![]() |
Åke ang 4 Mr Chicago (V75-3)
Tyckte han gick vettigt i comebacken näst senast och senast blev det helt fel i loppet då han blev hängande både från början och till slut. Visst var han lite ursäktad av det, men jag tycker väl ändå inte att det var något dundertryck i honom. Antingen behöver han fler lopp eller så är han mer hämmad av att gå med skor än vad jag trott. Han blir betydligt snabbare barfota, men det kommer han inte kunna göra på länge på grund av den krånglande hov han dras med och det blir alltså skor igen. Han kan öppna ok och är vettig på distansen, men efter senaste starten så vågar jag inte lita på honom helt och vill inte vara alltför optimistisk. Han är en av flera som kan vara med och hacka på sin höga kapacitet kanske. |
Gällande Sebastian K: I första lär väl Travelling Man flyga till spets o Jorma ser väl till att vara först fram och överta = spik. Bakskor, skor, barfota, what ever, Jorma kan köra en hundspann bakom honom och vinna ändå... I andra tar han spets direkt och så är loppet över, då ingen ändå tror de kan slå Sebastian. Frågor på det?? ;)
|
Citat:
|
Citat:
Edit: Vi snackar ju inte Örjan nu... :rolleyes: |
Citat:
|
Jag håller med Laxen här. Skulle tro att Jorma bara glider ner där han får plats, 3:e ytter? och sen kommer han säkert köra till slut men han kommer inte bränna allt för mycket krut i första försöket
|
Han tar ju spets utan större problem om han vill. Kommer någon sedan i en himla fart så är det ju bara o släppa och nyttja open stretch... Vinner båda tror jag...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|