Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-17, 15:47   #1
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

V86 18/9


Uppsnack inför v86 och spännande uttagningslopp.
Det är tydligen v65 innan v86 startar så det kan vi även diskutera! Själv har jag endast kollat v86 startlistor.

Är det alltså de två första i varje lopp som kvalar?

Avd1. Trots mosaique face grymma prestation sist som vinnare av derbyt så kan jag nog inte singelstrecka honom. Auktionen är ju så tråkig på hästen sen har den tydligen inte presterat på solvalla. 5 chelsea boka är ett måste, "favorit laget chelsea" jorma kontio bakom, bäst på valla o mitt favorit nummer 5..

Avd2. Västerbo loveboat släpps till ledningen sen svår att slå men kusken o prestationen senast gör att jag nog garderar. Augustus F kanske körs offensivt från spår 8 och lägger sig i dödens o obesegrade call me keeper kommer in i matchen. New moon face är bra å men galloperar nästan alltid.

Avd3. Jorma kör till ledningen om inte örjan gör allt för att svara? Sedan släpp till 5 indigious lr 7 quid pro qou som imorn körs av åke svanstedt! Förstahästen Quid pro qou.

Avd4. 2 edelma 5 katla celeber 9 backfire gör upp om det.

Avd 5. Har även jag insett att molle c.d är grym o kanske får överta här men El Mago Pellini är ett måste för mig som jag hade som vinnare på i derbyt men gallopera då omoviverat från tredje inner tror jag. Nu är lutfi tillbaks bakom o det kommer köras offensivt.

Avd6. 3 neona princess springer på fint o höll mot en grym häst senast. Blir tufft nu men jag tror den körs till spets o håller hela vägen nu å.

Avd7. Om 5 final oak körs med optimal balans här så vinner den, kanske tom ändå. Spets o slut tänker jag o nog de flesta här. Den jag har mest respekt för annars är starke darren boko.

Avd8. Ser bra ut för 6 djali boko som imponerat på mig, annars 5 boys going in med johhny takter nu o amazing man som möjligsvis kan få loppet.

Vad säger ni? Något särskilt man ska tänka på nu när det är uttagningslopp. Om nu bara två går vidare från varje lopp så kommer det nog köras väldigt offensivt från de flesta håll!?
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 07:52   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

vågar man 5-5 på DD ikväll? vad säger Ni
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 07:58   #3
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7859
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vågar man 5-5 på DD ikväll? vad säger Ni
Vågar gör man väl... Men man blir inte så rik på det.. Kanske bara på erfarenhet.. Men lycka till ändå..
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 08:28   #4
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 409


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Adielsson är väl i samma svacka än.. så bort med Loveboat å smälla in Call Me keeper som spik!
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 08:49   #5
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Mina uhästar ikväll

Chelsea Boko
Rokkakudo
Your Highness
Backfire
Molle C.D
Neona Princess
Final Oak
Mad Neo

capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 09:50   #6
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Mina uhästar ikväll

Chelsea Boko
Rokkakudo
Your Highness
Backfire
Molle C.D
Neona Princess
Final Oak
Mad Neo

vilka ska du spika idag?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 10:03   #7
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

TZ ska tydligen vara extremt nöjda med Screen Height i avd 7. Dom tror på toppchans
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 11:37   #8
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
Adielsson är väl i samma svacka än.. så bort med Loveboat å smälla in Call Me keeper som spik!
Då gäller det samma för Indigious eller
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 12:05   #9
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 409


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Då gäller det samma för Indigious eller
Jupp! för min del blir det hegarderat där..se upp för Barracudan
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 12:15   #10
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Helgarderat = QPQ, Indigious o Barracudan. Men spikar kanske Indigious
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 12:16   #11
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Danne nyss på Twitter.

"Sue Zet har ökat träningsdosen inför det här,vi plockar av alla skor idag. Om hon fungerar kan det vara tidernas skräll "
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1), Klanke (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 12:33   #12
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
TZ ska tydligen vara extremt nöjda med Screen Height i avd 7. Dom tror på toppchans
Låter det som att de ska försöka svara ut final oak? Jorma kommer köra för ledningen. Känslan är för mig att johhny takter kommer ha respekt för den...annars om inte så bäddar det för 7, 8, 9.

Spikade du Laurier dag i lördags?
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 12:44   #13
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Många fina lopp ikväll, dessutom en V65 innan .
Man får försöka fälla en del av favoriter, fast jag tror att det kan bli favoritparad som oftast i uttagning till dem stora lopp
Bästa spikar för mig är Chelsea Boko, kommit mer och mer, övertar spets och vinner
och självklart Molle C.D, långresan ställde till senast (håll dig lugn så vinner du IUET)
Tänk på: QPQ första med Svanen, Edelma en riktig fin märr, Final Oak bfrom+Jormas egna jänkarvagn, men längre disstans denna gång, jag gillar Random Shot och bra rap. på Screen Height, dessa ska med
En stor eloge till Fredrik P som plockar bort sig själv som kusk på Boys, Takter upp, men Djali Boko är bra, körning mellan dessa gynnar Åke som sätter punkt för kvällen med Mad Neo
Lycka till
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 12:47   #14
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

mina spikar ikväll Backfire & Neona Princess
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 12:48   #15
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg
Låter det som att de ska försöka svara ut final oak? Jorma kommer köra för ledningen. Känslan är för mig att johhny takter kommer ha respekt för den...annars om inte så bäddar det för 7, 8, 9.

Spikade du Laurier dag i lördags?
Tror själv inte att den kan svara Final Oak. Men det snackades om att man skulle slänga på helstängt idag på Screen Height och skulle inte förvåna mig om den rätt tidigt sitter i dödens. Själv tror jag inte den räcker för att vinna men Takter är en offensiv kusk och hästen är nog rätt stark och ska vara i toppform. Kan vara så att detta gynnar någon tredje häst också. Va tidigt inne på att Final Oak borde ha bra chans att vinna men detta kan ju öppna upp loppet lite.

Ja, jag spikade Laurier Dag i lördags. Hade utdelningskrav som va högre så satte inte 7an i alla fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td