![]() |
Citat:
|
Tyvärr, för de flesta så krossar Pannan de andra nu!
:moneybag: |
Skiter vi i det då :p - må illa.
|
yes nu kör vi :cheers:
|
stenklar tvilling..... 4-5.... bjudodds! skönt att avsluta med en så klar...
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Det är inte sant!!!! HUR FAN KAN LUCKAN KOMMA!!?? DET ÄR JU EN MUR AV HÄSTAR DÄR!!!?? HELVETE!!!
|
FAAAAN VAD HÄRLIGT!!!
|
bra peter eriksson, acriter..........................................k ostade mig en jävla massa pengar............................................ .........................hade fått v7an endast v7 om inte han kukat ur. v5an hade suttit som ett smäck.
|
Surt dock att missa en stor sudd på V5 - hade ju inte Ginala på fem hästar! Men fyra lax på DDn och vinnare!
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-08-24 Bana: Bergsåker, omg. 35 Lopp: 11 Spelform: Vinnare Hästar: 9 Panne de Moteur Vadet gäller startnummer 1 x 300,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: AB08 481D 36AB 8145 |
DET DÄR PLUSSADE FINT FÖR DAGEN!!! TACK ÖRJAN!!!
|
synd doob.... den var du värd...
|
Det är NAHAR som slocknar som ett jävla tomtebloss och bjuder luckan! FAN vad irriterad jag är nu!!!!
Men grattis Pilkast! 7 mille på sju! 10 lax på sex 369 på fem |
missa 21k på v5 7,2 millar x endast v7. allt tack vare acriter. gött nu ids jag inte ens bry mig om travet.....gl hf på forumet
|
Citat:
Gav ändå 11K på 6.orna och 350 på 5.orna ju. Tråkigt även för Doob och ni andra som inte fick något, själv var men helt borta från inledningen. |