![]() |
V75 Bollnäs 7sep DubbelJackpott !
Örjan Kihlström
Panne De Moteur Venkatesh Sarpsfoss Stormysky Pink Elephant Minst 2 segrar va? Kanske 3? Usch för att skriva på surfplatta :( |
SNIK-SNAK!!!!
|
Spik på Twins Fairytale igen? Eller hårdare emot nu?
|
Hemmahästar :
Avd 5 Flex Avd 6 Calvados Crane Billigt :) |
Panna De Moteur blir hård o gå emot , Monster Drive?
|
Monster drive är ett måste!
|
Pdm är ju en mordvinnare
Spets och slut Han blir garanterat omgångens mest streckade häst |
Citat:
|
Citat:
|
Panne De Moteur går ej att gardera....gör man det blir systemet dubbelt eller ännu mer dyrt och då spricker ni på något annat ställe.... nej det blir spets på två steg och sen årets sämsta lopp...
|
Lämnar in ett tidigt system (som vanligt). Här kommer min snabb-analys.
V75-1 4 Digital Darling har nu fått ett framspår och laddas mot front. Trots kuskminuset, går jag ut hårt och chansspikar. Trägen vinner. Hela vägen nu, Marcus! V75-2 6 Krypton Eye har kraftig uppåtform. Intressant med ny kusk i Erik Adielsson. Från springspår kan dt bära långt. Hela vägen? 3 Twin´s Fairytail har toppform, och kan absolut vinna.Tar även med 11 Pave the Way, som vann på aktuell distans senast. V75-3 3 Panne De Moteur kommer att spikas av många, men efter urladdningen senast är man kanske inte lika vinnarbenägen? 6 New Line fick en genomkörare över lång distans. Åke utmanar säkert. När två träter kan 4 Monster Drive komma in i matchen. Sylvass spurt senast! 5 Oracle får en ny kusk i Daniel Olsson. Skräll? V75-4 2 Romeo Lavec vann med ny balans senast från ett åttondespår. Givet streck! 5 Royal Apanage börjar hitta formen och ska räknas tidigt. 11 Elegant vill jag varna lite för. Haft lite otur ,och segern kan komma nu istället. Se upp! V75-5 7 Ulvsås Brasse kan vara lösningen i detta lopp. Man behöver inte kasta ut en massa streck i onödan. Dubblar systemet med 14 Sarpsfoss, som nu körs av Örjan Kihlström. Omgångens lås! V75-6 Tar med fem hästar i loppet, där jag hoppas mest på 9 Rocky Race. Vann från just spår nio på V75 Bergsåker 2012 (februari). 11 Democrat har ett tråkigt läge och bäst i spets, men ute på rätt distans nu och kan överraska! 3 Stormysky har nu fått ett lopp i kroppen, sedan Reijo Liljedahl tog över. 4 Kaka A.T. har vi väntat på. Dags nu? 6 Credit Fayline håller Magnus Jakobsson högt. I dagens form kan detta vara vinnaren. Underskattad häst som troligtvis ej blir favoritspelad. 8 Mr Chicago lämnas utanför kupongen. (p g a kostnadsskäl) Kördes med skor senast. Säkert barfota nu. Räknas. V75-7 4 Oracle vann visserligen via open-stretch senast, men behöver inte be om ursäkt för segern. Barfotakörningen kan vara nyckeln till den nyvunna formen. Aktionen är inte alltid den bästa, men man har ett löphuvud av guld istället. Dessutom visar man prov på startsnabbhet. Enda hotet i spetskampen är 2 Ulm Karsk, som troligtvis släpper över aktuell distans. Uffe trycker sig till spets och sedan ska dt vara klart. Spik! Systemförslag V75-1: 4 Digital Darling V75-2: 3.6.11 V75-3: 3.4.6 V75-4: 2.5.11 V75-5: 7.14 V75-6: 3.4.6.9.11 V75-7: 4 Oracle 270 rader / 135 kronor |
Citat:
Har inte vågat säga vad jag tycker |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Resten är framtida hamburgare |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
OjOjOj
Nu snurrar det i batterierna Men snart slutar det rengna i Asien och då blir det låååång semester Sedan har man beställt 2 biljetter till vm i brasilien, men det har flara miljoner gjort Hoppas på lotten, annars blir det dyra svartplåtar |
En tidig känsla!
