![]() |
skandal att nahar är struken...trots att den var diskad.... gör om reglerna för helvete!!!!!!!!!
|
Citat:
btw , VAD är det för jävla sjuka regler att en diskad häst måste springa som fan för att komma ikapp för att få starta i heat 2?!? Man blir ju bara så trött... |
tvilling
1
12 x 100 |
JUMBLE ÅS!!
Vinnare! Plats! Tvilling: 10 - 1 4 5 6 9 12 |
Vingliga regler. Nahar hade haft en skaplig chans i andra om han bara lufsat runt några sekunder bakom. Vart gick gränsen. 10 sek eller vad sa de.
|
Nä det va märkliga regler, hade jag faktiskt inte ens koll på.
Lite ironiskt hade jag 2,4,7 nu i 5e avd, vips så går båda reserverna in. Det enda som fattas är att de hittar ngt skit på Sebastian så har man 3 helt nya hästar :) |
verkar bli en färglös omgång.... lika bra att kliva in hårt på Chicago som var min första tanke när listan kom ut Jobba jorma ! jobba! visa dem vilken kung du är!
|
Citat:
|
bra rens på commander i 5:e! uselt och pajasvarning 6 hästar kvar i ett av sveriges "största" lopp????
|
Citat:
Givetvis bränner Jorma storfavoriter, är man förstekusk hos Nurmos är det oundvikligt. Bara för att en häst står i 1.60 är det ju ingen garanti att kraken vinner. Nä, ska man börja leta efter "stora" kuskar som bränner med favoriter, ja då har man snart inga hästar kvar att strecka. |
frask forslag
EKSTRA BLADETS V75-FORSLAG x
Åby, lørdag 21. september V75-1: 5 V75-2: 9-8-1-2 V75-3: 1 V75-4: 8-9-10-12 V75-5: 4 V75-6: 3-2-8 V75-7: 13-9-15-14 96 kroner |
Regeln är vettig, man ska inte kunna köra startbrasa, utgå och spara krafter till andra heatet. En annan vettig grej om man är travtränare är att ha koll på vilka regler som gäller. Tycker man att det är trist kan man låta någon anställd sköta den saken. En tredje vettig grej tycks vara att inte ha med heatlopp på V75-kupongen...:cry:
|
Citat:
|
DD
DAGENS DUBBEL
V75 BANE 21.09.2013 DD1: 2 DD2: 9,15 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 200 kr. 2 400 kr. |
Arazi....var riktigt bra... överlägsen....
|