Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bollnäs 7sep DubbelJackpott ! (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17421-v75-bollnaes-7sep-dubbeljackpott/)

putte64 2013-09-06 17:10

Yr Gubben blir farlig med rätt resa.
Startsnabb och speedig.
Glömmer inte när Danne körde bort honom på Rättvik.
Går han samma tid här vinner han, till 6% !!!

draken 2013-09-06 17:39

Säkert är det så dasen. Och spelarsevice snor min 12a i andra. Skulle vara ensam om den. Bollar med den lilla fjollfavoriten.

laxdasen 2013-09-06 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 272042)
Säkert är det så dasen. Och spelarsevice snor min 12a i andra. Skulle vara ensam om den. Bollar med den lilla fjollfavoriten.

hoppas det! måste jobba bort den och gärna 12 som vinnare!

laxdasen 2013-09-06 17:58

SeaBiscuit är dagens bästa drag.......ni kommer inse varför efter loppet....

laxdasen 2013-09-06 18:16

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 271997)
En rak dubbel till i morgon uträknad å klar bara dunka pojkar å flickor.
För den fräcka alltså, den försiktiga kör utgång. I 1a dd bombar Peter E. med nr.5 barfota
för 1a gången. I andra flyger nr.9 lågt över upploppet med bra ryggar i starten å sedan får
vi hoppas att tempot hålls uppe då e re bara å gå å ställa sig i utbetalningsluckan med minst 200ggr stålet.

Blir 10-12 kommer lägga in helt obegr.. kommer spränga toton!!!!!

hanscrispi 2013-09-06 18:52

Åke Svanstedt uttalar sig om sin chans i lopp 6 ang 8 Mr Chicago. Där han säger att det är väl 5 Calvados Crane att slå?

Den gillar jag och vi har försökt köpa honom, men inte lyckats.

NU ska man tydligen rycka skorna för första gången och jag tror att det kan bli jäkligt bra på en sådan häst, och han är dessutom startsnabb, tipsar Åke...

laxdasen 2013-09-06 18:58

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 272032)
Yr Gubben blir farlig med rätt resa.
Startsnabb och speedig.
Glömmer inte när Danne körde bort honom på Rättvik.
Går han samma tid här vinner han, till 6% !!!

går aldrig.... hästen vill ej vinna spelar ingen roll vilket lopp den får....felar alla så bromsar han bort segern ändå aldrig sett en mer ovillig häst...tyvärr

putte64 2013-09-06 18:58

Citat:

Ursprungligen postat av hanscrispi (Inlägg 272083)
Åke Svanstedt uttalar sig om sin chans i lopp 6 ang 8 Mr Chicago. Där han säger att det är väl 5 Calvados Crane att slå?

Den gillar jag och vi har försökt köpa honom, men inte lyckats.

NU ska man tydligen rycka skorna för första gången och jag tror att det kan bli jäkligt bra på en sådan häst, och han är dessutom startsnabb, tipsar Åke...

Kan bli överljudsfart där.
Ett är mycket snabb, tre likaså.
Sedan Vill Magnus garanterat till spets med 6an.
Tror Ginala är snabbast, men han borde släppa med ett sto i 08 tempo.

putte64 2013-09-06 19:02

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 272085)
går aldrig.... hästen vill ej vinna spelar ingen roll vilket lopp den får....felar alla så bromsar han bort segern ändå aldrig sett en mer ovillig häst...tyvärr

6% visar väl att den inte ska vinna, men hästen är lite ojämn.
På rätt humör och med smygresa kan den speeda som fan, och det är det jag hoppas på.
Från det läget måste det helt enkelt bli en bra resa.
Å andra sidan lägger sig antagligen alla framspårshästar på innespår så att de tuffare 20 hästarna är framme i täten utan att göra någonting.
Då vinner antagligen någon av dessa.

Stekel 2013-09-06 19:11

Calvados verkar inte bli det skrik man trodde, utgång! Känns som stor risk för överpace i övrigt så jag plockar med Seabiscuit och även Democrat som ser ut att bli bortglömd. Dasen snackar antingen skit för att mörka då han går hårt på Calvados själv, eller så har han dåligt hästminne. Startsnabb och tål att gå i högt tempo hela vägen. Favoritspelad i silverfinal över medeldistans på elitloppshelgen ifjol. Med ännu bättre förutsättningar på alla punkter imorgon (spår, barfota, hemmaplan, distans) så är den högaktuell för vinst och ett fynd till under 25 insatsprocent!

laxdasen 2013-09-06 19:15

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 272095)
Calvados verkar inte bli det skrik man trodde, utgång! Känns som stor risk för överpace i övrigt så jag plockar med Seabiscuit och även Democrat som ser ut att bli bortglömd. Dasen snackar antingen skit för att mörka då han går hårt på Calvados själv, eller så har han dåligt hästminne. Startsnabb och tål att gå i högt tempo hela vägen. Favoritspelad i silverfinal över medeldistans på elitloppshelgen ifjol. Med ännu bättre förutsättningar på alla punkter imorgon (spår, barfota, hemmaplan, distans) så är den högaktuell för vinst och ett fynd till under 25 insatsprocent!

CC räcker ej till lika bra jag säger det så slipper ni luras av alla som hoppas på den helt utan täckning....för övrigt kommer det gå alldeles för fort även om den får spets.... blir kall tidigt......

capone 2013-09-06 19:24

DD rak 6 - 12

chanslös är Calvados Crane

spalato 2013-09-06 19:29

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 272099)
CC räcker ej till lika bra jag säger det så slipper ni luras av alla som hoppas på den helt utan täckning....för övrigt kommer det gå alldeles för fort även om den får spets.... blir kall tidigt......

Var inte så säker på detta, laxen,,,,,,,,idag ser vi hästarna springa mkt fortare och utvecklingen blir nästan overklig. Tänker lite på Digital Ink i onsdags. Brr,,,,rysningar! Nu vill jag absolut inte jämföra CC med Melanders häst ,men skulle inte förvåna om barfota-effekten gör sitt. Öppning 1.08 och vinner plättlätt....?? Peter Eriksson säger att dödens är heller ingen katastrof,,,,,upptaget där av Magnus J ?? Vi får väl se,,,,spännande