![]() |
Citat:
|
Citat:
|
AVD1: Jag tycker att Credit är en överskattad häst som iof har gjort det bra på slutet men jag tror att i detta tuffa sällskap kommer hans svagheter att visas. Schaas till 61%! No Deal är given tipsetta med sin tuffhet och enorma kapacitet, dessutom barfota+jänkavagn. Roliga kantbollar kan vara Quick razz (stallet enormt positiv+Åke upp) och seabuiscit som det skreks om senast.
AVD2:Jag tror att Erik sitter tidigt i spets och styr därmed loppet (Pojkvaskern måste ju börja vinna snart) Jag tror och hoppas att Svanen får ett tungt lopp (eller gungar vid för tuff inledning) med favoriten. AVD3: 2 true advantage visade sin fina kapacitet senast och har ett fint spår, given förstahäst. Har även på känn att Goop blandar sig i slutstriden och låser detta jämna lopp på två hästar. AVD4: Låser detta lopp på tre hästar 1,9,10 där känslan säger att 1 vinner om ledningen hålls. Om så inte blir fallet så har Goop förmågan att sätta dit vinnare med dessa förutsättningar. Eriks kuse är understreckad i nuläget till 5%. AVD5: Tar med alla hästar förutom 7,15 (Tony schaasas alltid när han kör favoriter och orderly är egna stallet väldigt tveksam till seger. AVD6: Jag tror 1 sitter 2:a utv 1000 kvar och spelvärdet i detta gör att jag spikar. AVD7: Jag tror att favoriten får ett tufft lopp igen och ser inte hur den ska kunna vinna. Jag tror det stå mellan 1,2,3 men plockar även med rysare som 9,10,11,12. |
Citat:
|
Någon som vet vad Sören Englund tippat som lördagens spel?
|
min u rad
4 Credit Fayline 8 Twin's Fairytail 2 True Advantage 1 VästerboontheNews 7 Walk A Mile 2 Monster Drive 9 Quangaroo Zet |
Citat:
|
Utan någon vidare efterforskning då man är på solsemester spelar jag denna rad.
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-09-28 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 47 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4, 6, 7, 8 (9, 2) 2 8 Twin's Fairytail (9, 6) 3 1, 2, 3, 4, 6 (7, 9) 4 1, 10 (11, 9) 5 2, 4, 7, 15 (8, 13) 6 1, 2, 5, 7, 8 (9, 6) 7 3, 4 (7, 6) Vadet gäller startnummer 1 600 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 800,00 kr Kvittonummer: 6700 XXXX XXXX XXXX |
UHRBERG KÖR IN 13 PLAYING TUA UTAN NÅGRA STÖRRE PROBLEM IDAG, SPIKAR.
|
Citat:
2,3,4,7,8 är alla kapabla att gå 13-tid vid bra bana. Vi har sett det förr, men ofta glömmer folk. När det vankas fina tävlingar är det i stort sett hopplöst att plocka tillägg på snabb bana. Endast några hästar som klarar det, & då bör man vara riktigt stark (ex askens Valencia elitloppshelgen) I detta lopp ser jag ingen på tillägg som är direkt råstark, nä de på start gör upp om detta. |
Pratade med Peter Ingves precis och enligt honom skall Beatasine vara bästa chansen..
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-09-28 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 47 Avd Ordinarie hästar 1 4, 8 2 1, 2, 4, 7, 8, 9, 11 3 6 Dileva Käll 4 2, 3, 7 5 13 Playing Tua 6 2 Monster Drive 7 3, 5, 6, 11 Vadet gäller startnummer 168 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 84,00 kr |
Ser inte ut att bli många kronor i dag. Försöker få det att se intressant ut men det är omöjligt. Antingen skrattretande låg utdelning eller precis hur hög som helst. Inget mellanting i dag. Börjar med 2 8 or sedan några i 3dje. Spik igen i 4e. några i 5e. Spik pannan och Alamo x en årslön. Något liknande kommer det att bli i dag förutom insatsen.
|
Några chanslösa och totalt ostreckbara!
pantholops, yield to none, orderly, monster drive, Västerbo highflyer |
Ogillar folk som tar andras namn! Ointressant vad dessa ....tror sig ha att bidra med.
Ett bra spelvärde är det på avd7:9 |