1 3 3 1 7 3 9 |
Kanske?
1 10 Dileva Käll 2 3 Twin's Fairytail 3 3 Panne de Moteur 4 1 Caddie Heart 5 5 Yr Gubben 6 6 Credit Fayline 7 10 Smoking Hotrott |
Citat:
"Med all respekt för Smoking Hotrott så är han den ende som man helt kan avfärda från segerstriden. Men självklart ska han med om man ger sig på att strecka de elva övriga – det bara är så; man lämnar inte en häst." / Per Nicklasson |
Tvilling på Pannan och Monstret, lämnar klart på den 4ggr insatsen?
|
Citat:
Ginala spetsar och körs i ledning! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Försöker folk hjälpa Nybrink & Co också, när han delar ut dåliga tips? Men när han vinner är han kung? Nä du Nybrink, du gör det enda sanna....nämligen kör ditt eget race.....han försöker ju också hjälpa till, men Ni nonchalerar honom också,,,,,,,,,precis som med mig,,,,,och jag lägger endast ut ett "skräp" (???)system (får vi ju se hur många rätt dt blir, utan att försöka lura nån; (ett ärligt system med ärliga tankar)som också bortses ????,,,,,skrattar bäst skrattar sist,,,,,,men jag har fler system på lager tills lördag (dom behåller jag för mig själv, sorry)( yeah sure ...som om dt skulle va intressant??? (har faktiskt dragit in en hel del,,,,,(jätteintressant!!!) .... precis som vår käre Ralf V.... Ralf Wadmos (felstav?) när lägger ut sitt system på TV,där han säger sig ha sju rätt, EFTER v75:an är klar,,,,,,först lägger han ju ut ett system som alllmänheten kan se,,,,,men sitt eget privata lägger han inte ut förrän efteråt, då han t o m berättar han sitter med sjuan,,,,hur oempatiskt är dt då? Rygga Ni som ryggar,,,,,Ni andra kan låta bli!!!
|
Citat:
|
Citat:
Lycka till nu lämnar jag den här "diskussionen" |
Vad försöker jag då säga med mitt system? Jo, ta dt för vad dt är . Inget annat. Jag vet, jag vet, detta är ett forum , där vi byter idéer och mkt annat med analyser. Full respekt! Här finns många kunniga härinne. Absolut! Jag vet också var jag ska titta , tack! Men när nån säger sig försöka "hjälpa" mig, genom att säga att mr Chicago uteblivit på systemet. Jo tack ; jag vet dt redan,,,,,skit i dt. Tror du inte jag visste detta innan jag skrev på forumet? Låter som jag är bitter, men dt är jag inte. Jag vill också rädda Er, från att vinna 423kr (sju rätt på Jägersro förra veckan). Blev Ni rika? Nä, just dt.
|
Panne de moteur var ute i ett liknande lopp i halmstad i somras då var det caballion och opitergium emot båda dessa hästar körde rätt hårt emot honom i dödens och sen kom monster drive och avgjorde på ett par steg då hade han också bakspår..
Denna gången är det New Line och Scouby Djob 2 st urstarka hästar som antagligen kommer styra fram till dödens nån av dom och göra grovjobbet Monster Drive känns som ett bra garderingstips tycker jag. Lirade honom sist i Halmstad och då blev man inte besviken :) |
Citat:
|
Det folk här inne på Rekat och Kla... Förlåt, travforumet, tycks missa är att den tyngsta faktorn till att inte lämna in tidigt är att varken strecken eller insatsprocenten har satt sig. Dessa är A&O. Det spelar liksom ingen roll vilken känsla man har, vilken info man sitter på eller om man ens får facit på hästarnas vinstchanser i samtliga lopp såvida man inte vet vad man ska jämföra detta emot.
Det är samma sak som att spela på ett fotbollslag man värderar till 50% utan att veta om man får 1,80 eller 2,20. Citat:
|