![]() |
Aha trevligt:) blev lite förvånad när jag såg åbryggan nämnas då jag själv är från etuna:)
|
Citat:
|
Någon snäll som har SS? maila om ni inte kan lägga upp rankingen här.Tack!
|
Citat:
|
Storavinster spikar nr9 NAMALE KRONOS på stora systemet,dom har varit vassa på att sätta spiken.:)
|
Citat:
Roiboos ? |
Porthos amok vinner derbyt
Det är bara att lassa in |
Citat:
|
Citat:
Måste ha bra chans befogad favorit. |
Min spontana enkelrad, får fundera vidare över upplägget...
Registrerat spel Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro T Spelform: V75, omg. 43 Avd Ordinarie hästar 1 12 Juggle Face 2 3 Grumetti* 3 2 Headhunter 4 5 Mastery As* Ska vara 6 Remember Laser, felkryss, men vann ju åtminstone senast + bra spår :) 5 3 Kiss Me Kemp 6 5 Quid Pro Quo 7 5 Hey Honey |
Citat:
|
Citat:
tror inte det är så enkelt men då jag lirat sen tidigare hoppas jag du har rätt. starkaste hästen lär han väl iaf vara !? Tror dock Quid Pro Quo blir svår, möjligen skulle Quid ha litet minus på distansen ?? Quid känns som en ny Victory Tilly, bara det att den här är mer komplett och inte stänkrädd, dessutom hingst ... |
ser ut som serch lancher leder länge kan va sos ELLER??? 28% som utgång kan va något;)
|
Citat:
Laurier Dag har jag ju sagt! 38% nu och inte ens favorit, precis som jag trodde! Såg ni inte den i debuten för Bergh?? Rooibos är jättebra men från springspår på tillägg bombar Bergh direkt och sitter i spets, garanterat, efter 500 meter! Ludde lär ju komma efter 1000 meter och försöka trycka på men då är det bara 2000 meter kvar och som L.D. såg ut sist så går den lätt ifrån! Jacky Glide är hård, stark och tuff men får nöja sig med 3-4-5-placering! Roobios är väl utmanaren om Ludde bränner både Berghs och sitt eget krut men nej... LAURIER DAG = DAGENS BÄSTA SPIK! |
Luktar skräll i Derbyt. 3 hästar var för Melander o Kolgjini. Molle o Quid Pro Quo blir sönder tryckta och måste vara helt outstanding om de ska vinna. Tror Standout eller Viking America står som segrare.
|
Citat:
Tobbe släpper om han får spets, och då sitter Reden där. Om Ludde eller Reden får spets släpper de inte och det luktar dödens för Erik. Ingen vinner derbyt från dödens. Både hoppas och tror på lite körning, och med bästa läget, sveriges bästa kusk i jollen och en urstark häst som dessutom är speedig är det klart. |
I derbyt tror jag 1 El mago pellini vinner. Äntligen ska vi få se den gå barfota..visst tillåter banan det? El mago har vunnit ganska lätt med sparat som jag sett det.och om den nu får gå felfritt med optimal balans...enligt ludde var el mago 20 m bättre barfota..gammal intervju..så borde den ha en riktigt bra chans. Luddes hästar känns väldigt toppade till detta. Hans andra två är också intressanta. Då det finns många bra betrodda med chans så väljer jag att spika el mago pellini iaf. 30 % just nu :)
|
1 4, 9
2 2, 3, 7, 8 3 2, 3, 8 4 9 Namale Kronos 5 2 Your Highness 6 1, 3, 5, 7 7 6 Quadrille 48,00 kr |
Citat:
Om det blir Reden till spets så lär Erik inte hamna i dödens, där lär ludde sitta efter 300 meter för att trycka så hårt det går så varken hans eller Redens häst har styrfart över linjen. Så med Reden i spets lär Erik få drömlöpning tillsammans med Mellanders 3 hästar som inte behöver offra något utan bara glida med när ludde sätter färg på loppet. Med Ludde i spets så lär Erik få glida upp i dödens och även där får Mellanders 3 hästar bara glida med. Detta lär bli ett derby vi kommer ihåg länge, inte en chans att ludde kommer 3,4,5.a med sina hästar utan ens försöka, han är den som hellre kommer 10,11,12.a med total soppatorsk och iaf har försökt utmana. Jag tror att Viking America eller Standout får drömresor och någon av dom vinner :) |
Avd Ordinarie hästar
1 9 Laurier Dag 2 2, 3, 9 3 2, 3, 5 4 1, 3, 6, 9 5 1, 2, 3, 4, 5, 9 6 1 El Mago Pellini 7 6 Quadrille 216 rader |
Citat:
|
Citat:
Det där kan också vara en mening vi får höra i eftermiddag, detta efter att Reden och Ludde är 150 meter efter fältet i mål :D Tror hur som helst inte heller att det blir någon av favoriterna. |
Dagens långskott som kommer med på min lapp
En amatör vinner derbystoet, Stefan Erlandsson med Fashion Diva.
|
Citat:
Totalt chanslös |
Många som skriver att vissa är chanslösa och andra stenklara....... ändå inga påhopp???? skillnad på folk och folk....
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Kan bli en härlig tråd om det håller i sig. |
Citat:
Atg hamnar den väl runt 20, expekt ligger på 25 och bet365 på 40 ggr. Dumt att inte spela något till 55 ggr om du tror på den :D |
Citat:
|
Några V5-idéer?
|
Blev en liten flerbong. 8 rader x 20. Blir ett seriösare system närmare innan spelstopp. Kan bli mycket pengar i dag likväl som ingenting. Flera av favoriterna är ganska bra.
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro Tr, omg. 42 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 3, 5, 6, 10 2 1, 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12 3 6, 8, 10 4 9 Laurier Dag 5 2 Search Launcher Vadet gäller startnummer 96 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: 4F8A 4A89 3963 XXXX |
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro Tr, omg. 42 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 10 Opitergium 2 1, 3, 10 3 2, 4, 8, 10 4 9 Laurier Dag 5 2, 3, 6 Vadet gäller startnummer 36 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 36,00 kr Kvittonummer: 8746 |
Hur kan search launcher vara mer streckad än jullex dante som var klart bättre senast de möttes ?
|
Sista V75 avdelningen .
Någon som har en klar.. Har ändå en känsla att de på tillägg är lite starkare Ella Håleryd möter ju bara ston |
Citat:
|
Citat:
V5-1. 10 Opitergium 5 Blue Rock V5-2. 10 Digital Motion V5-3. 10 Twigs Tiffany 8 Britt Hudson 1 The Editor 2 Onice Axe 4 Jitanes 9 Sophias Blush 11 Latitude Broline V5-4. 12 Juggle Face 9 Laurier Dag V5-5. 8 Picture F.H. 9 Cobol Queen Gillas mitt system på V5? Har du några kantbollar idag? |
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-09-01 Bana: Jägersro Tr, omg. 42 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 5, 7, 10 2 1, 2, 3 3 2, 8, 10 4 9 Laurier Dag 5 2, 6, 8 Vadet gäller startnummer 81 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 81,00 kr Kvittonummer: CF00 080D 7D41 8945 |
Börjar med V5:
1) Spik 10 2) Spik 10 3) 4,8,10 4) 4,9,10,12 5) 1,2,3,6,8,9 |