![]() |
jorma har kört perfekt hela dagen hästarna för dåliga bara(ej linslusen) då måste man ha förmågan att förstå att det inte är jormas fel...
|
Dra i k*ken. Du ska ju vissna din jävla kommunare. Helvete va bra du var men blackade mig:idiot:
|
Bayleys s g
Seb K Linslusen MR Chicago Alla perfekt körda av jorma....man kan säga att han varit bästa kusken på hela dagen...utan konkurrens |
Nu kommer de köra skiten ur varandra och så kliver Jorma in i matchen över upploppet och jag "SÖAR"!!! Pay Back Chip in splendid isolation, mot mååålll...!!!
:clap: |
Vilket blufflopp!!! Avgå!!!
|
Ni pratar om hur dålig Jorma är men va fan är inte Fredrik Persson då????
|
Vilken NOLLA Fredrik Persson är TRÖTTMÖSSA!!!!!
|
Den som lirar fredrik persson ser inte mycket trav
|
Citat:
|
Det var väl Persson som överlät tömmarna till Takter i onsdags, kanske skulle gjort det idag också..
|
Min känsla av att Commandern skulle vara bra stämde i alla fall. Är lite skralt med streck kvar nu faktiskt eftersom den inte vann. Blir inga miljoner om mitt system sitter.
|
Citat:
|
årets överodds på sebbe.... barfota nu och stenklart.... lirar direkt när folk börjar vackla....
|
Valde bort save the quick och commandern här tyckte dom hade för dåliga lägen men tyvärr är ju inte fallet så nu...
|
2/6 på tvillingen nu - HÖÖÖGGG insats!!!
|