![]() |
Citat:
Jag fick ju upp hoppet på nr 8 där samt hade jag även 11 för fem rättschans och pengarna tillbaka :D 19 rader kvar för fem rätt med åttan samt sex rader kvar för fem rätt med 11 och nu får han hästen i trav på tre meter, finns ju inte :( |
Men LOL! Jag fick en skum känsla av att min spik skulle strykas redan när jag lämnade in det eftersom jag var så sjukt tidigt på det. Jaja, på med dumstruten nu för nr 11 lär aldrig vinna :D
|
jag hade 10:an som reserv....
8:an i sista så är 6rätt hemma |
Citat:
Får bli ett vinnarspel på Ingerö Marie i sista istället :D |
Citat:
Det är en ökning med ca 123% ( 16 procentenheter ). Den förväntade antalet rader med 6 rätt var ca 150% fler än det förväntade om man räknar med att Super Happy bara skulle ha varit streckad på 13%. Hur stor del av alla Harry Boy-kupongerna hade markerat egna reserver tror du? Förhoppningsvis förändrar ATG det här så att strykningar avspeglas i insatsfördelningen. |
Citat:
Det är ju dessa vi jämför :) |
Citat:
Då är skillnaden i ev utd betydligt mindre. Förmodligen inom felmarginalen för vad som går att förutsäga med den här typen av statistik. Sorry. Men jag vidhåller att Super Happy förmodligen var V64-favorit. |