![]() |
Uppsnack V64 Torsdag Åby 28/11
JAAAAA, jag hann före Dado !!!! :)
Vem vinner, vem är draget, typ. NU kör vi !!! |
Kanske dags Sem Jafet, motståndet denna gång ser enklare ut...men rädd lite för Oleander ....Mynta Broline borde ha toppchans idag....nån med bra skräll eller spik????
|
Spik ikväll Raise Wise As
Mitt drag Wiss Shadow Avd6. 1,2,6,7 Lycka till i kväll |
Dragen: Ballero & Tennis
|
Pif kommer bomba till spets, tror inte In Serenity kan hålla ut henne. 5% är taget!
|
2 Simoni’s Spice
var uheldig senest ,denne gang skal denne hest topchanse helt klart....og min bedste bud på et spik
|
En fråga.. hur har alla så mkt tid med travet?? Är ni lyckliga singlar eller har ni en fru som älskar trav??:)
|
Citat:
|
12 Super Curious avd 5, Första Takter, bfro igen, slagit både Countdown och Simonis spice med denna balans båda gångerna från bakspår varav en på korta häcken. 3% idag......
|
Citat:
Lever på travvinsterna - frugan däremot har ju missat så mycket så hon får allt jobba,,,:innocent: Däremot behöver det snart komma in annat än ett gäng kallsupar.... så man kan fylla på sekinförrådet lite... |
men kør bon med 3 spik+ DD
Citat:
ABY 28.11.2013 V64-1: 7 V64-2: 2 V64-3: 1,5,6,8,9,11 V64-4: 2,3,8,9,10,13 V64-5: 2 V64-6: 1,2,6,7,8 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 1 kr. 180 180 kr. Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S DD 2 1,2.7,8 x 50 kr 2 6 x 200 |
Intressanta dd-komber som spelas ikväll
4--1 5--1 12-1 Två förstnämnda med touch av klassiskt spårspel auto.. 5-1 kneps på bet till 95 ggr - övriga atg mer betrodda och under luppen är 9--1 och 3--1 |
Vad talar för att nr 7 i avd 1 ska vinna? gått i billiga löp samt kusken!?
|
CLARION BOKO AVD 5: Odds 5.75 på plats är taget =).
Även dessa: NONANT LE PIN* (IT) Lopp 6 Odds: 2.65 PLING PLONG Lopp 4 Odds: 2.45 Dubbel på: LEADER TOM Lopp 1 + WISS SHADOW Lopp 3 Odds: 5.27 Ja bara hoppas man sätter någon av dessa på plats ikväll. Lycka till |
Citat:
Hennes intresse har kommit med vinsterna och nu gör hon att egna system också :P |
Spikar man inte Rosebud ska Farex passas.
Bra vid Vallavinsten |
vilken Valla?
|
Citat:
Solvalla 21/8 |
Cannavaro ås spetsar?..
|
Citat:
|
jaja! i augusti ja! sorry men om ni får lägga ett vinnarspel ikväll på en 5 hundring vilken blir de?
|
Palermo Caesar blir släppt till spets sen är det slut. Om Anders kan hålla koll på klockan ikväll.
|
2 Mynta broline. Har mött o gått i tuffare konkurrens på slutet. Bra spår direkt
6, 7. Känns ganska säkert med dessa två 1, 5, 8, 9. Öppet lopp där det tillslut blev dessa 4 hästar. 50/50 känns det som. 1, 3, 10, 13. 1an kanske kan hålla men är inte övertygad om det. Om unterstainer kör hyffsat offensivt så har han nog god chans. Dock flera på 20m tillägg som inte är så mkt sämre än sem jafet. Dessa 4 som jag tagit känns inte helt säkert. 1, 2, 3. Var inne på att spika 3an men känslan är risk för körning mellan 2, 3, 4 o då kan 1an vinna tror jag 1 Politiken gör det enkelt o spikar den som jag tycker se ut att ha bäst chans att vinna loppet. Tycker den har gått bra mot tufft motstånd hela året typ. |
Ja fruarna/tjejerna gillar lax....mn som varulv sa.. de fattar eg inget för det krävs att man får lägga ner tid och vara seriös. Ekvationen är svår att lösa.... en 7:e gradare:)
|
Den franske skidskyttetränaren(en tysk) måste vara bror med Conrad Lugauer. Annars har morsan klippt på vid sidan om.....halvbror...
|
De som jag är "rädd" för att åka på ikväll är whos smiling now^^ o kipling face
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Liten chanslapp.
skrällar: 7 i första leader tom 14% även 3 tennis i tredje 2% och 2 nelle pride 6% tycker jag ska med. Avd Ordinarie hästar 1 2, 7 2 7, 8 3 3 Tennis 4 2, 8, 10 5 2, 3, 4, 12 6 1 Politiken* 48 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 48,00 kr Kvittonummer: 8B08 4D5B XXXX 8905 |
Avd Ordinarie hästar
1 2 Mynta Broline 2 8 Teetime 3 1, 3, 5, 8 4 8, 9, 10 5 1, 2, 3, 4, 12 6 1 Politiken* 60 rader |
Fortsätter i samma spår som på lunchen med flerkupong på v4 idag. Lämnar också in en fleris på v5 Örebro. Funderar på om jag ska spela v64 o spika Mynta Broline + Farex i 2 första loppen.
|
Citat:
eller motiverar svaret,så är vi mitt i smeten i alla fall,,,vi som har hållt på länge fortsätter ,,vana,beroende,hoppy,mm. eller någon annan anledning finns det säkert,några hoppar av och några ramlar ordentlig i skiten,men som freddy sjunger"show must go on":clap::idiot: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
leader tom
tja hård åbning kostad klart...skidt der
|
Skidskytte, en så otroligt löjlig och konstruerad sport, ungefär som att travkuskarna skulle ha en pilbåge på ryggen och stanna på sista bortre långsidan på varje varv och skjuta fem pilar.....
|