
Save the Quick har varit med i 2 prix d'amerique, det talar för sig själv.
Dessutom flög hon fram senast, så formen verkar vara på topp.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 10:39   #12
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Absolut.
En komplett travare och en av Frankrikes bästa 4 åriga ston.
Men Goop går 12 från spets, och då är hon chanslös från spår 12.
Save the Quick har varit med i 2 prix d'amerique, det talar för sig själv.
Dessutom flög hon fram senast, så formen verkar vara på topp.
Tack för infon! verkar vara en fin häst stamtavlan talar mycket för det iaf uppskattar din info
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 13:54   #13
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 150
Sharp$: 1088
Standard

borde inte örjan fått chansen att välja på save the quick och princess grif? Eller är Örjan första kusk alltid nu på souleys hästar i skandinavien?

Senast redigerad av rickyfashion den 2013-08-12 klockan 13:59.
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 14:26   #14
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rickyfashion Visa inlägg
borde inte örjan fått chansen att välja på save the quick och princess grif? Eller är Örjan första kusk alltid nu på souleys hästar i skandinavien?
Varför skulle Örjan få välja ?
Det är inte Hultman vi pratar om, utan fransmän
Dessutom körde han så jävla dåligt sist, så varför anlita honom igen ?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 14:41   #15
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

Haraldinho lär få ett jäkligt fint lopp om åke får ledningen och ludde kör fram med juggle face vilket är ett troligt scenario.
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td