![]() |
snik -snak v64-søndag 1-dec.
kør hårdt på
spik på :1 Pine Cool---tid til sejr ? 10 Digital System-Tid til revanche? favort i fare ?-6 Julio de Luxe-træneren tilbage i sulkyen hvilket er et minus |
Citat:
|
Solvalla= Nurmos
|
6 Julio delux borde vara stenklar......Jimmy Nilsson är ingen sopa i sulkyn. Vunnit flera ggr.
Däremot så tror jag att avd2 behöver en riktig analys....vem som helst kan vinna. Atg å malmroth rekommenderar spik på 1 Pancho men det skulle jag aldrig göra. avd5 kan 6 Star advisor Joli vara en skön spik. avd6 behöver ett gäng streck känns det som....glömm inte bort 6 Canal Skater. |
Avd/2
Nr. 1 Jorma Kontio slår en Panch i front över linjen :-$ |
helt vildt meget vinder spil på
Eros Tooma hvad er det mon grund til dette ?
|
og løb 8
over 27000 kr i vinder spil---wau.--
|
Questor--i løb 8
Citat:
|
Citat:
|
Harrys Bar i sista tror jag är ganska klar. De tyska hästarna visade i Onsdags att de är att räkna med då de står väldigt billigt inne i loppen. Lovely Sky i femte behöver väl något lopp i kroppen efter vila. men det är inte så hårt emot så det kanske går ändå.
Westholm har ett par franska hästar som är bortglömda, de skall passas. I övrigt är det väl inte precis högsta klass på loppen, och det är ganska svårt att bena ut. |
Citat:
Helt klart en "spelstöt" och meningen är att manipulera oddsen - följ detta lopps odds och den som blir storfavorit är STENKLAR!!! :cheers: |
Avd3 Love Leg
Avd 6 borde mercury broline vinna |
I avd 5 är ett treårigt sto stor favorit mot äldre hästar, och framförallt hingstar och valacker! OCH den inte startat på 3 månader! SAMT att SS spikar!??..
Måste vara omgångens mest överstreckade, veckans? kanske månadens mest överstreckade.. årets? nej, de är väl att ta i.. men sjukt överstreckad! |
Citat:
Den avslutade grymt bra med en amatör senast, lär inte bli sämre med Tobbe. 3,5% får det att vattnas i plånboken |
Mina spikar idag blir
1 Parfait D;Amour 11 I am Dynamite Lycka till idag göbbar mvh |
Jag fattar inget.. hur kan alla tippa Lovely sky i avd 5? Ronden, vi tippa, SS och Malmroth på atg.se.. De flesta spikar dessutom? vad har jag missat!!???
|
Och där blev Pancho struken!...
|
Citat:
Seg ut, får alla hästar över sig direkt. Står den verkligen på benen då ? |
Citat:
|
Citat:
|
UN MOT DE STARE med oskar Anderssson kan vinna avd2 v64 stor varning på den.
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
P Valentino. Det är helt klar... överlägsen kapacitet Bra att den ej heller går in som reserv
|
Vad tror ni om odd fellow i avd 1?? Min mage vill ha med den :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nej, jag är alltid VÄLDIGT skeptisk när 3åriga möter äldre, och framför allt när det är ston! Lovlely sky kan vinna pga av att det är en riktig kanon.. och visst har den varit bra tidigare.. men nej, så självklart är det inte! Usel storfavorit i mina ögon! |
Citat:
|
Citat:
|
När man sätter upp en proffskusk på en häst så brukar de ge bra effekt, va säger ni om Streetdance Girl med Erik Adielsson i avd2 på v64?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det är ett klart minus att Julio de Lux körs av Jimmy igen. Med proffskusk hade det nog bara varit o spika.
|
Citat:
|
Börjar bli lite rädd för nr 6 un mot de star i avd 2.. kan sitta i ledningen efter ett par 100 meter.. känns som en rätt kapabel häst där den fungerar, vilket den gjort i de 2 senaste och kan nu vara på gång rejält.. vann sin tredje start i livet på 15,7!
https://www.travsport.se/hast/visa/684018/resultat Westholm: - 6 Un Mot De Star (V64-2) är på gång och han är fin i jobben. Jag tror och hoppas att han sätter nosen först när som helst. |
Citat:
Jorma lär göra allt för att stänga in honom Men det borde bli lucka någonstans över tre varv |
stämmer inte just nu 25tusen spelar på vinnarspel i det loppet
|