Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   snik -snak v64-søndag 1-dec. (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18483-snik-snak-v64-sondag-1-dec/)

alle 2013-12-01 12:11

Jag fattar inget.. hur kan alla tippa Lovely sky i avd 5? Ronden, vi tippa, SS och Malmroth på atg.se.. De flesta spikar dessutom? vad har jag missat!!???

xanathaar 2013-12-01 12:12

Och där blev Pancho struken!...

putte64 2013-12-01 12:16

Citat:

Ursprungligen postat av dReaMz (Inlägg 294268)
Mina spikar idag blir

1 Parfait D;Amour
11 I am Dynamite

Lycka till idag göbbar mvh

PDA ser ut att ha bra fart i kroppen men felar varje gång.
Seg ut, får alla hästar över sig direkt.
Står den verkligen på benen då ?

laxdasen 2013-12-01 12:17

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 294269)
Jag fattar inget.. hur kan alla tippa Lovely sky i avd 5? Ronden, vi tippa, SS och Malmroth på atg.se.. De flesta spikar dessutom? vad har jag missat!!???

ja det är en bra häst och garatispets....inget konstigt

alle 2013-12-01 12:20

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 294273)
ja det är en bra häst och garatispets....inget konstigt

Må vara att den är bra.. men mycket som talar emot och den är omgångens största!? :no:

dReaMz 2013-12-01 12:22

UN MOT DE STARE med oskar Anderssson kan vinna avd2 v64 stor varning på den.

Om_sommaren 2013-12-01 12:37

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 294274)
Må vara att den är bra.. men mycket som talar emot och den är omgångens största!? :no:

vad talar emot?

alle 2013-12-01 12:38

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 294278)
vad talar emot?

Enligt mitt tidigare inlägg:

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 294264)
I avd 5 är ett treårigt sto stor favorit mot äldre hästar, och framförallt hingstar och valacker! OCH den inte startat på 3 månader! SAMT att SS spikar!??..
Måste vara omgångens mest överstreckade, veckans? kanske månadens mest överstreckade.. årets? nej, de är väl att ta i.. men sjukt överstreckad!

laxdasen 2013-12-01 12:46

P Valentino. Det är helt klar... överlägsen kapacitet Bra att den ej heller går in som reserv

Oblix 2013-12-01 12:47

Vad tror ni om odd fellow i avd 1?? Min mage vill ha med den :)

dReaMz 2013-12-01 12:47

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 294272)
PDA ser ut att ha bra fart i kroppen men felar varje gång.
Seg ut, får alla hästar över sig direkt.
Står den verkligen på benen då ?

Spikar 1 Parfait D;Amour för att den brukar vara bra vid denna års tid om man kollar föra året som ex. mvh

Om_sommaren 2013-12-01 12:49

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 294279)
Enligt mitt tidigare inlägg:

det enda relevanta är att den varit borta och har då lite svårbedömd form. Det där som folk brukar gilla att komma dragandes med att den möter hingstar och valacker är ju det sämsta argumentet man kan använda. duktiga ston spöar hingstar och valacker hela tiden. Visst den är lite orutinerad med endast 9e starter, men verkar ju inte osäker på nåt sätt

alle 2013-12-01 12:53

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 294285)
det enda relevanta är att den varit borta och har då lite svårbedömd form. Det där som folk brukar gilla att komma dragandes med att den möter hingstar och valacker är ju det sämsta argumentet man kan använda. duktiga ston spöar hingstar och valacker hela tiden. Visst den är lite orutinerad med endast 9e starter, men verkar ju inte osäker på nåt sätt

Du har delvis rätt.. Ston som är riktigt bra vinner mot hingstar och valacker, det har vi sett flertalet gånger! Men generellt sett så är det inte så.. skulle vilja se statistiken när 3 åriga ston går ut i öppna klasser, finns en anledning att det sker väldigt sällan!

Nej, jag är alltid VÄLDIGT skeptisk när 3åriga möter äldre, och framför allt när det är ston!

Lovlely sky kan vinna pga av att det är en riktig kanon.. och visst har den varit bra tidigare.. men nej, så självklart är det inte! Usel storfavorit i mina ögon!

alle 2013-12-01 12:56

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 294282)
P Valentino. Det är helt klar... överlägsen kapacitet Bra att den ej heller går in som reserv

Jag är inne på samma linje, dock tycker jag alla galopper oroar lite! Om inte spik på P Valentino så är det vidöppet!

Om_sommaren 2013-12-01 13:02

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 294282)

Den är ju lite osäker men det är bara att chansa när den inte gå in som reserv. vinner felfri