Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Jägersro 1/9 "Derbyt" snik-snak (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17409-jaegersro-1-9-derbyt-snik-snak/)

Rickart 2013-08-31 17:06

Jägersro 1/9 "Derbyt" snik-snak

Ja, är Molle redan i mål? (Som etta)

'edit, någon kanske kan lägga till V75 i rubriken? Totalt pantad idag...

laxdasen 2013-08-31 17:41

Ja Molle CD är stenklar!!!!!! Helt överlägsen dessa hästar...... nu har jag sagt något fult.... igen........ jag borde sagt..... molle kan få en bra del av priskakan.......för att omöjligt göra bort mig om den blir tvåa....men nej den är STENKLAR!

Rickart 2013-08-31 17:44

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 270740)
Ja Molle CD är stenklar!!!!!! Helt överlägsen dessa hästar...... nu har jag sagt något fult.... igen........ jag borde sagt..... molle kan få en bra del av priskakan.......för att omöjligt göra bort mig om den blir tvåa....men nej den är STENKLAR!

Jag håller med dig, ge mig sharpsdollar nu!

laxdasen 2013-08-31 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 270741)
Jag håller med dig, ge mig sharpsdollar nu!

du måste väl hålla med om rickart att det skulle bli extremt färglöst på sharps om ingen var lite kategorisk....jag skulle i alla fall somna om det var så....

Helge 2013-08-31 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 270731)
Ja, är Molle redan i mål? (Som etta)

'edit, någon kanske kan lägga till V75 i rubriken? Totalt pantad idag...

Som stor Redén och Molle diggare hoppas jag verkligen det! Vore underbart om dom fick vinna Derbyt och täppa igen truten på alla skitsnackare :cheers:
Dumt att spela med ♥ - I know, but I do it anyway.

Helge 2013-08-31 17:49

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 270742)
du måste väl hålla med om rickart att det skulle bli extremt färglöst på sharps om ingen var lite kategorisk....jag skulle i alla fall somna om det var så....

Ja, det var trist när du var avstängd, ska erkännas :)

laxdasen 2013-08-31 17:57

jag kör efter principen " snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor":)

Rickart 2013-08-31 18:10

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 270742)

Ja, att du tillför färg till forumet kan nog ingen neka till, och som jag sa, all and all så tillför du.

4,12 i första, hur långt räcker det? Vem kan ge bra värde?

putte64 2013-08-31 18:11

Jag är väldigt förtjust i portos amok
Blir det körning går den till mål
Annars är den chanslös

draken 2013-08-31 18:16

Jag är bara snäll ibland men får inte kyssa iaf. Eller ömsesidigt kanske inte vill. Vart med samma mule i 20 år. Tämligen ointressant. Ungefär som morgondagens Derby. Rättar in mig i ledet. Heja Molle.

dyrer 2013-08-31 18:22

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 270754)
Jag är bara snäll ibland men får inte kyssa iaf. Eller ömsesidigt kanske inte vill. Vart med samma mule i 20 år. Tämligen ointressant. Ungefär som morgondagens Derby. Rättar in mig i ledet. Heja Molle.

haha

laxdasen 2013-08-31 18:23

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 270754)

Nej du är urstark det vet alla! Ge dig inte på chefens fru bara haha

doob 2013-08-31 18:23

LAURIER DAG är stenklar spik imorgon! Hoppas Ludde drar på sig favoritskapet!

laxdasen 2013-08-31 18:25

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 270757)

Grattis Doob till 1000 p på chanslösa....men akta dig du har lite jargong nu haha:):cheers::cheers::cheers::cheers::cheers::che ers::cheers::cheers::cheers::cheers::cheers::cheer s::cheers::cheers::cheers::cheers::cheers::cheers: :cheers::cheers::cheers::cheers::cheers::cheers::c heers::cheers::cheers::cheers::cheers::cheers::che ers::cheers::cheers::cheers::cheers::cheers::cheer s::cheers::cheers::cheers::cheers::cheers::cheers: :cheers::cheers::cheers::cheers::cheers:

Rickart 2013-08-31 18:29

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 270757)

Ja just det, Laurier dag såklart, kanske inte spik men...