![]() |
Bra odds på en stenklar loppet blev exakt som jag trodde... och när tino bytte taktik var det sjukt klart
|
Citat:
|
Fy fan vad dåligt , att per inte har lärt sej finska än med tanke på alla år med Jorma . sjukt dåligt
|
Varför rundar de av euron till 10 sek?
Värdet på finska V75 = 5.58€ Värdet på svenska V75 = 58 SEK Senast jag kollade så stod euron i 8.8485 Edit: Inte för att jag klagar :P |
fel
Citat:
|
Citat:
|
Har inte längre chans att bli ensam vilket alltid är trist. Men finns miljonutdelningar kvar i systemet i alla fall!
|
Castor boko nu med
|
Haha, Fatta att jag mött Kenth Carlsson i tennis. Allsvensk seriespel för junisar.
fick 4 bollar, 1 i första och 3 i andra. Kommer ihåg alla fyra, trots att det är 30 år sedan......... |
Helt ok lopp idag trots att det körs i Finland.
Men är det inte fler än jag som drar sig tillbaks till mitten av 90-talet och alla kvällar man satt i soffan och kollade på Rederiet när reffen på banan pratar? :D |
Citat:
Någon spets kunde det aldrig bli då andra är snabbare ut |
Lillis blir det annandagstravet på Valla i år igen?
|
Citat:
|
Bra musik spelar dom i liven också, får bli en bira nu :cheers:
|
Citat:
Känns ju bra att man inte är helt bakom flötet gällande trav iaf... Sen att man är tidsoptimist genom att vara ute o promenera så man missar liret med 3 sekunder är ju en helt annan femma. V7-liret hade jag lagt innan så där är man med... Känslomässigt känns det så här: :cheers::sad::gun_bandana::thumbup: |