![]() |
Citat:
Ditt spån, går väl knappast att ge hästen ett bättre lopp. Dock får vi nog se en annan häst i nästa försök, då lär det laddas. |
Citat:
|
Dubois blev j-t förbannad när örjan trängde sig i första kurvan
Det sänkte kråkan |
Troligen exakt lika chanslös i andra försöket
Sebbe alltså. Commander vinner med 100 och jag står med min sedvanliga dumstrut som inte har med den på 4. Bara hoppas att man åkt innan dess. |
Citat:
PS. Ogillar karln ännu mer pga den undermåliga svenskan! Respektlöst att inte behärska det språk som har fött honom under så lång tid! Sån är jag! :hattenav: |
Citat:
vi får se |
Utan skor hade Sebastian K. vunnit lätt! Nu kommer han att torska nästa också. Hästens psyke är ju redan helt fucked!
|
Citat:
|
Citat:
|
Mr Picolit gjorde ett ruskigt lopp med jorma under elitloppshelgen för några år sen.... 12.2 2140a.....lekande...
|
Den kunde till och med Kontio vinna med!! :clap:
|
jorma vann med hundra med en åkehäst....haha.....nu ska en del börja förklara det också haha
|
Citat:
|
Citat:
Det jag säger är att han är kraftigt överskattad idag! Utvecklingen har sprungit ifrån honom! Han vinner ett och annat lopp - ja! Men han får fina uppsittningar också! Eller hur? Om någon kunde ta fram statistik över hur många storfavoriter han bränner med i förhållande till andra kuskar så toppar han förmodligen den listan.IDAG! |
min kompis enkelt rad
Citat:
21.09.2013 V75-1: 5 V75-2: 9 V75-3: 12 V75-4: 5 V75-5: 2 V75-6: 2 V75-7: 15 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 0,50 kr. 1 0,50 kr. Købt d. 21.09.2013 12:34 Serienummer: 980D-27E9 så langt så godt kim--- |