Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-15, 19:18   #1
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Uppsnack V75 Åby 21/9


Dags för Åbys Stora Pris och nu måste vi börja i tid därför tar jag mig friheten att starta tråden redan idag. Kanske därför lika bra att jag ger er en vinnarkupong direkt!

Avd 1: Alla 8
Avd 2: Alla 12
Avd 3: Nr 1 No Deal
Avd 4: 2, 4, 7, 10
Avd 5: Alla 8
Avd 6: Nr 3 Västerbo Highflyer
Avd 7: Nr 9 Bradley

2304 kronor

Tja, kanske inte riktigt så här men varför inte?
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 08:25   #2
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Kan redan nu hitta en helt klar spik....pga att No Deal har innerspår och Mr Chicago spår 4 så flyger midsummer king till spets och jorma håller ut de andra.... sen är det spets på MR C och då går den inte att slå. Omgångens bästa spik och sen lutar jag åt att spika Bradley igen då Bergh kör och vet hur den ska köras. Tyvärr kommer säkert TT eller SS att spika MR CHICAGO....... vilket är lite trist men men.....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 08:43   #3
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Kan redan nu hitta en helt klar spik....pga att No Deal har innerspår och Mr Chicago spår 4 så flyger midsummer king till spets och jorma håller ut de andra.... sen är det spets på MR C och då går den inte att slå. Omgångens bästa spik och sen lutar jag åt att spika Bradley igen då Bergh kör och vet hur den ska köras. Tyvärr kommer säkert TT eller SS att spika MR CHICAGO....... vilket är lite trist men men.....
Du måste lära dig att det knappast är TT och SS som är dina huvudsakliga "motståndare" vid spel på trav, det är naturligtvis harry boy och gubbarna som har noll koll. Hur många av de 80-100 miljoner som omsätts har koll på ens vad TT och SS är?
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 09:07   #4
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Du måste lära dig att det knappast är TT och SS som är dina huvudsakliga "motståndare" vid spel på trav, det är naturligtvis harry boy och gubbarna som har noll koll. Hur många av de 80-100 miljoner som omsätts har koll på ens vad TT och SS är?
De huvudsakliga motståndarna är dem som spelar för mer än 1000kr, och i synnerhet dem som klämmer i med 5000kr eller mer som insats. De tar en betydligt större andel av potten i förhållande till deras insatser än småspelarna inkl Harry Boy. Upp till utdelningar på 10-15kkr är småspelarna ganska bra med, men sedan tappar de snabbt slagstyrka.

Av dem som lägger så mycket på ett system så har de flesta stöd i sin analys av någon eller några betaltjänster. Kostnaden för dem är en piss i Dalälven när man spelar så hårt, men för den som kör 96-kronors Harry är det dyrt, och spelar ingen större roll.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 09:14   #5
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
De huvudsakliga motståndarna är dem som spelar för mer än 1000kr, och i synnerhet dem som klämmer i med 5000kr eller mer som insats. De tar en betydligt större andel av potten i förhållande till deras insatser än småspelarna inkl Harry Boy. Upp till utdelningar på 10-15kkr är småspelarna ganska bra med, men sedan tappar de snabbt slagstyrka.

Av dem som lägger så mycket på ett system så har de flesta stöd i sin analys av någon eller några betaltjänster. Kostnaden för dem är en piss i Dalälven när man spelar så hårt, men för den som kör 96-kronors Harry är det dyrt, och spelar ingen större roll.
Om du fokusera på att spela mot storspelarna gör du direkt fel anser jag. 90% av alla som spelar på trav är direkt dåliga. Det finns gott om pengar att dela på bland de 10%(garanterat överdrivet högt) som är duktiga. Att hålla på att ändra sina idéer och gråta över att SS, TT spikar samma häst som man själv gör känns då löjligt. Finns som sagt pengar att dela på ändå för de "duktiga".

För att dra en parallell; Du spelar poker på ett bord med 8 dåliga spelare med mindre stack och 1 bra spelare med stor stack. Ska du då spela potter mot den duktiga med stor stack eller de 8 dåliga? Kanske inte precis samma sak men ändå...
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 09:15   #6
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Jag håller med Laxen om sin spik.. Visst är No deal bästa hästen, utan tvekan den starkaste... Men från spår 1 kan den knappast hålla ut alla och då lär Jorma styra på tidigt för att överta... Sen är det bara 2 hästar som har kapaciteten att utmana Chicago och det är No Deal från spår 1 samt overtaker från spår 12... Inte ens säkert att Flemming hittar ut i ett tidigt skede och att den ska spurta till seger från innersta openstrech spåret tror jag inte på. Och Overtaker från spår 12 på Åby, det brukar ju inte vara så bra
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 09:35   #7
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kråkan är startsnabb, höll ut sebastian k i elitloppet, och tog nästan en längd på arch madness.
Spets och slut på den.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 09:43   #8
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Halmstad
Inlägg: 185
Sharp$: 859
Standard

