![]() |
Tror dessutom att han redan är klar på 7. Bara att fira upp henne i brygga i kväll
|
vad har klanke???
|
Citat:
Avd Ordinarie Reserver 1 2 3 2 2 8 3 1 4 4 5 6 8 12 5 3 4 7 8 9 6 1 7 7 100 rader * 1 * 0,50 kr = 50,00 kr 2013 AB28 0B4F **** 0941 17 augusti 2013 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
ja helgardera 5 lopp
|
Äsch när man chansar hoppar chanserna...
Man får bli gangster istället och styra vilka som hoppar :( |
Nu ber man att Witasp får vinna...... men men så svååååårt...
|
Citat:
Var det inte i Norge nu i veckan som det var en filminspelning vid banan, skådisar sprang rakt ut mot staketet vid mållinjen och fick 2 hästar att hoppa (det var iaf anledningen att dom hoppade enligt kuskarna). Ska man börja räkna in sådana saker som spelare också så är det nog lättare att ta fram tärningen eller vända på skon och kolla skonummer i familjen. |
Citat:
|
Citat:
Nej då hoppas travet till stor del är rent från liknande saker men man kan ju undra om det finns folk som håller på med något liknande? EDIT. Nu jobbar vi in Leffe i nästa lopp, då är både du och Klanke kvar inför dom 2 sista , vore sjukt nice! |
Citat:
|
209000 till 2970 rader
|
Vad pysslar Johan U med med den där jägersamatörens stackars häst?
|
fy fan han får ju kanonlopp och allt stämmer.....ska ju vinna!!! helvete!
|
Citat:
|
hade man valt A på 2 ist för 3 i första hade man varit kvar med
1,3,6 7 fyyyy fan att man inte gjorde det(hade 5 som sista B nyss) V7 |
BG igen och nu till knappa 30 ggr, trodde man ju inte när han nyss satte dit en 80 oddsare. Kuskspelarna sover :P
haha hör ni vad dom sa i liven på banan "är det INGEN spelar BG? 83 ggr 29 ggr och 31 gånger igår" Än en gång så måste jag självklart säga att jag inte haft med någon av dessa men är lite chockad över att landets skickligaste kusk sätter dit skräll efter skräll. |
Även blRegistrerat spel
Datum: Lördag 2013-08-17 Bana: Örebro, omg. 25 Lopp: 9 Spelform: Trio 1:a 4, 5 2:a 4, 5 3:a 3 My Ovi Vadet gäller startnummer 2 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 4,00 kr Kvittonummer: A788 0749 14AB 8145 inda hönor... |
Citat:
|
Citat:
|
Klanke Out.... :sad:
Gillar inte frugan de Niro ??? |
Goops vinnare har ju inte direkt vart bäst. Utan hejdlöst med galopper och vansinneskörningar hade han sammanlagt vart 300m efter i mål med lössen han orkat vinna med. Vad pysslar de med egentligen. Kul när det händer lite i loppen men måste man döda hästarna.
|
Citat:
Hur får du till den ? |
Citat:
enkelt "rätt krav" bara... å fan Witasp... var kom det kravet ifrån ? |
Citat:
|
Citat:
Detta är inte min häst jag kan köra tills den får krypa över linjen, borde vara grova böter på vissa kuskar som bevisligen inte kör loppet och ger hästen bästa möjliga löpning. |
måste jobba bort
1,3,6 7 nu..... spyr om det sitter... och inte valde magnus A i första... det sjuka är att jag hade dubbla A i andra 2,4 hade jag gjort tvärtom med dubbla A i första så sitter det också....om ovan stämmer.... fyyyyy fan v7 |
Frugan Varnade för Jorma Kontio i avd7 med nr 2..
7an först rankad sedan nr 2.... DD som ger bra betalt 80 ggr :) När hon är i flytet kör jag en rolig rak 1 mot 2 * 50 |
DD 6-2 x170
|
Air Frame sos
|
om 7 vinner sista nu kommer jag må oerhört dåligt... länge......orkar inte se den vinna ber om hjälpa att jobba bort den.....
|
Citat:
Hjälper du mig med min DD då? |
Citat:
|
Citat:
Tack föresten för Kungsör igår:claps: |
Garderade 2a-6e men inte fan fick jag med goops
Hoppas femmorna ger något så man får ett tröstpris |
jag orkar inte med nr 7.....vågar inte ens tänka tanken att den vinner!!!
|
Citat:
|
3/2,9,12,6,4/resten
2,4/1,7,9/resten 1/5,4,3,7,12,9/resten 8 3/4,8,6,1,2,9,5/resten 1,3,6/9,2,4,5/resten 7 3-5 A 0-2 B 0-1C Fy helvete .....mår illa nu.... |