![]() |
Min genomarbetade och inlämnade rad!
1 2 4 5 7 (tror mest på Goop d.ä, som får loppet och saknar ringrost) 3 4 7 (ganska givet loppscenario Åke drar med Ludde utvändigt och örjan vinner) 1 2 3 5 (Dileva Käll loppets rysare - kanske SOS) 5 7 (säkert lås - vänd blad) 5 (Laxdasensäker vinnare...SoS) 2 5 8 9 (varnar för Chelsea Boko - stallets form uppåt) 9 (blåser förbi...och segershow av finnen) 4B0C 74A8 5863 0945 LYCKA TILL! |
Undra vad Travkungen har för drag idag? *s*
Här kommer ett andelssystem på 10 jag gjort, har själv en andel utav denna. Spiklöst! 1,3,4,5,7 3,7,8 2,6 5,6,7 2,3,4,5,9,10 2,5,8 2,7,12 |
Citat:
|
Bättre enligt mig att ta ställning i minst 1 lopp och spika, för att få betydligt fler hästar på lappen för samma pengar. I princip omöjligt att fånga in kantstrecken på så få hästar.
Spelar lätt 1*12 före 2*6, men som sagt alla blir saliga på sin tro:-) Säger det igen, Mäster vinner idag, bästa hästen och överlägsen kusk. Nästan så man vill se honom sitta i dödens och blänga lite barskt. Jobba STIG! |
Citat:
|
Citat:
Ludde kör gunga med mindre osäkra hästar än denna... :cheers: |
Någon som kommer vara på plats ?
|
Citat:
:cheers: Du då? |
Citat:
|
Du kan ha rätt...känns som att Dileva Käll är ett bortkastat streck (Twitter) och borde såklart valt Piraten istället. Lätt att vara efterklok!
|
Citat:
|
Har aldrig lirat på hästar någonsin och ska till solvalla med polare ikväll. Är det bättre att betta där på plats eller ska jag dra allt online?
|
Citat:
|
Citat:
Sorry, kunde inte låta bli ;) :cheers: |