Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-19, 13:05   #1
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2503
Standard

Uppsnack V75 24/8 Bergsåker


Jag blir ju väldigt sugen på att bara spika Charlie Trotter och hoppas han inte felar, för då borde han ju redan vara i mål... Finns där fler toppchanser?
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-19, 13:30   #2
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 399
Sharp$: 1302
Standard

Veckans V 75 spikar är klara i omgången!
Om inga andra ändringar sker strax innan start på Lör!
För mig, bygger jag allt kring två KLARA... Jag anser att vinst ligger närmare än förlust för dessa STJÄRNOR i omg.

CHARLIE TROTTER

SEBASTIAN K.
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-19, 13:40   #3
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1018
Standard

Dags för Månprinsen, tror han är mest gynnad av distansen och spikar.

Senast redigerad av oinkk den 2013-08-19 klockan 13:52.
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-19, 21:50   #4
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Uppsnack V75 Bersgåker lördag 24/8


Lägger en mkt tidig snabb-analys. Sen får vi se hur långt dt räcker. Ibland vill man inte låta sig påverkas av alla tidningar & media. Nåja, här kommer den. OBS! Systemet är på 480 rader och spikarna är Hallsta Lotus och Sebastian K. Vi har tidigare sett exempel på två favoritvinnare, och ändå hög utdelning på V75! Bygger mitt system via detta koncept. Lycka till!

V75-1
6 Tresor D´Inverne har fått ett drömspår och är min spetsvinnare. Från ledningen blir ekipaget svårflörtat.Stallet har dessutom hysterisk form. Hästen svarade för en finfin värmning senast, men den korta distansen gjorde sitt. Mkt bättre distans nu. Vill dock dubbla systemet med 1 Green Star, som flög fram över upploppet senast. Se upp!

V75-2
2 Charlie Trotter, håller Tony Wallin , som en av dom bästa hästarna han kört. Dt säger allt. Ett spikalternativ. Eftersom jag jagar de stora pengarna, garderar jag vidare. Främst med 1 Elegant. Hästen svarade för en stark upphämtning efter galopp på Dannero. 3 Quatro Centro vill jag varna lite för. Hästen körs nu av Erik Adielsson (ffg), som brukar vinna med Luddes hästar. Hästen har bra löphuvud och från spets kan dt bära långt. Hela vägen? Henrik Svensson kan sitta i vinnarhålet med 8 Quick Change om ettan tar ledningen. Bedövaren i loppet är 11 Sarah Lena.

V75-3
9 Hallsta Lotus är kanske inte så värst distansgynnad , men spikas ändå på systemet. Här kommer många att försöka fälla, men jag går tvärtemot. Tack för dt!

V75-4
Tar med hela sex hästar i detta lopp. Hoppas naturligtvis mest på min följehäst och bedövare i loppet 8 Guiding Star. Omgångens rens!

V75-5
Min tipsetta i loppet är 6 Örbäckens Cruella . Från spets blir den svårtuggad. Chansspik? I dessa lärlingslopp bör man gå mer på kuskvalet är hästarna. Tino Ärling, Samu Sundqvist, Oskar J Andersson tillhör övre skiktet.

V75-6
3 Robin Ru hoppade senast, men kan vinna nu istället. Snabb revansch? Dubblar dock med innerspårets 1 Uranus de Tyrole. Åke upp ffg!! I segerstriden.

V75-7
Avslutar med 5 Sebastian K. som är veckans säkraste bank! Kommer troligtvis inte gillas av spelarkåren , men här gäller dt som sagt att tänka tvärtemot. Hästen är oöm för posititioner, men tror ändå att Åke laddar vad som går, och kör hela vägen! Spets och slut!

Systemförslag
v75-1: 1.6
v75-2: 1.2.3.8.11
v75-3: 9 Hallsta Lotus spik!
v75-4: 1.7.8.10.11.12
v75-5: 6.8.10.11
v75-6: 1.3
v75-7: 5 Sebastian K. spik!

480rader/240kronor

Senast redigerad av spalato den 2013-08-19 klockan 22:01. Anledning: radantal
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-19, 22:10   #5
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Har mycket svårt att se hallsta lotus bli favorit på lördag över den dryga distansen. Det bör månprinsen bli som är kraftigt distansgynnad. Faksen är den enda emot enligt mig. fin värmning på månprinsen så är det bara att spika.

Detsamma gäller charlie trotter som joggar hem sitt lopp felfri. verkar han lugn och harmonisk i värmningen så är det bara att hamra in spiken.

för övrigt tror jag att monterrey har bra chans då jag tro det kan bli spets för honom. fin form har den också.