Kanske dags för Allaballakaitoz? spurtade bra senast å berg bakom nu..
niveon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 09:45   #9
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Kan redan nu hitta en helt klar spik....pga att No Deal har innerspår och Mr Chicago spår 4 så flyger midsummer king till spets och jorma håller ut de andra.... sen är det spets på MR C och då går den inte att slå. Omgångens bästa spik och sen lutar jag åt att spika Bradley igen då Bergh kör och vet hur den ska köras. Tyvärr kommer säkert TT eller SS att spika MR CHICAGO....... vilket är lite trist men men.....
No deal har aldrig laddats från start.
PÅ Charlottenlund fick jag känslan av att han kan öppna mycket fortare om han vill.
Sedan tror inte jag heller att han håller spets när midsummer king, arazi boko och bonnies maggie är med.
Men jag tror han kan öppna mycket bättre än visat.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 09:54   #10
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Spets och slut på sebastian k i andra försöket.
Luktar låg utdelning.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 10:00   #11
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Klasse lär ju knappast svara västerbo highflyer och från spets måste den bli svårslagen.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 11:00   #12
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Om du fokusera på att spela mot storspelarna gör du direkt fel anser jag. 90% av alla som spelar på trav är direkt dåliga. Det finns gott om pengar att dela på bland de 10%(garanterat överdrivet högt) som är duktiga. Att hålla på att ändra sina idéer och gråta över att SS, TT spikar samma häst som man själv gör känns då löjligt. Finns som sagt pengar att dela på ändå för de "duktiga".

För att dra en parallell; Du spelar poker på ett bord med 8 dåliga spelare med mindre stack och 1 bra spelare med stor stack. Ska du då spela potter mot den duktiga med stor stack eller de 8 dåliga? Kanske inte precis samma sak men ändå...
Vi brukar spela V75 för 12-15.000kr varje vecka i vårt bolag, och vi spelar gärna utifrån egna idéer och egen rank. Det vi sett är att när betaltjänsterna har prickat rätt så blir utdelningen ganska dålig i förhållande till gjorda insatser. Om vi har samma tankar är det naturligtvis ändå roligt att få alla rätt, men man får bättre betalt när man har rätt och betaltjänsterna har fel. Vad Nybrink, Malla, Raffe och de andra tipsmegafonerna på Aftonbladet/Kanal 75 tycker påverkar i stort sett inte utdelningen på V6/7/8, vare sig de har rätt eller fel.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 11:15   #13
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Vi brukar spela V75 för 12-15.000kr varje vecka i vårt bolag, och vi spelar gärna utifrån egna idéer och egen rank. Det vi sett är att när betaltjänsterna har prickat rätt så blir utdelningen ganska dålig i förhållande till gjorda insatser. Om vi har samma tankar är det naturligtvis ändå roligt att få alla rätt, men man får bättre betalt när man har rätt och betaltjänsterna har fel. Vad Nybrink, Malla, Raffe och de andra tipsmegafonerna på Aftonbladet/Kanal 75 tycker påverkar i stort sett inte utdelningen på V6/7/8, vare sig de har rätt eller fel.
Jag köper inte detta, tror "experterna" påverkar mer, framförallt när utdelningen är runt 0-100k. Det som jag isf kan tänka sig är om massa "komundrag" vinner en omgång att det kan påverka utdelningen en del.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 11:21   #14
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Jag köper inte detta, tror "experterna" påverkar mer, framförallt när utdelningen är runt 0-100k. Det som jag isf kan tänka sig är om massa "komundrag" vinner en omgång att det kan påverka utdelningen en del.
Jo fast de såkallade kommundragen är ju oftast skapade av SS, TT mm. Ytterst sällan du ser ett kommundrag som inte har spikats av ngn (ibland) alla de större betaltjänsterna.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-16, 11:32   #15
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Jo fast de såkallade kommundragen är ju oftast skapade av SS, TT mm. Ytterst sällan du ser ett kommundrag som inte har spikats av ngn (ibland) alla de större betaltjänsterna.
Robbans i guld förra veckan är väl ett bra bevis på hur snacket trissar upp hästens chanser
Blev nästan favorit och har aldrig vunnit i guld
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td