![]() |
Jägersro 1/9 "Derbyt" snik-snak
Ja, är Molle redan i mål? (Som etta)
'edit, någon kanske kan lägga till V75 i rubriken? Totalt pantad idag... |
Ja Molle CD är stenklar!!!!!! Helt överlägsen dessa hästar...... nu har jag sagt något fult.... igen........ jag borde sagt..... molle kan få en bra del av priskakan.......för att omöjligt göra bort mig om den blir tvåa....men nej den är STENKLAR!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Dumt att spela med ♥ - I know, but I do it anyway. |
Citat:
|
jag kör efter principen " snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor":)
|
Citat:
4,12 i första, hur långt räcker det? Vem kan ge bra värde? |
Jag är väldigt förtjust i portos amok
Blir det körning går den till mål Annars är den chanslös |
Jag är bara snäll ibland men får inte kyssa iaf. Eller ömsesidigt kanske inte vill. Vart med samma mule i 20 år. Tämligen ointressant. Ungefär som morgondagens Derby. Rättar in mig i ledet. Heja Molle.
|
Citat:
|
Citat:
|
LAURIER DAG är stenklar spik imorgon! Hoppas Ludde drar på sig favoritskapet!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
har hittat en klar.... det får bli mitt drag i morgon EDWIN ICE kollat upp den svårt att se den förlora... dvs STENKLAR!:)
|
Jga hoppas verkligen Daniel Reden får vinna derbyt.... han är hetast i sverige och har gjort kometkarriär....bara inse att killen är urstark! Oerhört duktig och trevlig och kul kille!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
vi får utse Mr D(draken) till den största taktikern i löneförhandling haha.... aldrig skrattat så mkt......jo det skulle ha varit när P.B sket på golvet på en ålandsbåt(på toan) han svimmade och vaknade på morgonen och sa att han behövde en SPADE hahahahahha
|
Alltid urstark.(på företagsfester) Bröt benet året efter.Fast det vet ju också såklart alla. Attentionwhore kanske:drunk:. Detta är en travsida Mr laxdase. Häng ut mig på facebook eller något annat gay jag inte läser. Snälla.
|
Gnaget vann
Sussie har kräftskiva Dkb har spelning Knappt man vet vart man ska, men man mår bra :p |
Citat:
|
Så här ser mina första tankar ut.....
1) 4,5,9,10,12 2) 6 3) 2,5,10,11 4) 9 5) 2 6) 1,2,3,5,7,8,9,11 7) 5,10 och en rak dubbel på 2-10 |
Citat:
Vem vinner avd1? Jackie Glide? |
Jag gillar också Redén och han får gärna vinna derbyt,
det skulle va kul. Men trots det och Molle CD i all ära så tror jag att Quid Pro Quo blir en alltför svår nöt att knäcka, tror den bara är bäst och att det blir Sveriges utan jämförelse bästae kusk, Adielsson som får dra på sig den gula kavajen tillsammans med Svante Bååth imon. |
Tack för alla klara. :claps:
Juggle Face är min klara gåva till er, han rundar allt. :gun_bandana: |
btw Helge, du får gärna lägga upp SS tips till V75 imon på Service Plays, har inget twitter ( och vill inte ha heller så länge Jessica Almenäs breder ut sig där haha) Kan inte påstå att jag går på deras tips, men ett o annat guldkorn kommer dom ju med ibland. Dom är iaf fullständigt överlägsna TT och dom andra tipsnissarna, i synnerhet på vardagstravet. På V75 har dom väl däremot inte haft så stora framgångar. Men jag tror jag vet vad det beror på, dom lägger ut dimridåer med tveksamma hästar, sen spelar dom själva och följer Laxdasens klara haha ;)
|
Glöm inte smygörjan helt anonym idag , Luddes kusar och Molle CD kör väl loppet i halsen på Increased Workload som sitter i tredje inner ... (får vi 10 ggr på vinnarspelet) 15% på v75
|
Citat:
|
Citat:
Ett råd, skaffa det. Du väljer vilka du följer, du slipper Almenäs. Jag skickar även intervjuerna där i smyg på DM, så joina du. Jag har vägrat fejjan men twitter är kanon ☺ |
Citat:
|
Laurier dag är troligen helt klar en helt ny häst nu
|
Jag skaffade Twitter bara för att följa Minna men har inte vart inne än. Orkar inte kolla upp hur det fungerar men blir bombad på mail av en massa konstiga förslag på folk som jag ska följa liksom precis alla som jag inte känner på facebook. Bli vän med Anna -lena 17 i Skellefteå. joo tjena. Hallå i huvet. Säkert bra. I detta fallet (Helge)är det säkert det. Ska göra en insats i morgon och kolla upp vad det handlar om.
Sagt att jag vägrat fejjan men finns reggad. Har en vän. Min far. Var tvungen att bli medlem för att göra ett inköp från långt bort i stan från lagom ruffel och bågfirma |
alla som har en fb sida visar att de inte är seriösa... det är bara för stj-gossar
|
Helge är bäst på hela sharps...jag känner mig som en liten råtta i jämförelse:)
|
enkelrad
9 9 4 1 1 3 1 |