Sebastian K är en annan som är lite missgynnad av distansen. Här har jag fått för mig att det är dags för raja mirchi. framspår nu och erik i vagnen, det måste lossna snart och felfri tror jag han blir farlig. Hästen behöver va med i främre träffen direkt och ta dem på styrka.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 07:13   #6
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 399
Sharp$: 1302
Standard

Månprinsen A.M. bildar lås tillsammans med Hallsta Lotus på vissad toppform.
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 07:26   #7
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 399
Sharp$: 1302
Standard

Ett streck som är givet att ha med på kupongerna är självaste Pantholops!! Kommer allt mer i form utmanar Vinncennes över upploppet
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 07:42   #8
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Avslutar med 5 Sebastian K. som är veckans säkraste bank! Kommer troligtvis inte gillas av spelarkåren , men här gäller dt som sagt att tänka tvärtemot. Hästen är oöm för posititioner, men tror ändå att Åke laddar vad som går, och kör hela vägen! Spets och slut!
Köper inte alls att han är oöm för positioner, han går allra bäst med rygglopp. Därför lär inte Åke ladda mot ledningen, för inte kör han dit och släpper? Dödens vinner han i princip aldrig ifrån, i alla fall inte mot dessa hästar. Personligen tror jag man kan spika Nahar.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 08:40   #9
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Problemet med Gunnar Melander är att han är så dålig som kusk i större lopp.
Från spår 7 måste han försöka ladda och komma före Faksen Jr, men senast laddade han ingenting trots att han sagt hästen kan öppna, och dessutom hade den provstartat i 17 tempo.
Senast han hade spår 6 laddade han heller ingenting.
Hamnar han i dödens på Faksen Jr är han sårbar, annars vinner han loppet.
Tror inte Hallsta Lotus är så pigg på långt nuförtiden, trots att han visat toppform.
Å andra sidan är det ett bra smygläge ifall Faksen och Månprinsen kör hårt mot varandra.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 12:39   #10
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

Lär ju bli rejäl körning i avd 7 om åke är med i den så är det läge för nahar och quicken...
Tror Månprinsen är mest gynnad av distansen men finns en härlig skräll i detta loppet i Höstbo Fredrik som vann detta loppet i fjol.. Även Greenstar Avd 1 såg mycket bra ut senast spurtade fint till 3e priset

Senast redigerad av lejjan den 2013-08-20 klockan 12:48.
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 13:13   #11
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lejjan Visa inlägg
Lär ju bli rejäl körning i avd 7 om åke är med i den så är det läge för nahar och quicken...
Tror Månprinsen är mest gynnad av distansen men finns en härlig skräll i detta loppet i Höstbo Fredrik som vann detta loppet i fjol.. Även Greenstar Avd 1 såg mycket bra ut senast spurtade fint till 3e priset
Spikar man inte örjan är greenstar given på kupongen
Startsnabb, blir han av med ledning ändå får han fin resa och med lucka kan den vinna
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 13:19   #12
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 399
Sharp$: 1302
Standard

Avd.1. Nöjer jag mig med en stark trio!
Västerbo Highflyer
Pink Elephant
Tresor D' inverne
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 13:34   #13
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zondaplayer Visa inlägg
Ett streck som är givet att ha med på kupongerna är självaste Pantholops!! Kommer allt mer i form utmanar Vinncennes över upploppet
Händer inget oväntat så borde bakspårshästarna vara chanslösa här.
Kommer färmodligen krävas en 12 tid ute i spåren för att vinna. Vem utav dessa hästar gör det?
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 14:17   #14
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 399
Sharp$: 1302
Standard

Avd.5. Jag har ingen uppfattning om nån i främre träffen som rinner undan i spets. Har du en bra ledare att bjuda på? Själv måste jag strecka båda! Kanske nån mer på info?
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-20, 15:03   #15
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Köper inte alls att han är oöm för positioner, han går allra bäst med rygglopp. Därför lär inte Åke ladda mot ledningen, för inte kör han dit och släpper? Dödens vinner han i princip aldrig ifrån, i alla fall inte mot dessa hästar. Personligen tror jag man kan spika Nahar.
Åke har överraskat förr,,,,,i Elitloppet tog han ledningen och kroknade av förklarliga skäl. Denna gången får vi se en annan sida av hästen, förhoppningsvis. Vi tackar för att % inte blir skyhög på Sebastian K. Vet också att hästen är bäst med rygglopp,,,,men tror ändå Åke får överta eller tar ledningen av egen kraft. Vi får se. Du vet också att folk glömmer fort inom travet. man har ett s k korttidsminne. Man har inte tålamodet att vänta ut en häst och gör en häst två sämre lopp på raken, räknar man ut den direkt! Helt fel, tycker jag. Nu kommer man hävda att Sebastian inte har den rätta formen. Har vi glömt hur bra den egentligen är???

Senast redigerad av spalato den 2013-08-20 klockan 15:10.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td