![]() |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-09-04 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 51 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1) 10 Caddie Gallant (9, 2) 2) 2, 3 (1, 5) 3) 3 Mellby Viking (9, 2) 4) 1, 6, 10, 13, 15 (11, 12) 5) 1, 2, 6, 7 (4, 3) 6) 6 Beauty from Above (1, 9) 7) 2 D'One (9, 6) 8) 1, 3, 4, 6, 9 (5, 10) Vadet gäller startnummer 200 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer: |
Undrar om Örjan blivit diskad om blivit före i mål. Såg ut att bryta ut rätt bra mitt på upploppet.
|
Citat:
|
klev av nu spik på daniel som försökte spränga ljudvallen.
|
Ja man sitter här och svär varenda onsdag kväll efter att ha fyllt lappen med sådant som man tror ska vara motbud till Kontio/Nurmos :D
Man blir lika söndertryckt varje gång. |
Fasiken, 32 ggr på 6-1, tvillingen... Trodde dock på galopp på nummer 1, så bara att vända blad! Tyvärr inget vinnarspel...
|
Äkta hat trick till Jorma/Nurmos hoppas nog de flesta på nu va? Sen får de gärna sitta nöjda för resten av kvällen för min del!
|
Tvilling i nästa 3-8 måste vara helt klart...
|
Citat:
|
Varför glömmer alla Mellby Amiral nu?
|
3-9, tvilling nu!
Mellby Viking såg riktigt fin ut - stenklar, felfri! |
Vad gör, Tobbe!!!???
|
Vad fan har Jansson käkat idag?
|
snyggt dasen
|
Dra in licensen för min f.d. favoritkusk TJ
Joker Stursk (wtf) Future Love (wtf) Stroke eller?????? |
haha tobbe.... hjärtinfarkt eller senil..... men tvilling var såååååååå klar 7 sköna gånger!!!
|
Rekordkväll? Hyfsat överlägsen kuse igen. Om jag varit benägen att ägna mig åt konspirationsteorier hade jag blivit misstänksam när båda på sidorna studsade i starten och Jansson gör sitt offensivaste move för året i kanske sämsta läget för året.
Synd man gjorde litet system idag, hade gärna gjort större när det började så bra. Sitter med dessa kvar, lite kaffepengar kan det väl bli även utan smällar: 10,15 6,7,8 1,8,9 2 2,3,5,6,9 |
är hettrick kontio eller?
|
Citat:
|
Oskar J. från start till mål nu, enkelt...
|
Citat:
|
Provar en v4.
avd1. 1-3-4-6-7-8 avd2. 1-8 avd3. 1-2 avd4. 3 Final Oaks = 50 kr |
Citat:
|
vinner digital ink
|
Synd, ettan ej körbar till slut!
|
Citat:
:cheers: |
Äh, varför kunde inte Erik valt rätt kuse bara. Ingen stor risk att man missat den då. Oh well...
|
Citat:
Men ska vi döma ut varandra för galopper kan vi lika gärna spränga oss samtidigt! Kolla istället hur jag snackade om nr 1 i loppet innan! |
vem vann avd4?
|
Äh, måste testa Barracuda River nu. Ludde var ju rejält sur för han inte fick med den också till Derbyt. Gick med bra fart till slut, även om han inte pressades då han redan var diskad. :drunk: ??
|
Beer Summit 500 SEK, vinnare nu...
:moneybag: |
4-6, tvilling, 200 SEK!
|
Citat:
|
Citat:
|
Pojke Kronos nu! Kanonhäst som inte är märkt av lång säsong. Smällfin sist!
Bra odds nu! Jag testar vinnare och tvilling! 2 - 3 4 5 6 7 |
DIGITAL INK.... tror han vinner med... ca 10 m! åkandes....kliver in!!!
|
Citat:
Startat mer än de flesta i detta lopp, eller lika mycket... Så vad grundar du detta på? |
Obegripligt hur man kan lägga sig på rygg för Chelsea Boko...
|
Citat:
|
vilken kämpe! :hattenav:
|