![]() |
Citat:
Någon spets kunde det aldrig bli då andra är snabbare ut |
Lillis blir det annandagstravet på Valla i år igen?
|
Citat:
|
Bra musik spelar dom i liven också, får bli en bira nu :cheers:
|
Citat:
Känns ju bra att man inte är helt bakom flötet gällande trav iaf... Sen att man är tidsoptimist genom att vara ute o promenera så man missar liret med 3 sekunder är ju en helt annan femma. V7-liret hade jag lagt innan så där är man med... Känslomässigt känns det så här: :cheers::sad::gun_bandana::thumbup: |
Citat:
|
Citat:
|
Ingves blåser av dom med Nova Töll nu så blir jag glad ett tag till.
|
Citat:
Inte fullt normalt och ge sig ut på promenad en lördag innan V75 ;) :cheers: |
Citat:
|
rövhål
|
ni kan ju kolla på enkelradstråden om ni vill ha fler klara...
|
Citat:
Kommer ihåg ditt segervrål över hela restaurangen förra året. Synd bara att jag inte då visste att det va du. :cheers: |
Synd inte 8 an kom först i mål :/
|
Citat:
Citat:
|
info fra Stall Anders Svanstedt
Burning Line Gral: Fin i debuten senast. Bättre nu. Har gjort bra lopp med broddar, optimalt barfota RO. Tuff häst som klarar det mesta.
Shockwave: fin form. Startsnabb. Har fått tuffa lopp, går hela vägen. Mer stark än snabb. Har aldrig gått med brodd, tror det går bra Shockwave bra i värmning. Skor i bak med brodd |
tro meget på v5
tro jeg sætter den i dag..-- v75 gik ikke for godt
|
Finland-Sverige 1-1
|
Kan inte komma ihåg när Goop själv tycker man kan spika en 3e handare som den va igår som han själv kör, alltså Monster Drive. Det är något att ha i baktanken.
Har ju fått väldigt mycket streck på sig nu och tappat större delen av spelvärdet. Nu är ju BWL Champion mer intressant. |
Citat:
|
Citat:
|
Liquorice Pipe
eller Surprise Lord eller Francais Du Gull vil være bra start på v5---vi kør tvilling på disse heste !!!!
|
Atg's skoinfo stämmer inte och uppdateras ej. Castor Boko står fortfarande bfro.
B.W.L är ändrat till bff ej bfro. Ny färsk info till V5 loppen. http://piclair.com/data/652bs.jpg |
ingen stjerne i dette løb
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Skön jag är... Tar bort Womanizer på allt då den bara kan vinna från spets... Körd!
|
ja så var den dagen förstörd... spy
|
Faaaan, kunde spara dom strecken..
|
Där rök man på allt. Womanizer fick ju ett drömlopp men höll knappt ändå. Vann pliktskyldigt
|
Monster Drive bara en dröm för många bla.TT och Björn
|
Hästdjävlar.
|
Har 3/3 på Harryn jag fick av frugan i present. Nu 2 raka spikar: 5 respektive 1. sen 2 hästar för att avsluta med 8 i sista...
2 av 3 på min egna lapp.... |
Liven är ju så fel på det. Exakt varje lopp så tror dom att dom bakifrån har fått bra lopp för att dom tänker sig ett svenskt upplopp där målet är i slutet av sidan istället för i mitten som i finland. Blir för långt fram.
|
men nej
Citat:
|
Var inte finnarna kända för att gasa i loppen…detta är ju parodi!! Lustempon i samtliga lopp hittills.. tro fan man rinner undan i spets då. Womanizer lika tveksam som tidigare, borde vunnit med halva upploppet men fick gå för hugg o slag.. spyr!!
|
Citat:
När storisar som den där vinner knappt redan i 3.e avdelningen så vet man att det knappt blir pengar att snacka om på 7.an oavsett om man har kört endast för 7. Känner att jag gjorde rätt som chansade bort den precis som många andra här inne trots allt. |
är kvar på ett system.... men blir svårt.... spik 9 och spik 11 i de två nästa....sen 5x4 på slutet
|
Up to belle ökar värdet nu :KO:
|