![]() |
Kul att någon sjöade!GRATTIS!
|
Citat:
|
Hade 2 system idag.. som vanligt.. det största spikade jag Recation och Laurier dag på... Recation måste vart sjuk och den andra hade ju fyllot i sulkyn:(
Men mitt lilla system var riktigt snyggt egntligen.. spik på OFV Continue och Douglas... 7 rätt på mallen.... men missa A-häst:( Vad trött man blir |
|
Snyggt. Inte helt oväntat blev man ju black. 5 rätt räknas inte. Tur att jag inte var med inför sista för jag snålade bort Reven. Kraftigt + alltså eller... not. Full kanske.
|
Citat:
|
Jag fick iaf in V3 på 6 rader med spik Åke o Björn... ;)
|
Citat:
Tackar! Jag sitter just nu och funderar på om man ska ta sig ut och fira eller ej...hmm...vad tycker du?=) |
Citat:
|
Citat:
ölsejdlar med vodka... ;) :drunk: |
Grattis men..
Fortsätter du på detta spåret lär du bli efterhandarnas
efterhandare. Rad först - sedan GRATTIS. |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Citat:
Blev blött Ha det |
Citat:
Citat:
Citat:
|
Citat:
Grattis igen:cheers: |
Stort grattis LeBanner =). Haft en bra dag nyss också?
Mvh |
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tänker fortsätta vara "efterhandare" och låta den allsmäktige laxdasen vara "kung" över forumet. Att bli avgudad av kreti och pleti för en sanslöst låg träffprocent får han ha för sig själv. Håller numera till på ett annat forum där användarna inte förlöjligar, domderar och kastar skit på alla som inte tycker som en själv. Sådant beteende blir ju enbart pinsamt när man själv gapar ut "klara" till höger och vänster och sedan prickar i snitt 1 per månad. |
Citat:
Nu blev jag intresserad. Vilket *annat forum* syftar du på? Det låter ju bra det där med att användarna inte förlöjligar, domderar och kastar skit på alla som inte tycker som en själv. Kan väl knappast vara Travpunkten iaf...?! |
En fråga? Vad var det som många såg i Monster Drive, som inte jag såg?
|