![]() |
Sjukt bra
|
Citat:
|
inte 10 m men vilken häst.....
|
Otrolig insats - men, vad faan har de sprutat hästarna med???!!!
|
Solvalla 51 2013-09-04 V4
Avd Ordinarie Reserver 1 7 2 1 2 4 5 6 7 8 9 10 3 2 9 4 2 5 6 9 12 90 rader * 1 * 2,00 kr = 180,00 kr 2013 C70A 9783 19CD 0105 4 september 2013 |
Citat:
|
DD1 6
DD2. 2,6,9 |
Citat:
Ja, just det! Något skit är det, i alla fall - såhär mycket skall det inte skilja från en säsong till en annan... Hästarna är ju flera sekunder bättre än förra året!!! |
interesant bon
1.afd.: 10
2.afd.: 1-6 3.afd.: 3 Mellby Viking 4.afd.: 1-6-10-12-14-15 5.afd.: 7 Digital Ink 6.afd.: Alle 11 7.afd.: 2-6-8-9 8.afd.: 3 Final Oak 1.584 rækker = 396 kroner |
Citat:
De 3 sista loppen är öppna men om jag skulle tippa en enkelrad skulle jag nu köra: 2 Jens Patrik 1 I am unique 9 Ivar sånna Segt att ha chans på en sjua när jag varit så rätt ute. :) |
Drar i mig det sista av min obegr urstarka ungerska gryta....man blir hungrig av trav:)
|
DD
Citat:
3 Final Oak x 100 kr |
En Bacardi, tack!
|
Bra för er michel65 och glennoskar! Jobbar in den med er nu!!
|
Daredevil....sköööööööönt!!!
|
Varför kliver ni in på Final Oak!? Jormavagn och skor ju...
|
Det är ren njutning att se Diederik Meilinks hästar.
|
Citat:
|
att höra Fredrik Widmans engelska är som att höra en kopia av ola-conny och morgan haha
|
sharpsmedlems dotter i intervju på liven nyss... ivar sånna
|
Citat:
Så ingen klar DD från dasen? |
Provar en fräckis..
DD1. 8 AIR FLAME DD2. 3-5 * 50 :D |
Daredevil.. kul :) Bra info på den. Tvångsstruken senast.. Slapp Rolex Bigi.. haha.. (enligt tränare)
Skål! |
Reportern på ATG-Live:
"Vi vet ju vad Acaim Am kan" - vad har denna kuse visat??? :idiot: |
DD 2-2.... kliver in.... men hoppas på hiskeliga skrällar på v4...
|
Så olikt Örjan att inte vara nöjd i dödens? Ser han väl att det sitter en envis finne som bestämt sig i spets...
|
Sorry dasen att det inte blev skräll.
Men fyy fan vilket kliv, den är ifrån rygg ledaren och vinner lätt på 1 sekund, small bara till. |
det small till när luckan kom....jobbar in hård DD 2-2
|
WOW! Speeden var det inget fel på...
|
Vad, faan - de stannar ju aldrig...! Hehe! Vilken sport, vi får se...
Guld!!! |
Pasi är en pajas.
Skiter på sig när han ser Takter, lägger pisken på henne, börjar gunga och släpper ut Örjan. Sitt still så vinner du, sopa. |
synd om aikio.......hästen var bra....
|
Citat:
|
håber
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
3 stycken 7.or och 54 stycken 6.or nu om 3 eller 9 vinner..det på en andel från samma ställe jag köpte en på igår där dom bommade 2 lopp på rejält med hästar och alltså i så fall missar 4.e loppet idag på 3 hästar. Egna lappar. 1 - 2 stycken 6.or 2 - 2 stycken 6.or 3 - 2 stycken 6.or 11 - 2 stycken 6.or 12 - 4 stycken 6.or Lycka till alla som är kvar på något. |
Nu ska jag och carelin brotta ner dem!!!!
|
Får väl slita in 2:an eller 9:an fick alla fall 14.73 med 9:an på Unibet
|