![]() |
Vilken pajas.....sluta grina och åk av banan.....hem och träna voltstart i provlopp....
|
Så sjukt pinsamt ATG. Och nu kan man inte dra tillbaka sitt V64-system heller!
BEDRÖVLIGT! Och han är fan inte för tidig en enda start heller. Jävla startsystem som inte fungerar! Borde fan bojkotta travet snart - det här är ju patetiskt. Jag är inte ens intresserad att spela min V64 nu! Men jag ska tvingas för att deras jävla startsystem inte fungerar! STÄLL IN LOPPET FÖR HELVETE!!! |
Citat:
|
Lika bra att stryka samtliga hästar!
|
Jävliga skit, så dåligt.
|
bra start
Citat:
|
Kul, när man spika Veloz :cry:
|
Tack turordningen då, men inte kul att ta dom det sättet.
|
Så klart vinner ens c-häst V64-1 men inte fan fungerade filinlämningen! Hade krav på 1 c-häst dessutom, varken mer eller mindre!
Är det något som ens fungerar idag? |
FØJ
Citat:
|
hade 2 spik , blev struken. vad som gäller? tacksam för svaret
|
Citat:
Men det går alltid att lämna in fil på http://classic.atg.se/index.jsp |
Citat:
|
Citat:
Du har turorningen för reserver längst ner till höger. Du får in första hästen du inte streckat själv Dvs. 10 för din del |
Citat:
|
DD
DAGENS DUBBEL
ESKILS. 26.11.2013 DD1: 3,4 DD2: 11 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 200 kr. 2 400 kr. Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S |
Se där, nu ramlar dom in som dom ska!
|
Citat:
Men till nästa gång vet du... |
Haha - Hockeys hästar kan man ALDRIG räkna in innan de är i mål - maken till dålig styrka och dåligt/feltränade hästar får man leta efter...
Han har enbart tvärspeediga hästar i sitt stall, ingen stark som jag kommer på nu - har ALLTID varit så där! USELT!!! |
8 v64 procent men 23.8 i verkligheten, märkligt på vinnaren.
|
varför var jag tvungen att höra wallins optimism angående 2an relation, hade ju 3an som a häst precis innan inlämning..
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vi kan väl säga så här - har den utvecklats hos Bergh, både i styrka och speed? :whistling: |
Citat:
|
Citat:
Ja, man tycker ju att han borde känna till sina egna hästars svagheter, vilket hela stallet har och det är styrkan... :cheers: |
Citat:
|
Hur kan man bli utan spår i starten utan att någon annan gjort ett fel? Obegripligt för mig alltså!
|
Jag kom precis hem och såg att 2 & 4 blev strukna i avd1.
Blev båda utkörda? |
De som refererar loppen. Kan man vara helt ikompetent för det yrket? De har ju ingen koll på vad som händer varken i loppet eller på upploppet och än mindre vad som sker över målgången. Jämför man med danska/norska referenter så följer de med och informerar om allt intressant samt så har de koll på vilka som kommer etta, tvåa och trea och inte bara som här i Sverige - ettan (om ens det).
|
nu vore de roligt med mellby apollo...
|
Citat:
Var åtta eller nio starter i det loppet. Och enligt mig blev båda utkörda felaktigt eftersom de som hade hand om starten inte såg att det voltades uselt och en del hästar tvingades fram etc. Sen var det inte ens tjuvstarter enligt mitt öga. |
Citat:
|
Citat:
Blir till att se om det finns något kul på DD |
Citat:
|
Citat:
Man har aldrig kunnat göra en direkt koppling mellan procenten och värdehöjningen. Förr kunde det vara en dålig värdehöjning pga av att det fanns en massa kuponger med streck för vinnaren, trots att de egentligen var del av ett och samma jokersystem. Sprack de systemen med ex. hundra kuponger ökade värdet rejält eftersom det var "hundra" system som sprack enligt det sättet att redovisa. Med nuvarande sätt att visa vet du att 92% av insatsen försvann, men det kan fortfarande vara fler kuponger än så som har med hästen. Men värdet kommer öka extra mycket senare, eftersom de system som hade många hästar förlorat mycket i värde, exempelvis ett system med fem hästar har förlorat 80% av sitt värde och det kommer visa sig senare. Tänk såhär för nya sättet: 100 kuponger, alla för 100 kr = 10000 kr total insats Alla har ettan (10000kr) Femton har tvåan (1500kr) Tio har trean (1000kr) Fem har fyran (500kr) 10000/13000 = 0,77 = 77% Alltså, alla är kvar om ettan vinner trots att hästen har 77% av insatserna. |
Eskilstuna
Dagens Dubbel omgång 659 Tisdag 2013-11-26 Avd Hästar 1 4 Prawns 2 11 Mellby Amulett 1x 200 kr=200 0986 3F10 E651 0XXX Avd Hästar 1 4 Prawns 2 1.6.9 3x 50 kr=150 0542 9D10 A415 0XXX |
Citat:
Strukna: 2 BANKER'S GARCON (orsakat omstart) 4 ACAI AM (orsakat omstart) Startförbud: - Tempo: första 500 1.17.3 (7 Veloz), 1000 1.20.0 (7 Veloz) Segermarginal: hals Banförhållande: Lätt bana Bestraffningar: Larsson Fredrik B, 1100 kr, för illa ledd volt. Malmqvist Roger, 1500 kr, för att ha kört/ridit för tidigt över startlinjen. Nyström Pierre, 1100 kr, för att ha stört medtävlare i starten. Pedersen Fredrik, 1500 kr, för att ha kört/ridit för tidigt över startlinjen. :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|