![]() |
Någon som vet om laxdasen skulle ta semester till 2016 eller 2017? :D
|
Citat:
Länge leve Laxdasen :) :cheers: |
längre leve dasen vem vann i tredje
|
Molle CD måste va totalt stenklar idag!Vinner från alla positioner..Bara att tacka och ta emot att Pojke Kronos blir hårt spelad.Ser inte folk på trav?
|
Ser rubrikerna på AB senare ikväll eller imorgon.
Travsverige i chock, Adielsson vann lopp igen. Jag är mest förvånad över att han hittade själv till vinnarcirkeln utan att fråga efter vägen. Adielsson hittar formen och dasen bombar in V64.an imorgon igen!? |
Citat:
Tror dock Ludde vinner enkelt med El Mago Pellini som är en klart bättre häst, speciellt när den kommer krossa allt sista 1200 meterna! |
Citat:
Såg ut som inför Derbyt, rullig. Hoppas han sköter sig i loppet |
Härligt att Erik fick vinna, Sveriges bästa kusk även om det har vart lite motigt ett tag
|
Robotspel i måndags på Axevalla
|
Citat:
Men att vinsten inte år till de som skulle vunnit nu är ju helt sjukt! |
Citat:
|
El Mago Pellini tror jag bara sveper allting i nästa lopp!
|
Citat:
|
Citat:
|
Molle inte lika bra som väntat men Pojke Kronos totalt överskattad.
|
Undrar vad Ludde säger till Finnen som styrde ut i sista kurvan & hade inget att köra med(bara vara i vägen)
|
Citat:
Sen att Pojke inte riktigt höll hela vägen, nja den kanske ska hålla en bit till för att få fullt godkänt. Men, det var tufft tempo hela vägen |
Citat:
|
Men nu jobbar vi in en liten skräll till så får vi jackpot till nästa vecka
|
Man kan ju undra om dom tror att hästarna är mogna för elitloppet redan nu :whoco5:
|
Citat:
|
Citat:
För de kan ju inte hämta vinsten direkt? Eller är det deras samarbetspartner som får ta smällen nu? Annars ser jag inte vad du menar.... |
Citat:
|
Min chans DD 9 - 12
30:- |
Citat:
Vad jag menar med dom som spelar på banan eller hos ombud utan vinstbevakning är ju att dom har redan hämtat ut sina 2602 kronor i vinst och knappas sparat kvittot på dessa pengar. Även om dom gjort det så vet ju inte ATg vem dessa vinnare är. Dom har ju bara koll på dom som spelar via ATG-konto, antingen via nätet eller hos ombuden. |
Dagens spikar gick in i 6e o 7 e iaf annars två svåra i 4e o 5e jag missa. Jackpott nu kanske
|
Tre favoriter, en andra rankade och ett lopp kvar
Blir en mille även om 5 eller 6 vinner Sjukt bra spel Synd örjan inte vann med classification, då kunde det ha blivit ett bra netto trots 2 torskar |
hahaha stor komik när Jorma pratar någon som fattade vad de sista var han sa ang timos hästar:lol:
|
konstigt att finnen fick ut sina pengar,men nu spelat för 47000kr och vinst 387000kr då slår man på stor trumman ,
Låt var och en spela som dom vill ,atg = pajasar |
Djali Boko krossar packet - stenklar!!!
|
Citat:
|
føj
Citat:
|
Citat:
Är på valla och njuter av travet och har inte kollat procententen efter 19 Bra spik var den ändå |
jackpot att se fram emot till nästa vecka.
|
Citat:
|
D'o n e vinner oaks
Och attack diablo skräller i kriteriet till 35 ggr fläsket |
Citat:
|
Citat:
Det ska man aldrig tro Drog innan lottningen ocv har inte kollat, men med hårt tempo kan det skrälla Hästen var sjukt bra i kväll |
Wow
Fin lottning i europaderbyt |
D'one är i alla fall stenklar
Ttots att forumets mästare inte gillar exteriören och stammen :p |