![]() |
Uppsnack V75 Solvalla 28/9
Vi drar igång direkt.... listorna är inte ute än men va fan...lite fantasi har vi väl!:)
|
Såklart. Vissa som är klara var väl inte så imponerande idag. Jag chansar friskt på att nr 7 vinner i 4e
|
Här är iaf listan på de som kvalat in till finalerna på lördag (de 12 med mest poäng). Sedan om alla startar eller ej törs jag inte stå för
https://www.travsport.se/polopoly_fs...finalklara.pdf |
Vi får se hur spåren lottas.
Några har i alla fall utmärkt sig och är bud med rätt spår, ex; - Credit Fayline - Twin's Fairytail |
No Deal låg Flemming nästan äckligt lågt med igår men nästa vecka kan ni räkna med helt annan soppa i tanken o då rycks förstås skorna!! Vinner om vettigt spår men toppchans även från pissläge!
|
Citat:
|
Citat:
http://classic.atg.se/ResultatServle...Type=VP&race=5 |
Alamo Boko kommer spikas.....hoppas på spår 2......
|
Måste nog varit så! No Deal tror jag plockar ner Credit denna gång!
|
1. A-4,8/5,7
2. 2,8 3. A-6/1,2,3,4,7 4. A-2/1,5,10,11 5. A-3/2,14,15 6. A-1,4,5/2,3,6,7,8,9,10 7. spik nr 3 Alamo boko Minst 2 A hästar kostnad 2102:- Så ser det ut 3 timmar efter att listorna har släppts! Kan det gå fel? :) |
No deal är visserligen bra, men vinner inte därifrån
|
Hultman sätter upp Kim Eriksson igen på Rebellion, och ÖK kör ingen annan i det loppet,
Är det sundin som ställer krav, eller ska ÖK dra ner på loppen och en ny förstakusk för stallet under upplärning? nån som vet? |
Citat:
|
Twins fairytail är i fel klass
Spikas trots spåret |
Panne de moteur var inte bra senast men desto bättre gången innan
Tror den trivs bäst med hängresa i hårt tempo Får se hur upplägget blir den här gången Spets tar han om han vill, men det kanske är bättre köra bakifrån? |
Citat:
|
hur snabb ut är klm buymethemoon? har någon riktigt bra koll på det????
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
1 och 2 är hyfsade och rätt jämna tror jag. 5 och 8 tror jag är lite snabbare. Min gissning är att 5 tar spets, men jag är fan inte säker på det. |
Citat:
|
Mermaid ås i stoloppet 10 procent streckas, vann med 10 längder senast o va 4 i sto em. Noa star 1 procent streckas bra häst ska bli kul o se om den räcker här. Körning i sista loppet? öppnar för october Kronos? Panne får mangel av new line igen monster drive blåser förbi i sista sväng?
|
Citat:
Släpper till Åke eller Björn gissar jag men övriga? |
Citat:
Mermaid Ås nja spåret suger!? Inte ens till de procenten, men visst formstall. October Kronos... 28% ... hmmm då får de minsann köra men vem vet. Bortlottad. |
Var snack om skoryck på västerboonthenews spår 1 spets o slut kan vara ett bra spikförslag. Snackades även om skoryck på pave the way i avdelning 2 känns mycket intressant eftersom twins har spår 8. October håller formen han tog in lite på alamo boko på jägerso (2 starter sen) men det krävs mkt tur naturligtvis.
|
Citat:
|
Nån som vet varför Fredrik Claesson kör Yield to noon ?? Han är ju lovande givetvis, men detta är en stentuff final, inte alls säker på att han pallar trycket. Med en rutinerad kusk hade det varit en given förstahäst för mej, nu vet jag inte ens om det är värt att strecka.
|
3 ggr på Credit Fayline släppte bet. Tack. Det oddset stod sig inte länge. Spik oxå givetvis, spets och slut.
|
Citat:
|
Citat:
Sedan när Takter vrider på så svarar Reden ut Takter, som får dra fram alla till upploppet. Sitter Adrian där bakom och vrider ut 300 kvar blir det åka av. Takter och Reden som bägge fått tunga lopp är sårbara, och skrällen ligger på lut. |
Andelsspel - Stall barfota runt om
Hej gott folk!
Tänkte bara höra ifall det finns någon som saknar bolag till morgondagens omgång? Vi är ett gäng på 27 st (max 30) som lirar vecka till vecka. 100 kr/ andel och spel endast för sjurättspotten (V7) maila mig på simongust @hotmail.com Först till kvarn. MVH Simon |
Citat:
Klassiskt |
Lite tidig inlämning idag.
4, 5, 6, 7, 8 (1, 12) 2, 8 (9, 4) 4 Miss Sue V. (6, 1) 1 VästerboontheNews (9, 10) 2, 4, 7, 8, 13, 15 (3, 12) 1, 2, 4, 5, 6, 8 (7, 3) 4 Västerbo HighFlyer (3, 12) 180 riksdaler. Good luck! |