![]() |
Citat:
|
Skönt att Credit Fayline höll undan och att inleda med en spik.
Men grymt fin insats av No Deal! |
nej.... magnus sjöade grattis alla som sjöade!
|
Som vanligt ändrar man precis innan inlämning från spik på Credit Fayline till Mellby Viking. Hur många tusen ska det kosta mig idag då? :popcorn:
|
Citat:
|
Åh, jag som hade No Deal på mitt rökarsystem som spik...
|
Citat:
|
Citat:
inte bra för bolaget men ett lir till 4,25 hade man |
Nu är jag tokladdad för min tvilling 2-4. Ska bombas in lax på den!!!!
|
Citat:
:claps: |
Brukar vara black efter första men råkade sprattla in en vinnare. Nu dunkar vi in resten också. Blir väl som vanligt en 5-6 spetsvinnare på Örebro
|
Kupong 2
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-08-17 Bana: Örebro Spelform: V75, omg. 40 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1) 2 Credit Fayline (12, 3) 2) 2 Rolling Stones (1, 4) 3) 1 Sanity (3, 5) 4) 8, 12 (6, 1) 5) 1, 4, 6, 8 (2, 3) 6) 1, 2, 3, 11 (9, 4) 7) 1, 3, 7 (10, 9) Vadet gäller startnummer 96 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 48,00 kr Kvittonummer: |
Nu blir det vinnarspel på Marquise Ås till 16ggr
Kanske en tvilling 2-9 med |
Vinnarspel nr 4. Tvilling 2-4. nu ska det sjöas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citat:
|
Oops arseniken sprutar ur Poochais öron... OMG toppad...
Spännande att se om Rolling är så bra som de säger... inte toppad för detta dock. Edit även Djali toppfin detta blir spännande (kanske?), även Ludde plusplusplus |
Hur orkar de hoppa hej vilt. Hoppas att du inte ladda för mycket på tvillingen. Har bara de 2 på v75:(
|
avd2. kom igen Tumble Dust
|
Anticlimax delux---sicket skit lopp!
|
det blev dyrt alla felade......
|
jahaja
|
Vad var det som hände!!!
Vad tråkigt - aldrig roligt när halva fältet försvinner |
jaha
|
Citat:
|
haha ofta BG vinner med en 83 oddsare :D Galet ju för fan, inte hade man med den själv men man tycker ju att många svenssons som spelar efter kuskar mm borde ha tryckt ned den både på streck och vinnarspel.
|
Satt med ett fint vinnarspel, på 7 Tumble med Takter till 20ggr (:
men men nya tag i Guld |
Största besvikelsen var Marquise Ås!
Normalt borde den ha vunnit så som loppet serverades - kan inte varit riktigt frisk |
Finns säkert några pajaser som spelat enbart på kuskar som överlevde den där snytingen. Inte så ofta man kan få dryga 80 på Goop. Ett par lax vinnare hade inte suttit i vägen. Nu är dagen redan förstörd. Får ägna kvällen till hederligt tjuvfiske efter kräftor i stället
|
Gjorde ett tokigt system min fru.
Avd Ordinarie Reserver 1 2 3 2 2 8 3 1 4 4 5 6 8 12 5 3 4 7 8 9 6 1 7 7 100 rader * 1 * 0,50 kr = 50,00 kr 2013 AB28 0B4F **** 0941 17 augusti 2013 Frugan ville ha Tiberius i avd2... Jissess.... vi körde lite blandat och sedan öppnade vi upp med harry.... Får hoppas på storslam :=) |
Kanske spår 8 som blir TUR spåret i omg trots Örebro banan..... Även i avd 4 och 5 ??
|
Citat:
|
Vote Klankes wife for president. Dominerar kraftigt om man har den på 2. Skjuter från höften om inte annat. Nästan så det blir kul. Hoppas att det går vägen med resten också. Lycka till
|
Per Nordström är för dålig i stora lopp.... han kallades tidigare för Per "handlingsförlamad" Nordström
|
Citat:
Nu ska di bara jobba in Clear Sign som nästa 8a ... :cry: orientaliskt lyckonummer har jag för mig, kinsesiska robotar äger idag !? |
kvar på reducerat system.....men inte mkt kvar....men man lever....
kvar: 1 8 3 1,3,6 7 |
Noras Bean i över 10 ggr pengarna. Sjukt! Vinnarspel!!!!
|
Tvilling 3-5 - solklar :)
|
DD x 200 kr-
DAGENS DUBBEL
V75 BANE 17.08.2013 DD1: 1,4,6,9 DD2: 1 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 200 kr. 4 800 kr. Udbydes af Danske Lotteri Spil A |
Suger kraftigt denna omgång. Blir nog favoriter resten.
|
Klanke Lever :) HEJA !!
Edit: snälla säg att frugan tippade 6 eller 12 i nästa :) plz... |