![]() |
snik -snak v64-søndag 1-dec.
kør hårdt på
spik på :1 Pine Cool---tid til sejr ? 10 Digital System-Tid til revanche? favort i fare ?-6 Julio de Luxe-træneren tilbage i sulkyen hvilket er et minus |
Citat:
|
Solvalla= Nurmos
|
6 Julio delux borde vara stenklar......Jimmy Nilsson är ingen sopa i sulkyn. Vunnit flera ggr.
Däremot så tror jag att avd2 behöver en riktig analys....vem som helst kan vinna. Atg å malmroth rekommenderar spik på 1 Pancho men det skulle jag aldrig göra. avd5 kan 6 Star advisor Joli vara en skön spik. avd6 behöver ett gäng streck känns det som....glömm inte bort 6 Canal Skater. |
Avd/2
Nr. 1 Jorma Kontio slår en Panch i front över linjen :-$ |
helt vildt meget vinder spil på
Eros Tooma hvad er det mon grund til dette ?
|
og løb 8
over 27000 kr i vinder spil---wau.--
|
Questor--i løb 8
Citat:
|
Citat:
|
Harrys Bar i sista tror jag är ganska klar. De tyska hästarna visade i Onsdags att de är att räkna med då de står väldigt billigt inne i loppen. Lovely Sky i femte behöver väl något lopp i kroppen efter vila. men det är inte så hårt emot så det kanske går ändå.
Westholm har ett par franska hästar som är bortglömda, de skall passas. I övrigt är det väl inte precis högsta klass på loppen, och det är ganska svårt att bena ut. |
Citat:
Helt klart en "spelstöt" och meningen är att manipulera oddsen - följ detta lopps odds och den som blir storfavorit är STENKLAR!!! :cheers: |
Avd3 Love Leg
Avd 6 borde mercury broline vinna |
I avd 5 är ett treårigt sto stor favorit mot äldre hästar, och framförallt hingstar och valacker! OCH den inte startat på 3 månader! SAMT att SS spikar!??..
Måste vara omgångens mest överstreckade, veckans? kanske månadens mest överstreckade.. årets? nej, de är väl att ta i.. men sjukt överstreckad! |
Citat:
Den avslutade grymt bra med en amatör senast, lär inte bli sämre med Tobbe. 3,5% får det att vattnas i plånboken |
Mina spikar idag blir
1 Parfait D;Amour 11 I am Dynamite Lycka till idag göbbar mvh |