Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V75 Åby 21/9 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17578-uppsnack-v75-aby-21-9-a/)

Pilkast 2013-09-21 17:44

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 274918)
Såklart men nu är omgången över. I natt runkar vi när the Mauler manglar till sig mästarbältet. Alla som inte vad kampsport är kan jag introducera med en fetsmäll.

Är rädd att han kan dö... Kommer bli slaktad och överlever han kommer öronen INTE se bättre ut, i alla fall!!!

:KO:

draken 2013-09-21 17:44

Vad sa du för tid och plats. Har redan glömt;)

laxdasen 2013-09-21 17:45

killen är ju inte frisk....men hoppas han överlever......

Zniper 2013-09-21 17:45

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 274912)
Visar bara hur usel taktiker BG är, torskar mot en annan kusk som inte precis är känd för att va särskilt taktisk i loppen.

Och hur skulle Goop ha kört då?

putte64 2013-09-21 17:45

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 274918)
Såklart men nu är omgången över. I natt runkar vi när the Mauler manglar till sig mästarbältet. Alla som inte vad kampsport är kan jag introducera med en fetsmäll.

Han torskar på marken
Om inte jones springer in i en smäll är han överlägsen

laxdasen 2013-09-21 17:47

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 274921)
Vad sa du för tid och plats. Har redan glömt;)

möter dig gärna över en öl......:) men slåss... det gjorde man för 1000 år sen... vissa lever kvar i denna primitiva sysselsättning......när orden inte finns så slåss man i ren frustration... mina ord tar aldrig slut....

Pilkast 2013-09-21 17:47

Nu skall pengarna tillbaks i plånboken - 500 nummer 2, kör nu Johnny!!!

laxdasen 2013-09-21 17:49

Farex är klar..... jobba nu!

draken 2013-09-21 17:54

Du vet kanske att jag kan bli lite bongstyrig ibland och råker nocka en och annan ibland men jag är fruktansvärt snäll innerst inne. Det vet alla. Inte kommer jag någonsin klappa till dig i alla fall. Det har du mitt ord på.Det har jag aldrig brutit hittills. Men skulle du vifta till mig så lär jag ju se en chans till att jonglera med dig hahaha

laxdasen 2013-09-21 17:57

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 274928)
Du vet kanske att jag kan bli lite bongstyrig ibland och råker nocka en och annan ibland men jag är fruktansvärt snäll innerst inne. Det vet alla. Inte kommer jag någonsin klappa till dig i alla fall. Det har du mitt ord på.Det har jag aldrig brutit hittills. Men skulle du vifta till mig så lär jag ju se en chans till att jonglera med dig hahaha

jag vet många som är snälla men som vid visst alkoholintag förändras.... jag förändras också av det men slåss aldrig.... min hjärna funkar inte så av sprit.....och inte annars heller.....föredrar sjöa framför att slåss...... nej vi kommer aldrig att slåss det kan jag inte tänka mig..... vi får ses nång gång... supa spela och sjöa istället!:) hoppas bröderna har det bra också!:)

tomtom2 2013-09-21 18:05

Citat:

Ursprungligen postat av Zniper (Inlägg 274923)
Och hur skulle Goop ha kört då?

Att ta Sebastian på kortspeed är nog knappast möjligt, inte många hästar som klarar det. Hans enda chans hade nog varit att sätta press tidigare, tror att Save The Quick är en starkare häst och eftersom Sebastian inte såg 100%ig ut i travet idag så borde han nog testat. Men vad vet jag? Är ju bara en simpel staketkusk....:p Men helt klart är ändå att taktik inte är BG:s starkaste sida, han vinner många av sina lopp på ren vilja och reptilhjärna, vinnarskalle kan man väl också kalla det...

laxdasen 2013-09-21 18:08

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 274934)
Att ta Sebastian på kortspeed är nog knappast möjligt, inte många hästar som klarar det. Hans enda chans hade nog varit att sätta press tidigare, tror att Save The Quick är en starkare häst och eftersom Sebastian inte såg 100%ig ut i travet idag så borde han nog testat. Men vad vet jag? Är ju bara en simpel staketkusk....:p Men helt klart är ändå att taktik inte är BG:s starkaste sida, han vinner många av sina lopp på ren vilja och reptilhjärna, vinnarskalle kan man väl också kalla det...

jag håller med dig helt! det var den chansen han hade.... om det inte räckt hade han i alla fall gjort det enda försök som var möjligt.....

draken 2013-09-21 19:11

Såklart blir jag inte aggressiv av alkohol utan mer av situationer. Det gäller bröderna grus också. Snälla som lamm:clap:
Det man inte kan säga som nykter bör vara osagt. Har ångrat en del här men endast för att det är ett forum:rolleyes:

Zniper 2013-09-21 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 274934)

Det köper jag men om Goop hade börjat trycka hade inte Jorma släppt och tagit honom på speed ändå?

cochise 2013-09-21 22:15

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 274860)
FISKFITTA!!!!!!!!!!!!!!

dasens syster?!