Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-01, 17:10   #1
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2499
Standard

V75 7/12 Vermo SNIK-SNAK


Dags att prata om det... #prataomdet
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-01, 17:15   #2
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Näe, det där finnpajseriet står vi över, precis som jag brukar stå över lusekoftaomgångarna i Norge. Spelar hellre om Drömvinsten på Lotto.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5), clarund (+1), AbbeAce (+4)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-01, 17:21   #3
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Dags att prata om det... #prataomdet
Inte ens preliminära anmälningslistor klara
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-01, 17:26   #4
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Inte ens preliminära anmälningslistor klara
Innan jag startade tråden skummade jag lite snabbt igenom. 7 orderly i första streckas. Men mer?
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-01, 17:52   #5
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Tarantino har jag för mig är bra
Får kolla fintoto under veckan
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-01, 17:54   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Näe, det där finnpajseriet står vi över, precis som jag brukar stå över lusekoftaomgångarna i Norge. Spelar hellre om Drömvinsten på Lotto.
Håller med.. extremt tråkigt.. Till norge brukar jag spela.. men till finland känns det bara sjukt drygt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-01, 19:28   #7
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2499
Standard

Så himla mycket finsk rappakalja i startlistorna... Nä, kanske som en del säger, stå öfver...
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-02, 09:02   #8
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 81
Sharp$: 1140
Standard

Enligt mig är dessa omgångar extra intressanta eftersom 99% inte känner till hästarna och inte har tid att gräva i dom olika lopparkiven, och därför blir extra påverkade av tidningstipsen.
Lite på volly, innan veckans djupdykning, tycker jag följande är intressanta:
Bret Boko: Spikar nästan aldrig från spår 1 auto men känslan är att han borde kunna hålla ut
kaiser broline. Svarade för en stark prestation när han, trots att han blev het, höll till 2a platsen bakom Open Mind Bi.
BWL Champion: Har höjt sig ett snäpp efter vila. Leder runt om. Womanizer imponerar inte och lär bli överstreckad.
Valentin Laday: Omgångens största favorit har givetvis bra chans. Hoppas man kan hitta nåt intressant motbud.
Ulm Karsk: Dagens bästa vinstchans? Satt fast med massor kvar sist. Spets över 1600 är bra gejer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
Farnod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-02, 15:55   #9
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

En av mina spikar redan klar iaf efter att ha kollat startlistan till V75-2 i 1 minut.

1 Bolt Boko som Lindegren kommer placera fint i rygg ledaren och sedan kliva förbi dom utan problem när luckan kommer, ingen Greve E från spets i detta loppet inte heller någon Verymuchkiss Karsk, nej jag tror som sagt var på en drömresa men finns ju tid att kolla av vad han själv tror om hästen innan man lämnar in 2 min innan spelstopp.

Bara att tacka och ta emot när 4 Vacqueyras som går upp i klass redan nu har dragit på sig 24% insats, ser inget alls som motiverar den % på hästen som den såg ut för 2 starter sedan.

Enda 2 som möjligen kan utmana Bolt Boko är Jorma med Castor Boko eller BG med 11.an som har löjligt lite insats på sig, visst spår 11 är skit men finska "bluffhästarna" med spår 10 och 12 har ju 4-5 ggr mer insats på sig än BG.s och det är bara sjukt då hans häst är ljusår bättre än någon av dom finska som startar här.


En del om V75-3 också när jag ändå är på G.

Förstår inte hur 6.an kan bli så snuskigt stor favorit, guldtanden med 4.an lär bomba sin häst till spets och köra tills han sitter där och sedan inte släppa för allt i världen och då blir det dödens eller backa sig sist i kön för favoriten eftersom ingen annan i fältet lär vara intresserad av att gå upp i dödens och trycka upp tempot, nej den favoriten kommer inte ens med på min lapp.

Omgångens korsdrag kommer i V75-5 och heter Captivating Ås som senast i sin första start för Liljendahl var ute mot Aborren,Canaka B.F mfl och inte riktigt fick till det i det loppet men Liljendahl har riktigt bra snurr på stallet för dagen och jag är nog inte ensam här inne om att gilla Captivating Ås och ha väntat ett tag på att den ska få till det rejält.

Tror det kan vara dax för den nu, BG upp igen och han har vunnit med den förut.

Detta har varit en typisk "nästagångare" i snart 10 månader, tycker det är betydligt enklare motstånd på papperet än den är van vid om man ser till hela fältet så 2% insats som den ligger på nu kommer smaka gott.

Senast redigerad av sandro den 2013-12-02 klockan 16:11.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-02, 16:09   #10
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2637
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Näe, det där finnpajseriet står vi över, precis som jag brukar stå över lusekoftaomgångarna i Norge. Spelar hellre om Drömvinsten på Lotto.
Det inlägget sympatiserar jag verkligen med, skulle aldrig falla mig in att lägga en spänn på en sådan här skitomgång. Och precis som du står jag gärna över den norska smörjan som ATG skänker bort flera gånger om året också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-02, 16:47   #11
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 2 792
Sharp$: 4728
Standard

Jag ska jaga Jorma Konti denna helg känns som han kan ha en bra vecka i Finland
dReaMz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-02, 17:47   #12
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Nu får ni se på riktiga målfoton direkt efter loppen i alla fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sandro (+5)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 07:06   #13
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 2983
Standard

Att tänka på är att det är en helt annan körning i dom finska loppen, det är normalt full fart hela vägen och inte som i Sverige att ledaren får sitta och maska bort 500 meter.....
Stekis0757 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 13:47   #14
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Det inlägget sympatiserar jag verkligen med, skulle aldrig falla mig in att lägga en spänn på en sådan här skitomgång. Och precis som du står jag gärna över den norska smörjan som ATG skänker bort flera gånger om året också.

Inte bara det, men iaf ingen jackpotbjudning...



Ser fram emot fighten på lördag.

För Sverige tävlar Målarn & Coops systempressar

i andra ringhörnan

Spelsugna finska robotspelare

Lyckan stå den djärve bi.



citat:
MEN inte mindre viktigt för SPELARNA är förutsättningarna för de som vill delta på lördag, för vi i Sverige är belagda med systembegränsningar vilket spelarna i Finland INTE ÄR. Svenskar och Finnar spelar med olika förutsättningar, är det verkligen korrekt när vi tredubblar omsättningen på finskt 75?

http://www.gamblersvardag.se/vilka-r...pel-till-vermo


God Jul Finland !
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2013-12-03 klockan 13:56.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-03, 15:54   #15
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Dags att inte prata om det... #inteprataomdet
Nej precis.

Tig ihjäl.


Aldrig att jag bidrar till de här sällsynt korkade inslaget, V75 på Vermo...


Inte heller kommer jag att bidra när V75 flyttar till SYDAFRIKA den 1 april .


.

En liknelse och en fråga:

Nu lyckades som bekant inte Sverige kvala in till Brasilien-VM, men anta att Sverige lyckats med det.

Då går Förbundet in och schemalägger en match på en sunkig gräsplan i Finland.

"- vi spelar om platsen till VM"

"- Finland får leda med 5-0 i handikapp, Svenska laget spelar dessutom barfota och tre spelare som heter Harry från Konsums korplag ska vara med och lära, övriga svenskar får bara använda vänsterfoten".


En fin gest mot Finland.
Men inte snällt mot de svenska spelarna.

Varför ??
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2013-12-03 klockan 17:03.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td